Poll

Wat vind je het leukste buitenlandse seizoen van Wie Is De Mol?

België 1
5 (13.2%)
België 2
12 (31.6%)
België 3
6 (15.8%)
UK 1
2 (5.3%)
UK 2
2 (5.3%)
USA 1
0 (0%)
USA 2
0 (0%)
USA 3 (Celeb Hawaii)
2 (5.3%)
USA 4 (Celeb Yucatan)
1 (2.6%)
USA 5
2 (5.3%)
Australië 1
1 (2.6%)
Australië 2
1 (2.6%)
Australië 3
1 (2.6%)
Australië 4
0 (0%)
Duitsland 1
0 (0%)
Duitsland 2
2 (5.3%)
Anders, namelijk:
1 (2.6%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Favoriete Buitenlandse Molseizoen  (gelezen 4528 keer)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Gepost op: 29-10-2012, 17:13:11 »
Tijdens de molloze periode zijn er natuurlijk 3 manieren om de tijd tot aan het volgende seizoen door te komen. 1 Internet/facebook/twitter afspeuren naar wie de nieuwe kandidaten kunnen zijn, 2 oude seizoenen terugkijken en 3 de buitenlandse molseizoenen terugkijken.

Elk jaar zie ik polls voorbijkomen van leukste seizoen, beste mol etc... maar ik heb volgens mij nog geen polls gezien van wat het leukste Buitenlandse seizoen is.

Mijn favorieten: 
- UK1: Want geweldig goede mol met briljante doublebluffs
- Duitsland 2: Want (op 1 kandidaat na) een geweldig leuke groep en zeer leuke opdrachten, daarnaast geen moment storend dat het in het Duits is
- Celebrity Mole Hawaii: Omdat Corbin Bernsen en Stephen Baldwin in deze serie briljant zijn.

(Overigens heb ik ze nog niet allemaal gezien, een aantal seizoenen op de lijst moet ik nog eens kijken)
« Laatst bewerkt op: 29-10-2012, 17:14:43 door Qper »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #1 Gepost op: 29-10-2012, 17:21:53 »
Dan zou ik er toch eest wat meer moeten zien, ik heb alleen de Belgische gevolgd, zijn de andere series te downloaden?

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #2 Gepost op: 29-10-2012, 17:31:58 »
Er zijn best veel seizoenen op youtube te vinden. UK 1, Celebrity Hawaii en Duitsland 2 (Zoeken op " Wer Ist Der Maulwurf) heb ik allen op youtube gekeken. Daarnaast staan er volgens mij nog een aantal Amerikaanse en Australische seizoen ook op youtube.


En ze zijn ook te downloaden. Ergens op dit forum had iemand een een link naar een torrent gepost. hierin Zitten 2 Engelse 4 Australische en 3 Amerikaanse seizoen plus België 3 en NL 1-10.  Ik weet zo niet meer wat de link naar die torrent was, maar er zijn vast wel mensen die dat wel weten. Ik weet wel dat het mn computer ongeveer 2 weken kostte om deze torrent te downloaden destijds.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #3 Gepost op: 29-10-2012, 17:48:48 »
Er zijn best veel seizoenen op youtube te vinden. UK 1, Celebrity Hawaii en Duitsland 2 (Zoeken op " Wer Ist Der Maulwurf) heb ik allen op youtube gekeken. Daarnaast staan er volgens mij nog een aantal Amerikaanse en Australische seizoen ook op youtube.


En ze zijn ook te downloaden. Ergens op dit forum had iemand een een link naar een torrent gepost. hierin Zitten 2 Engelse 4 Australische en 3 Amerikaanse seizoen plus België 3 en NL 1-10.  Ik weet zo niet meer wat de link naar die torrent was, maar er zijn vast wel mensen die dat wel weten. Ik weet wel dat het mn computer ongeveer 2 weken kostte om deze torrent te downloaden destijds.

Sjees, 2 weken, je moet er wel wat voor over hebben kennelijk!   ::rofl::

Ik zal eens zoeken op de nieuwsgroepen waar ik zelf altijd vanaf download, ik laat de Duitse versie echter maar voor gezien, alleen de naam al "Maulwurf"!   ::)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #4 Gepost op: 29-10-2012, 18:13:51 »
Laat ik eerst een overzicht geven van welke series ik allemaal heb gezien:
- Alle Belgische series
- Duitsland serie 2
- Australië serie 1 en 2

Ik kijk alleen series via Youtube of 'watch-online' links, torrents laat ik aan mij voorbijgaan. Ik wil zeker nog meer series kijken.

De leukste series vond ik België 2, Duitsland 2 en Australië 2 (ook toevallig dat het telkens het tweede seizoen is). Deze drie series hebben leuke kandidaten, leuke opdrachten en een goede mol. Ik heb erg genoten van de leuke locaties en originele opdrachten (en bij de Duitse serie van de grote hoeveelheid actie). Ook de eerste series van België en Australië waren zeker geen straf om naar te kijken, maar nog redelijk primitief van aard.

Minder leuk vond ik de derde serie van de Belgische mol. Het was een geweldige groep mensen en een geweldige opening,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Offline belg

  • Forumlid
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #5 Gepost op: 29-10-2012, 18:25:12 »
Nederland 8 ;D

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #6 Gepost op: 29-10-2012, 18:39:06 »
Hé...een topic om in de gaten te houden als ik zin heb om eens een molreeks te kijken die ik nog niet heb gezien ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #7 Gepost op: 29-10-2012, 20:00:18 »
Ik heb alles wat WIDM gerelateerd is via Arco's DVD's gezien, behalve US4 (Yucatan) die hadden wij ooit eens gevonden via nieuwsgroepen en die heb ik toen gedownload en weer aan Arco gegeven :)

Mijn favoriete seizoenen zijn US3, 4 en 5. Ik vind de US seizoenen mooi gestyled (belichting, muziek, camera werk) en ik vind de celebrity seizoenen hilarisch. In seizoen 5 zie je dat de kandidaten een beetje geselecteerd zijn opdat ze makkelijk botsen met andere kandidaten, in tegenstelling tot Anton die op de laatste MFD zei dat hij het liefst kandidatengroepen samenstelt nu die goed met elkaar kunnen opschieten. Maar ik hou wel een beetje van botsingen in de groep, zoals bijv. de chaos in NL seizoen 5, van mij mag dat wel weer terug in de Nederlandse seizoenen :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #8 Gepost op: 29-10-2012, 21:32:22 »
Niet zeggen welke mol bij seizoen hoort, wil ik nog kijken. Of in spoiler

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #9 Gepost op: 29-10-2012, 22:09:06 »
Niet zeggen welke mol bij seizoen hoort, wil ik nog kijken. Of in spoiler


Precies, ik durf soms niet eens te kijken maar m'n nieuwsgierigheid wint het steeds  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #10 Gepost op: 30-10-2012, 07:20:57 »
Ik heb er tot nu toe 4 gezien (België 2 en 3, Australië 4 en USA 5) en de eerste was bij far de beste. Australië was ook geweldige, maar ik vond de ontknoping teleurstellend (meer zeg ik niet hoor ;)).

Ik heb de UK nog wel ergens liggen, moet ik nog aan beginnen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #11 Gepost op: 30-10-2012, 09:06:58 »
België 3, omdat ik die in een grijs verleden nog live heb gezien :)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #12 Gepost op: 31-10-2012, 03:34:37 »
De Belgische seizoenen zijn erg goed. ::ok::

Binnenkort kunnen jullie weer dvd's bij me bestellen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #13 Gepost op: 31-10-2012, 16:15:21 »
Voor idereen die niet moeilijk wil doen met YouTube of DVD's: http://www.wieisdemolgemist.nl/

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #14 Gepost op: 31-10-2012, 18:19:10 »
Voor idereen die niet moeilijk wil doen met YouTube of DVD's: http://www.wieisdemolgemist.nl/

 ::bravo::

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Favoriete Buitenlandse Molseizoen
« Reactie #15 Gepost op: 1-11-2012, 00:45:35 »
Leuke topic. Ik heb ze allemaal gezien. Op 3 na vond ik ze allemaal geweldig, met name de Belgische en Australische versies.
De 3 die mij erg tegenvielen waren:
U.S.A. 3 celebrity mole heeft me niet kunnen bekoren. Te veel flauwe dingen en te weinig Mol idee.
U.S.A. 4 zelfde
Australie 4
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik moest kloppen want de bel doet het niet