Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 186180 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #420 Gepost op: 30-08-2011, 22:36:48 »
Is PJ NU op pad voor WIDM, dan speelt seizoen 12 zich NIET in IJsland af (nou ja, niet helemaal uit te sluiten natuurlijk), maar wat dan wel uit te sluiten is, is dat de genoemde kandidaten niet voor WIDM op pad zijn geweest in mei/juni.
Of PJ is 'gewoon' op een welverdiende vakantie ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #421 Gepost op: 31-08-2011, 09:42:16 »
Jah want vergeet ook niet dat JP zei dat ze al bezig waren met de montage, ook dit kan gelogen zijn natuurlijk.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #422 Gepost op: 31-08-2011, 11:09:56 »
Jah want vergeet ook niet dat JP zei dat ze al bezig waren met de montage, ook dit kan gelogen zijn natuurlijk.

VAn JP kunnen we alles verwachten XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #423 Gepost op: 31-08-2011, 16:31:56 »
Ik zou het wel een enorme stunt vinden als Hadewych ons voor de gek zou hebben gehouden, maar ik ga er nog steeds vanuit dat het klopt wat Evert Santegoeds heeft geplaatst. Maar liever dit, dan dat hij de terugkomst zou hebben gespot, zo als twee jaar geleden, toen eigenlijk al voor het begin duidelijk was dat Frits in de finale zou komen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #424 Gepost op: 31-08-2011, 20:50:54 »
Het maakt me verder niet uit, maar wat doet een zekere Frits Huffnagel in dat rijtje? BNer? Nou nee, plaatselijk politicus in Den Haag, maar landelijk bekend?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #425 Gepost op: 31-08-2011, 22:16:34 »
wethouder amsterdam
wethouder den haag
en bekend vanwege "het lagerhuis"
Het is zoals bij zoveel "BN-ers" het ligt er maar net aan wat je doet / interesseert welke je wel en welke je niet kent.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #426 Gepost op: 1-09-2011, 09:25:18 »
Bij het Lagerhuis is het maar net wie van de deelnemers daar komt ''bovendrijven''. Ik heb de latere edities niet echt gezien, en ken uit de begintijd alleen Henk Bres.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #427 Gepost op: 1-09-2011, 17:14:07 »
Spreekt er iemand nog IJslands? Vorig jaar konden we een bevestiging voor de locatie vinden door te zoeken op 'Quien es el topo', misschien nu weer?
...óf niet!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #428 Gepost op: 1-09-2011, 17:33:09 »
Niets te vinden op "Hver er Mole" helaas...
臥底 是 谁?

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #429 Gepost op: 1-09-2011, 18:58:21 »
Spreekt er iemand nog IJslands? Vorig jaar konden we een bevestiging voor de locatie vinden door te zoeken op 'Quien es el topo', misschien nu weer?
Dat heb ik vorig jaar gemist, kun je het opnieuw vertellen?  :-X  ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #430 Gepost op: 1-09-2011, 19:29:04 »
Hver er Mole, ekkert er það sem það virðist

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #431 Gepost op: 1-09-2011, 19:32:14 »
Nu mag ik oprecht hopen dat dit geen Monty Pythonvertaling blijkt te zijn, waardoor er heel iets anders blijkt te staan dan bedoeld wordt.


Enige uitleg is op zijn plaats, daar vele molloten het Monty Python-tijdperk niet live hebben meegemaakt.

In een hotelscene werd een vraag als: ''heeft u voor vannacht een 1-persoonskamer voor mij'', vertaald als: ''ik wil vannacht met uw dochter slapen''.


In elk geval iets dat hierop neerkwam.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #432 Gepost op: 1-09-2011, 19:50:31 »
ik ben er vrij zeker van de lokatie voor WIDM 2011 te weten. Oordeel zelf...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik ben met de info uit de openingspost wat gaan googelen en heb wat leuke dingetjes gevonden:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Molkriebels! :D
Ik ben zelf vandaag ook nog wat gaan speuren en heb het bewijs gevonden dat mijn bron niet uit zijn nek heeft gekletst  :),

Heb op google een Spaanstalige info-site gevonden uit het land zelf, waar melding wordt gemaakt van de vier Reality programma's die er onlangs zijn opgenomen. Het eerder genoemde Survivor staat er bij, en YES, wie is de mol (quien es el topo) dus ook!

Ik ben niet zo handig in knippen en plakken, maar ga mijn best hieronder doen:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #433 Gepost op: 2-09-2011, 10:34:37 »
Als we de telegraaf mogen geloven doen Johan Derksen en Johnny de Mol mee aan wie is de mol.
Citaat
Het 62-jarige voetbalgeweten van Nederland is uit Texas teruggekeerd met een tatoeage op zijn lichaam. Johan was in Amerika met Johnny de Mol voor de opnames van het televisieprogramma Wie is De Mol?.

Is het nou zo lastig om het onderscheid tussen 'wie' en 'waar' te maken?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #434 Gepost op: 2-09-2011, 10:37:50 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #435 Gepost op: 2-09-2011, 10:55:03 »
Het blijft gissen. De enige serieus klinkende aanwijzing vind ik nog de opmerking van Hadewych: Niets is wat het lijkt.

Verder blijft het amusant om te lezen wat er op andere blogs staat geschreven over de komende serie.

Het is altijd leuk als je vasthoudt aan de ''vaste'' periode van Mei-juni. Dat is helemaal geen vaste periode, het kwam allee de laatste jaren toevallig zo uit.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #436 Gepost op: 2-09-2011, 10:59:34 »
@Vieffan: Momenteel staat er DIT te lezen:


Het 62-jarige voetbalgeweten van Nederland is uit Texas teruggekeerd met een tatoeage op zijn lichaam. Johan was in Amerika met Johnny de Mol voor de opnames van het televisieprogramma Waar is De Mol?.

"Mijn vrouw wist niet wat ze zag", vertelt Johan in Veronica Magazine. "Ik ben helemaal niet van de tattoo's, maar die kleine De Mol heeft me zo gek gekregen."


Doorgaans staat er dan een tijdstip waarop het artikeltje is aangepast, maar dat zie ik er nu niet bij staan. Heb jij de tekst ergens anders vandaan?


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #437 Gepost op: 2-09-2011, 11:14:49 »
Het blijft gissen. De enige serieus klinkende aanwijzing vind ik nog de opmerking van Hadewych: Niets is wat het lijkt.

Verder blijft het amusant om te lezen wat er op andere blogs staat geschreven over de komende serie.

Het is altijd leuk als je vasthoudt aan de ''vaste'' periode van Mei-juni. Dat is helemaal geen vaste periode, het kwam allee de laatste jaren toevallig zo uit.
Mee eens, het is sowieso leuk om te lezen wat er geschreven wordt over wie is de mol. Daarnaast blijft het inderdaad gissen, al is Pieter-Jan al een tijdje niet meer te zien in Éénvandaag, wat er dus op zou kunnen duiden dat hij of met vakantie is, of wie is de mol aan het draaien is. Daarnaast zijn de series in Argentinië en Canada zijn toch ook niet in die periode opgenomen als ik me niet vergis?

Ik vind de quote van Patrick (die ik al vaker heb aangehaald op dit forum) 'je zal maar mol op IJsland zijn' ook erg verdacht, kan toeval zijn, maar kan ook zijn dat Art het aan zijn grote vriend Patrick heeft verteld dat ze hem benaderd hebben voor de rol van presentator in de nieuwe serie. (en dat wanneer er niks was uitgelekt met Santegoeds niemand aan deze quote zou denken als het IJsland blijkt te zijn)
Al moet ik ook zeggen dat de opmerking van Hadewych ook erg verdacht is inderdaad.|
Kortom, het blijft gissen
« Laatst bewerkt op: 2-09-2011, 11:16:43 door mollenvanger20 »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #438 Gepost op: 2-09-2011, 12:03:44 »
@Vieffan: Momenteel staat er DIT te lezen:


Het 62-jarige voetbalgeweten van Nederland is uit Texas teruggekeerd met een tatoeage op zijn lichaam. Johan was in Amerika met Johnny de Mol voor de opnames van het televisieprogramma Waar is De Mol?.

"Mijn vrouw wist niet wat ze zag", vertelt Johan in Veronica Magazine. "Ik ben helemaal niet van de tattoo's, maar die kleine De Mol heeft me zo gek gekregen."


Doorgaans staat er dan een tijdstip waarop het artikeltje is aangepast, maar dat zie ik er nu niet bij staan. Heb jij de tekst ergens anders vandaan?


Ik kreeg een google alert. Toen daar stond het fout in en toen ik ging linken stond het daar ook nog fout. Het is inmiddels dus verbetert.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 2-09-2011, 12:06:48 door Vieffan »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #439 Gepost op: 2-09-2011, 12:20:25 »
Ik geloof jou wel hoor. Ik vind het alleen slap dat ze geen tijd zetten bij de rectificatie. De suggestie wordt gewekt dat het bericht in eerste instantie meteen correct hadden. Beetje flauw van de Telegraaf.