Auteur Topic: Je favoriete kandidaten  (gelezen 28217 keer)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Je favoriete kandidaten
« Reactie #60 Gepost op: 28-03-2011, 06:49:42 »
Jij hebt wel veel vervelende kandidaten die er lang in zitten... ::ohno::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Je favoriete kandidaten
« Reactie #61 Gepost op: 28-03-2011, 11:00:59 »
Hoe meer ik iedereen over irritante kandidaten hoor spreken hoe meer ik denk dat ik eigenlijk niemand irritant vind. Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten en te zien hoe zijn of haar karakter het spel beïnvloedt.

Je kunt bijv. van Nadja zeggen wat ze wilt, maar ze maakte daarmee het spel wel minder doorgrondelijk en zette mensen op het verkeerde been. Ik vind dat dus niet irritant, maar tof. Net zoals ik dus Joris Linsse, Patrick Martens, Frits Sissing en Art Rooijakkers tof vind.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je favoriete kandidaten
« Reactie #62 Gepost op: 28-03-2011, 15:13:25 »
De enige die ik ECHT irritant vond was Milouska. Maar dat bleek een rol :-). Al moet ik daar nog steeds aan wennen, ik ben er nog steeds niet overheen dat zij de mol was.

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Je favoriete kandidaten
« Reactie #63 Gepost op: 28-03-2011, 15:38:36 »
Leuke topic, de moeite waard om eens over na te denken.
En dit is mijn lijstje geworden:

Mannen:
- Arnaud (serie 1): wat een held, hij offerde zich steeds op voor de groep.
- Jim de Groot
- Marc-Marie Huijbregts
- Dick Jol
- Dennis Weening

Vrouwen:
- Sigrid (serie 2)
- Ellen (serie 3)
- Lottie Hellingman
- Georgina Verbaan
- Soundos el Ahmadi
« Laatst bewerkt op: 28-03-2011, 15:40:17 door De Bolle »
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je favoriete kandidaten
« Reactie #64 Gepost op: 28-03-2011, 17:22:36 »
Jij hebt wel veel vervelende kandidaten die er lang in zitten... ::ohno::

Helaas wel, ja. Ik zat me dus ook regelmatig kapot te ergeren.  ::)

@Tsubasa: Ik vind dat Nadja het spel teveel heeft beïnvloed. Door haar (en natuurlijk door het geklooi van Renate en Eva) heeft Inge niet eens de kans gehad om een goede mol te zijn.
Inge is voor mij de minste mol, maar dat komt meer door de drie mollende dames dan door haarzelf.
Vond ik wel heel jammer dat seizoen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Je favoriete kandidaten
« Reactie #65 Gepost op: 28-03-2011, 19:09:19 »
- Arnaud (serie 1): wat een held, hij offerde zich steeds op voor de groep.
Oja! 'Je mag nu in een luxe villa slapen en daarvoor krijg je een vrijstelling. Maar je mag er ook voor kiezen om in een hangmat(?) te overnachten en dan maak je het voor de groep een klein beetje makkelijker morgen.' En dan ligt hij liever in een hangmat dan in een villa met een vrijstelling  :P
...óf niet!

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Je favoriete kandidaten
« Reactie #66 Gepost op: 28-03-2011, 19:16:00 »
Ik merk juist het omgekeerde. Ik heb voor de grap ook geprobeerd om een lijstje met minst leuke kandidaten te maken, en krijg daar bijna alleen maar vrouwen op.  Hoewel het daarbij vaak ook uitmaakt hoe lang iemand in het spel zit. Chris Tates spreekt me bijvoorbeeld totaal niet aan, maar zou ik wellicht anders over denken als ik hem langer in het spel had gezien. En Soundos daarentegen zou hoog in mijn lijstje komen van minst leuke kandidaten als ze er in aflevering 3 of 4 uit was gegaan, maar vond ik later in het spel een leuke kandidaat. En hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Karin.


Maar toch als ik kijk naar kandidaten die ik minder leuk vind of waar ik me zelfs aan erger zijn dat voornamelijk vrouwen: 
Inge Ipenburg
Eva vd Gucht
Nadja Hupscher
Dunya Khayame
Yvonne vd Hurk
Annette van Trigt

5 mannen opnoemen die ik niet leuk vond in het spel wordt al een stuk lastiger, omdat ik dan wss alleen maar snelle afvallers weet te noemen.
De enige kandidaat waar ik met echt heel erg aan geërgerd heb ik Roderick Veelo. Waarom weet ik zelf eigenlijk ook niet...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Je favoriete kandidaten
« Reactie #67 Gepost op: 28-03-2011, 19:38:05 »
Hoe meer ik iedereen over irritante kandidaten hoor spreken hoe meer ik denk dat ik eigenlijk niemand irritant vind. Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten en te zien hoe zijn of haar karakter het spel beïnvloedt.


Mooi gesproken!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.