Auteur Topic: Wie is de Mol Examen  (gelezen 15265 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #40 Gepost op: 2-08-2011, 10:39:16 »
Er was één seizoen met 11 kandidaten. Dat is een oneven getal. Dus fifty fifty kan niet, tenzij één van de kandidaten half man half vrouw was.

Klopt, om die reden had ik die vraag bedacht. Ik geloof dat Koen die net als wat andere vragen van mijn quizzen heeft overgenomen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #41 Gepost op: 2-08-2011, 14:11:27 »
Er was één seizoen met 11 kandidaten. Dat is een oneven getal. Dus fifty fifty kan niet, tenzij één van de kandidaten half man half vrouw was.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Klopt ja. :)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #42 Gepost op: 2-08-2011, 14:16:40 »
Hee dat is mij helemaal niet bijgebleven en ik heb alles wel gezien. Waarom waren er toen 11 dan? Ik weet niet eens meer welke mol dat was.... Deborah... George.... Nico.... Elise, toen Yvon, zat het zo ::oink:: Ik moet alle rijtjes maar eens uit het hoofd gaan leren  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #43 Gepost op: 2-08-2011, 15:33:04 »
kort gezegd: hier en daar wat bijschaven, en er rolt een heel leuk concept uit om ons bezig te houden.

En als het eenmaal ''loopt'', is er stof genoeg om het niet bij versie 1.0 en 2.0 te laten.

Het leuke hiervan is dat je niet weet wat je vantevoren kan verwachten, en je niet snel iets kunt opzoeken. De factor tijd doet de rest.


Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #44 Gepost op: 2-08-2011, 17:15:17 »
Klopt, om die reden had ik die vraag bedacht. Ik geloof dat Koen die net als wat andere vragen van mijn quizzen heeft overgenomen.
Dat klopt... Aangezien mijn vragen nogal detailvragen zijn.., daarom gebruik ik tevens jouw vragen om op een goede quiz te komen :P

Euhmm.. Wat ga ik nu zeggen.. Tja.. Wou ik nou zeggen dat ik een nieuwe versie ga maken? Denk het :P
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #45 Gepost op: 2-08-2011, 18:47:37 »
Ik roep uiteraard niet op om de info van Heinz zijn sites te kopieren, de info kan best van andere sites gehaald worden, neem ik aan.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #46 Gepost op: 2-08-2011, 20:04:31 »
Ik roep uiteraard niet op om de info van Heinz zijn sites te kopieren, de info kan best van andere sites gehaald worden, neem ik aan.

Mee eens... Sorry Heinz dat ik trouwens je naam ben vergeten te vermelden...

Maar haal informatie van verschillende sites...



Ik kan alles samenvoegen in dat progje... Best simpel te maken trouwens...
Niet om reclame te maken ofzo... Maar ik maak wel moeilijkere dingen... Kijk maar op m'n profiel als je de site wilt weten :P
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #47 Gepost op: 20-08-2011, 13:52:10 »
Ik ben even in mijn archief met WIDM-artikelen gedoken en daaruit blijkt dat serie 1 ook al gewoon "Wie is de Mol?" heette:

Vreemd, ik heb op de DVD van seizoen 1 haast alleen maar 'De Mol' gehoord. De website was toen ook www.avro.nl/demol en de laatste vraag was de eerste afleveringen nog 'hoe heet de mol?'. ("18 dagen geleden kwamen hier 10 gewone Nederlanders om een heel bijzonder spel te spelen: 'De Mol'")
...óf niet!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #48 Gepost op: 21-08-2011, 10:31:32 »
Vreemd, ik heb op de DVD van seizoen 1 haast alleen maar 'De Mol' gehoord. [...]

Ik weet wel redelijk zeker dat het echt "Wie is de Mol?" was. Ik weet nog dat ik de eerste aflevering in 1999 in de tv-gids zag staan en dat ik dacht "Zal wel interview met John de Mol zijn, hoef ik niet te zien." Het was mijn moeder die me er - gelukkig - op wees dat het anders zat.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #49 Gepost op: 21-08-2011, 13:40:11 »
Het eerste seizoen was toen ook naar aanleiding van het spel de mol uit Belgie. Als ik me niet vergis heette het daar 'de mol' en niet 'wie is de mol'.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #50 Gepost op: 22-08-2011, 01:25:39 »
Ja, in België was het 'De Mol', maar in mijn herinnering was dat in Nederland nooit zo. Kan ook los van dat knipsel van Heinz ook geen argumenten vinden voor 'De Mol' als Nederlandse titel.

 

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #51 Gepost op: 22-08-2011, 09:11:37 »
Nee inderdaad, maar ik bedoelde dat ze mss uit automatisme (omdat ze telkens hoorde 'de mol' en praten over 'de mol') telkens 'de mol' zei.
Ach niemand zal het weten. Mss is trouwens de beslissing op de uiteindelijke naam van de show wel na de opnames gevallen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol Examen
« Reactie #52 Gepost op: 22-08-2011, 09:50:10 »
Mss is trouwens de beslissing op de uiteindelijke naam van de show wel na de opnames gevallen.

Ik denk dat dat het is.