Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 94402 keer)

Offline Ohmiyax

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 17-02-2011, 21:44:21 »
Dit had ik zoo niet verwacht!! Nu weet ik echt niet meer wie de mol is. Patrick dan toch ? Deze aflevering was echt leuk, afgezien van t feit dat pepijn er nu dus uit ligt..

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #41 Gepost op: 17-02-2011, 21:44:38 »
Anna had weer een dubbele uitspraak in het begin en ze had het over de doodskist, dat woord had ze ook in haar datingadvertentie.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #42 Gepost op: 17-02-2011, 21:45:16 »
Wat een grandioze aflevering! Pepijn werd zo erg als niet-mol en held in beeld gebracht, en toen hij ook nog zonder jokers wegliep en zo oprecht teleurgesteld was, had ik al zo'n vermoeden...zo niet was hij toch echt geen mol meer geweest. Het was wel een beetje deja vu zoals met Arjen vorig jaar...ik voelde meteen mee met die grote meerderheid van de forummers hier   :\'( ;)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #43 Gepost op: 17-02-2011, 21:47:04 »
Anna had weer een dubbele uitspraak in het begin en ze had het over de doodskist, dat woord had ze ook in haar datingadvertentie.
Bommen..Bommen.., bedoel je die?
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #44 Gepost op: 17-02-2011, 21:47:36 »
Prachtige aflevering en geniale wending!

 ::) 8)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7
« Reactie #45 Gepost op: 17-02-2011, 21:48:10 »
Pepijn in zn dagboek:
''Snel kijk ik de lege bus door. Niets. Natuurlijk. Of hoor ik daar achterin zacht gemekker? Tintin? Ik zou er alles voor over hebben als ie nog een keer tegen m'n been aan zou zeiken. Net als toen. Toen was alles nog simpel. Toen wist ik het zeker: Tintin is de mol. I'll never forget you.''
Aaahw, echt jammer dat hij eruit ligt  :( maar wel goed voor mijn zekerheid dat patrick (of toch art??) de mol is.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #46 Gepost op: 17-02-2011, 21:48:18 »
Het enige niet mooie aan deze aflevering is het afscheid van Peppijn, die had ik ook hoog zitten als Mol.
Verder wat er al eerder gezegd, prachtig montage werk, en de opdrachten waren niet spectaculair maar door de montage, met daarbij een goede muziek keuze is dit een mooie aflevering geworden.
Voor Erik zou het wel druk worden met zoveel muziek.
Natuurlijk kwam er ook muziek van Lord of the Rings voorbij :)

Maar of ik er nu nog hints of tips uit heb gehaald dat niet, maar zo goede speurder ben ik niet, dus lees graag wat jullie gevonden hebben.

Ananas

Offline nepgerrie

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #47 Gepost op: 17-02-2011, 21:49:06 »
Wat een te gekke beelden; al heel veel mysterieuze omgevingen gezien dit seizoen, zit heel mooi in elkaar!

De vulkaan-opdracht vond ik interessant: Pepijn deed het beulswerk, Art moest ook veel tillen maar kwam met rare suggestie, de bijdragen van Anna en Patrick leken aanwezig maar waren meestal zinloos en Soundos en Karin leken voor spek en bonen (en voor de tassen met flesjes) mee te gaan.
Karin kan het bijna niet zijn, die molt door veelal niks te doen en hele domme fouten te maken. Ik verwacht van het programma dat ze een veel subtielere mol hebben. Bovendien is Pepijn op Karin eruit gegaan (aangezien niet iedereen op dezelfde zit, is het belang van de jokers niet zo groot). Patrick doet zich ijverig voor, maar doet heeeel veeeeeel fout. Ik blijf bij Anna en wat dat betreft zit Art op de goede mol!

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #48 Gepost op: 17-02-2011, 21:51:22 »
Tot aan de laatste opdracht vond ik dit een fantastische aflevering.
Maar ik houd niet van het weggeven van jokers, en zeker niet via zo'n gokspel. Ik geef Anna en Pepijn groot gelijk, het is oneerlijk en vervuilt mijns inziens het spel.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2011, 21:53:25 door jonne17 »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #49 Gepost op: 17-02-2011, 21:55:45 »
Jammer van Pepijn, maar eigenlijk wel heel klein beetje blij dat ie weg is.. En m nu af kan strepen als mol! :D

Veel tekens zoals de vinger langs gezicht in Afl 1.. Zulke dingen.. Dan begin je toch te twijfelen..

Maar heb Patrick niet veel zien mollen deze aflevering! Karin wel.. Vooral niks doen in het water(dat is natuurlijk ook wel logisch) en amper helpen door haar (gespeelde?) hoogtevrees? Terwijl ze wel 111 meter had afgelegd? Raar..  :-\\

Art, tja.. Hij molt te duidelijk.. Zoals het doorlopen met de 1200 euro kist met een zuur gezicht? In de montage (als Art de mol echt is) laten ze dat niet zo duidelijk blijken.. Ik hoop echt niet dat hij de mol is, want dan vind ik het wel de allerslechtste mol OOIT..  :(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #50 Gepost op: 17-02-2011, 21:58:37 »
Bovendien is Pepijn op Karin eruit gegaan.
Maar ...tijd is een belangrijke factor, Pepijn was niet geconcentreerd tijdens zijn test (dagboek) en had geen jokers.
Iemand anders kan hier dus meer mazzel, focus en klaarblijkelijk jokers hebben toch?
Moet ik even checken. :-\\
Omnia vincit amor

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #51 Gepost op: 17-02-2011, 22:01:21 »
Anna en Soundos, hoewel ze verdachte dingen doen, verdenk ik niet, want ze hebben ook veel geld in de pot gebracht.
Art zou je kunnen afstrepen doordat Jan op hem stemde en eruit vloog.
Karin kun je nu afstrepen omdat Pepijn op haar zat, zonder jokers, en eruit vloog.
Dus toch maar Patrick als mol?

(Overigens, Pepijn hadden we kunnen afstrepen omdat Hanna op hem stemde, maar dat wisten we pas sinds afgelopen zaterdag...)
Tell me what your telescope says

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #52 Gepost op: 17-02-2011, 22:02:33 »
Bommen..Bommen.., bedoel je die?

Ik weet niet meer welk woord. Morgen maar terug kijken.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 7
« Reactie #53 Gepost op: 17-02-2011, 22:04:06 »
Waarom stonden bij de Test de antwoorden op de vraag "Hoeveel jokers pakte De Mol?" in zo'n vreemde volgorde ? (1 3 0)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Re: Aflevering 7
« Reactie #54 Gepost op: 17-02-2011, 22:04:06 »
Wat een te gekke beelden; al heel veel mysterieuze omgevingen gezien dit seizoen, zit heel mooi in elkaar!

De vulkaan-opdracht vond ik interessant: Pepijn deed het beulswerk, Art moest ook veel tillen maar kwam met rare suggestie, de bijdragen van Anna en Patrick leken aanwezig maar waren meestal zinloos en Soundos en Karin leken voor spek en bonen (en voor de tassen met flesjes) mee te gaan.
Karin kan het bijna niet zijn, die molt door veelal niks te doen en hele domme fouten te maken. Ik verwacht van het programma dat ze een veel subtielere mol hebben. Bovendien is Pepijn op Karin eruit gegaan (aangezien niet iedereen op dezelfde zit, is het belang van de jokers niet zo groot). Patrick doet zich ijverig voor, maar doet heeeel veeeeeel fout. Ik blijf bij Anna en wat dat betreft zit Art op de goede mol!
Mee eens, Karin kan het bijna niet zijn, maar waarom zit zij er nog in. Ze moet voor de vierde keer een andere mol kiezen ?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #55 Gepost op: 17-02-2011, 22:07:07 »
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk om te zien hoe de tunnel van veel mensen nu instort.. maar toch jammer van Pepijn.


Wacht maar tot je eigen tunnel instort ;) :\'(
« Laatst bewerkt op: 17-02-2011, 22:12:36 door Lonneke14 »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 7
« Reactie #56 Gepost op: 17-02-2011, 22:08:47 »

Wacht maar tot je eiegn tunnel instort ;) :\'(

Ik hoop dat hij niet instort haha. En als hij dan instort liever in de finale.  ;)
Was trouwens niet gemeen bedoeld als mensen het zo opvatten, sorry!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Aflevering 7
« Reactie #57 Gepost op: 17-02-2011, 22:10:01 »
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk om te zien hoe de tunnel van veel mensen nu instort.. maar toch jammer van Pepijn.
Ja, geweldig! Iedereen was er zo van overtuigd, op een gegeven moment wilde ik bijna in die tunnel stappen. Maar de soundostunnel is te diep, en in de patricktunnel zit ik ook een beetje half..

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #58 Gepost op: 17-02-2011, 22:10:12 »
Idd wat een geweldige aflevering! Vooral qua montage ::tandpastasmiley:: ::ok::
Erg jammer dat Pepijn eruit is. Dacht dat Art zou gaan. Vond het dan al wel raar dat hij zou gaan terwijl hij geen jokers had en Art 3.

Qua mol ben ik wel ff de weg kwijt :P
Ik zat sinds 2 weken denk ik op Patrick, maar na vandaag begin ik ineens aan Soundos te twijfelen.

Zij laat in de labyrint-opdracht plots een kokertje vallen. Vraag me af of het opzettelijk was of per ongeluk? ???
En dan bij het afdalen van de vulkaan is zij de enige die het niet haalt...
En wat ik het verdachtst vond: op een moment (ik denk tijdens de vulkaan-opdracht) zegt ze iets van: "Ik heb alles onder controle" Een Mol kan op zich wel alles onder controle hebben...Of heb ik het nu fout? ???

Dusja, erg aan het twijfelen: bij Patrick blijven of naar Soundos gaan. Ach, een weekje tijd om te beslissen ::rofl:: :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #59 Gepost op: 17-02-2011, 22:11:54 »
Waarom stonden bij de Test de antwoorden op de vraag "Hoeveel jokers pakte De Mol?" in zo'n vreemde volgorde ? (1 3 0)
Misschien een verwijzing naar aflevering 1 en 3? Anders zou ik het ook niet weten.