Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 185700 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #120 Gepost op: 26-05-2011, 08:53:36 »
Tussen 16 en 24 mei hebben alle genoemde kandidaten niet getwitterd (Art wel), dus ze zullen vast wel ergens heen zijn gegaan. Maar 8 dagen lijkt me geen Wie is de Mol.

Misschien verspreiden ze het over het jaar? Hier een weekje, daar een weekje... Makkelijker voor de agenda's. ::) :P

Of misschien is de mol voortijdig ontmaskerd! ::schaam::
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #121 Gepost op: 26-05-2011, 09:19:09 »
Het zijn gewoon opnames van 71 graden noord. AMEN!
Haha Jelsir, ik reageer niet meer snel op jouw berichten, maar in dit geval hoopt iedereen dat je gelijk hebt. Om in de redenatie van Evert Santegoeds verder te gaan: ook hiervoor ontbreekt elk bewijs.

Een indicatie mag zijn dat plotseling alle reacties op het ''onthullende'' bericht verdwenen zijn, en ik van de Telegraaf een misselijke mail kreeg over een van mijn reacties.

Ik heb ze geantwoord dat ze eerst eens met bewijzen moesten komen, voordat ze dergelijke dingen plaatsten. Vervolgens waren de reacties op het bericht allemaal weg. Gek he?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #122 Gepost op: 26-05-2011, 09:37:06 »
Hmm gezien de bronnen heb ik er tot nu toe weinig fidusie in dat het idd de nieuwe kandidaten van widm 12 zijn.  ::)

Hier kan prima een andere verklaring voor zijn, en bovendien, een politicus en een rapper..  ??? Misschien boren ze ineens een heel ander soort kandidaat aan maar dat lijkt me toch wat onwaarschijnlijk, vooralsnog.

Pieter Jan is inderdaad in zijn rol gegroeid, zou jammer zijn als we nu naar presentator nummer 4 moeten gaan (niet gezegd dat dat tzt niet kan/ zal gebeuren uiteraard..) Het punt is dat iedere presentator zijn/ haar draai moet vinden in het programma, en daar gaan meestal toch eerst 1-2 series aan vooraf. In de eerste twee series vond ik PJ een beetje een non-entitity maar in de laatste 2 was hij duidelijk ingespeeld op de situatie, de kandidaten, de dynamiek.. Scheelde vast ook dat hij nu wist wie de mol was, dat was iig duidelijk te merken.  ;)
De keuze voor een 'verkeerde' presentator kan funest zijn.. Zie de Amerikaanse 'celeb' series als voorbeeld.. Nu waren die series sws vrij zwak qua kandidaten, opdrachten en algehele setting maar de presentator was zeker na Anderson Cooper, een enorm anticlimax..

Los daarvan lijkt Art me niet echt geschikt voor deze rol vooralsnog. Prima presentator voor een bepaald soort programma, maar (nog) niet voor widm. Bovendien ligt de winst van vorig jaar iedereen nog vers in het geheugen dus lijkt het me sws een vreemde gewaarwording, iemand eerst als bloedfanatieke kandidaat te zien en het jaar erop als presentator die ineens boven de kandidaten probeert te staan.  ::)

Daarnaast vind ik dat er wel erg weinig echt bekende of interessante namen tussen zitten. Nu ken ik het gros van de bn'ers die meedoet niet echt, of vagelijk. Maar dan heb je op papier toch meestal een gevoel erbij, hoe de groep gaat zijn. Dat heb ik met de genoemde namen totaal niet, en een ex politicus die meedoet als kandidaat..? No thanx  ::ohno:: Liever iemand die lekker fanatiek het spel speelt en zich erin stort en/ of een goede dosis humor heeft in plaats van zo'n droogkloot (na Frits Sissing, hoe aardig de man misschien ook is, heb ik mijn buik wel vol van dat soort oersaaie droogstoppel kandidaten  ::) )
« Laatst bewerkt op: 26-05-2011, 09:43:34 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #123 Gepost op: 26-05-2011, 10:19:48 »
Ik geloof er eigenlijk maar weinig van. Als je hun twitter bekijkt:

- en er vanuit gaat dat ze niet tijdens de opnames twitteren,
- en ze direct op de 16e zijn begonnen met aflevering 1
- en iedereen direct weer twittert op dezelfde dag dat ze zijn afgevallen

dan gaan er de eerste 3 uitzendingen 4 mensen naar huis, en in aflevering 4 weer 2. Zo hebben ze niet genoeg aan 10  ::tandpastasmiley::

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #124 Gepost op: 26-05-2011, 10:25:45 »
Ik geloof het ook niet, maar ook dat twitteren zou een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn....

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #125 Gepost op: 26-05-2011, 10:42:43 »
Er zijn zoveel dingen die raar zijn als het hier om WIDM zou gaan (andere presentator, enkele voor WIDM rare "type" BN'ers, maar acht BN'ers gespot i.p.v. tien (die roddelkoningen van de Privé kunnen ze toch allemaal wel herkennen en waarom zouden er twee apart reizen?) die gezamenlijk inchecken in plaats van apart, IJsland: zit je weer met vulkanen nadat het thema van WIDM 11 zowat vulkanen was, geen JP, Anton, quizwinnaar of wie dan ook herkenbaar op de foto's die we van WIDM herkennen, het twittergedrag van de gespotte BN'ers, etcetera) dat we optie "ander programma" nog gerust open kunnen houden. Als het inderdaad om een ander programma gaat zullen we over een tijdje vast horen welk.
« Laatst bewerkt op: 26-05-2011, 10:49:39 door Heinz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #126 Gepost op: 26-05-2011, 10:46:53 »
over Frits Huffnagel gesproken: van de ene kant is het zo dat politici niet zomaar buiten het reces 3 weken ''weg'' mogen zijn. Wat dat betreft is het misschien een optie om hem (ondeugend als we zijn), een algemene vraag te stellen via de site van de Tweede Kamer. Daar MOET binnen 24 uur op worden geantwoord, en als er dan staat: Dhr Huffnagel is tot en met 12 juni (ik noem maar wat) voor zijn werk in het buitenland, dan is dat OOK een antwoord.

kamerleden KUNNEN wel weg, maar als het voor hun werk is, moet die reden ''traceerbaar'' zijn.

Wanneer hij meteen reageert, dan kan dat natuurlijk ook betekenen dat ie alweer terug is, en de opnames dus ook achter de rug.

100 procent zekerheid geeft dat niet, maar ALS je iets probeert, kun je het beste via een omweg bij de fractie van de Tweede Kamer naar hem informeren.

Buiten dat: google eens op Frits Huffnagel, en je ziet dat het een verschrikkelijk irritant persoon moet zijn. Eerlijkgezegd vind ik hem helemaal niet geschikt voor WIDM.
« Laatst bewerkt op: 26-05-2011, 10:48:49 door Bodejos »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #127 Gepost op: 26-05-2011, 10:52:58 »
Laat dat soort dingen maar aan Santegoeds over die zijn geld moet verdienen met ondeugend zijn, Jos. Wat zouden we er trouwens mee opschieten wat betreft de vraag of het hier om WIDM gaat? Volgens mij moeten we nu gewoon maar afwachten wat er allemaal waar van is (en er hier gezellig over speculeren). ;)

Offline Rooney

  • Winnaar WIDM-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #128 Gepost op: 26-05-2011, 10:55:02 »
Ik sluit bij volledig aan bij Heinz.

En dan nog: Al zou het om WIDM gaan, dat gaan wij nooit zeker weten op dit moment. De Avro houdt zijn mond (lijkt mij ook heel verstandig), en wij als molloten staan sceptisch tegenover Evert Santegoeds, Prive, Telegraaf en dat soort dingen. Dus op dit moment is nog niets met zekerheid te zeggen. Misschien zijn het inderdaad wel de kandidaten van WIDM (waar ik niet vanuit ga), maar dat brengt de Avro t.z.t dan wel naar buiten. Dus het is of voor een ander programma, of we merken het vanzelf wel. Zoals Lautjuh al zegt: Eerst horen (van een betrouwbare bron) dan geloven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #129 Gepost op: 26-05-2011, 10:58:18 »
Ik vergis me trouwens wat de status van Huffnagel betreft: en daarmee komt ook het BN-gehalte van hem te vervallen.

Hij is dus geen Tweedekamerlid. Het enige dat VOOR hem pleit, is dat met hem voldaan zou zijn aan het feit (niet verkeerd bedoeld), dat er in iedere serie wel een homosexueel mee doet.

Maar met al zijn affaires (bonnetjesaffaire, declareren enzo), lijkt het me geen verstandige keuze om de geldpot te beheren......

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #130 Gepost op: 26-05-2011, 11:43:16 »
Jos, jij bent toch op vakantie? Heb jij geen BN'ers gespot onderweg? Kun je goed geld mee verdienen.....
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #131 Gepost op: 26-05-2011, 12:55:24 »
Huffnagel is toch ex-politicus tegenwoordig?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #132 Gepost op: 26-05-2011, 13:37:11 »
Iemand had al bij wikipedia de lijst neergezet als seizoen 12 en die heb ik weggehaald. Er is nog helemaal niks bevestigd door of de AVRO of IDTV of kandidaten zelf.

Alleen weet ik niet hoe ik de bronnen uit de lijst onderin weghaal..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #133 Gepost op: 26-05-2011, 17:34:45 »
, maar acht BN'ers gespot i.p.v. tien


Misschien zjn er 2 mensen afgezonderd van de groep om de tango te leren :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #134 Gepost op: 26-05-2011, 18:16:40 »
Huffnagel is toch ex-politicus tegenwoordig?
yep per 18 mei teruggetreden uit de gemeenteraad van Den Haag.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #135 Gepost op: 26-05-2011, 19:37:52 »
LOL! 7 pagina's in 2 dagen tijd...

Heeft iemand een link naar het filmpje? Het filmpje bij het artiekel van de link in het eerste bericht van Heinz zegt: "Momenteel niet beschikbaar".

Ik zag gister de headline op MSN omdat ik toevallig achter een andere computer zat op mijn werk, maar had het te druk om mij er in te verdiepen.
In het filmpje van de quiz winnaar van vorig jaar waren tijdens de reis zowel mensen van het productieteam te zien, als kandidaten. Lijkt me apart als er geen productie mensen bij waren. Verder zag ik net nog een retweet van JP langs komen (al zegt dat natuurlijk niks).

Ik ken er niet zo veel van deze potentiele kandidatengroep, al kan het mij over het algemeen niet zo schelen wie er mee gaan, zolang er variatie is. Die Huffnagel is volgens mij trouwens bekender van "het Lagerhuis" dan als politicus (dus ook van tv).

Art als presentator lijkt me volledig uit de lucht gegrepen. Ik hoop dat PJH blijft. Ik vond Art wel een goede 'storyteller', hij kan het vast ook best leuk doen.

We zullen wel zien.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #136 Gepost op: 26-05-2011, 21:40:03 »
Eerste hint: Spaaij -> Spy
::rofl:: LOL.... jullie doen de naam molloot eer aan, dat moet ik toch wel even kwijt ::ok:: ::rofl::
Mag ik dan wel even claimen voor de eerste hint van het seizoen? ;D
...óf niet!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #137 Gepost op: 26-05-2011, 21:46:30 »
Ik zou het echt een stunt vinden als de 'gespotte' groep kandidaten gewoon een groep Molsympathisanten is, die wel voor het programma gevraagd zijn, maar niet de hele opnameperiode kunnen 'onderduiken' als afleidingsmanoeuvre werken: zij doen alsof ze inchecken voor een tv-programma; iemand van de AVRO 'lekt' aan Santegoeds dat er een groep BN'ers op 16 mei voor WIDM op Schiphol inchecken, terwijl de echte groep kandidaten via een ander vliegveld vertrekt.

Resultaat: iedereen staart zich blind op de groep BN'ers op Schiphol (tunnelvisie), waardoor de echte groep ongestoord hun vlucht kunnen nemen  :P
« Laatst bewerkt op: 30-08-2011, 18:08:29 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #138 Gepost op: 26-05-2011, 21:48:22 »
Ik zou het echt een stunt vinden als de 'gespotte' groep kandidaten gewoon een groep Molsympathisanten is, die wel voor het programma gevraagd zijn, maar niet de hele opnameperiode kunnen 'onderduiken' als afleidingsmanoeuvre werken: zij doen alsof ze inchecken voor een tv-programma; iemand van de AVRO 'lekt' aan Santegoeds dat er een groep BN'ers op 16 mei voor WIDM op Schiphol inchecken, terwijl de echte groep kandidaten via een ander vliegveld vertrekken.

Resultaat: iedereen staart zich blind op de groep BN'ers op Schiphol (tunnelvisie), waardoor de echte groep ongestoord hun vlucht kunnen nemen  :P


Zou echt geweldig zijn als dat echt zo was ::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #139 Gepost op: 26-05-2011, 22:15:06 »
Haha  ::rofl:: niets is tenslotte wat het lijkt. Ik blijf erbij dat ik het NIET geloof dat het om widm gaat tot het tegendeel wordt bewezen. Stel dat het of in scene is gezet, of dat Santegoeds en de andere media helemaal mis zitten, en de echte groep in juni pas vertrekt dan zou ik nu die koppen van hun en van de makers wel eens willen zien. Al die ophef om niks.. die lachen zich kapot  ::rofl::
Maar goed dat is volgens mij ook de rol van de media, als er eenmaal 1 dingetje bekend is over wat dan ook gaan de anderen het ook overnemen, eigen verhaal eraan draaien etc.
Overigens geloof ik ook niet dat Frits Huffnagel het lek zou zijn, is volgens Albert (die ik ook niet serieus neem) gebasseerd op het feit dat hij goed bevriend is met Santegoeds.

Maar na alle commomtie blijf ik met 2 vragen zitten
1. hoe komen ze erbij dat Art zou presenteren (terwijl hij niet eens gespot is)
2. hoe weten ze zo zeker dat het om locatie ijsland gaat.
Misschien heeft iemand daar een antwoord op? :)
« Laatst bewerkt op: 26-05-2011, 22:19:19 door mollenvanger20 »