Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 103580 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #300 Gepost op: 28-02-2012, 09:30:08 »
Wat mij opvalt is dat je in de promo de shots achter elkaar ziet uit aflevering 1.
Weet niet of iemand dit al had gezien, maar je ziet de botten in het zand dat liesbeth aan het uitgraven was. En daarna zie je gelijk die klok. Wat hebben die beelden te maken met de komende aflevering?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #301 Gepost op: 28-02-2012, 10:19:54 »
Was er ook niet een keer in Mexico zo'n opdracht? Dat ze Regina moesten vinden, die zat op een balkon ergens...  ??? Ik weet het niet zeker meer ;)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #302 Gepost op: 28-02-2012, 10:25:46 »
Was er ook niet een keer in Mexico zo'n opdracht? Dat ze Regina moesten vinden, die zat op een balkon ergens...  ??? Ik weet het niet zeker meer ;)
Ja klopt omdat ze een vrijstelling voor zichzelf had gekocht.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #303 Gepost op: 2-03-2012, 17:42:25 »
Iemand de nieuwe promo al gezien?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline mollenkom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kiekeboe!
Re: De komende aflevering
« Reactie #304 Gepost op: 2-03-2012, 18:26:13 »
Iemand de nieuwe promo al gezien?
nee

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #305 Gepost op: 2-03-2012, 19:03:10 »
Iemand de nieuwe promo al gezien?
die is nog niet online

Offline Kevin M

  • Winnaar WIDM-pool 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #306 Gepost op: 3-03-2012, 13:21:45 »
De promo van de komende aflevering:


Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #307 Gepost op: 3-03-2012, 13:32:09 »
De promo van de komende aflevering:



Opmerkelijk dat het fragment/de omhelsing nu ineens gespiegeld is...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #308 Gepost op: 3-03-2012, 13:39:26 »
De promo van de komende aflevering:



Enig idee wat Anne-Marie op 9 secondes zegt? Iemand die goed kan liplezen? Ze schudt haar hoofd en mompelt iets.. maar wat?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #309 Gepost op: 3-03-2012, 14:19:05 »
Enig idee wat Anne-Marie op 9 secondes zegt? Iemand die goed kan liplezen? Ze schudt haar hoofd en mompelt iets.. maar wat?

Ze zegt: "Ik had geen idee ..." ::ohno::  "Dat Hade de mol zou kunnen zijn ..  ::tandpastasmiley::

Denk ik vanuit mijn tunnel te kunnen lezen ... :)

Het spiegelen van beelden gebeurt regelmatig, vaak om reclame onleesbaar te maken maar vaak ook zonder echte reden of omdat het beter uitziet... En bij de mol ??? Niets is wat het lijkt.

(Wie weet, is dit wel het originele beeld...)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2012, 14:22:03 door Long Tall Erne »
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #310 Gepost op: 3-03-2012, 14:21:52 »
Ze zegt: "Ik had geen idee ..." ::ohno::  "Dat Hade de mol zou kunnen zijn ..  ::tandpastasmiley::

Denk ik vanuit mijn tunnel te kunnen lezen ...

Ik meen "ik wist het niet" te lezen..

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: De komende aflevering
« Reactie #311 Gepost op: 3-03-2012, 14:22:17 »
Het viel me wel op dat Anne-Marie en Liesbeth Hadewych knuffelen... Ze is dus de mol ::tandpastasmiley:: of de winnaars,, Dat Hadewych de verliezer is lijkt me nu sterk, dus Liesbeth kan de mol niet meer zijn :)

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: De komende aflevering
« Reactie #312 Gepost op: 3-03-2012, 20:25:14 »
Dacht dat ik net op tv een langere preview zag, maar had op dat moment geluid uit staan. :(
Amandla Awethu

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De komende aflevering
« Reactie #313 Gepost op: 3-03-2012, 23:58:51 »
Op die nieuwe promobeelden, en meer bepaald op dat specifiek eindbeeld lijkt het wel meer alsof Hadewych de Mol de twee kandidaten troost, ze ontvangt hen met open armen ... dat zie ik er meer in dan dat Anne-Marie die kwalijke rol op zich neemt. Hadewych maakt ook oogcontact met zowel Liesbeth als Anne-Marie, om de reactie van beiden te peilen? Het zou nl. betekenen dat beiden hebben gefaald voor de test. Zoiets gebeurde nog nooit en kan wel zulke verrassende gezichten tevoorschijn toveren. ::oink:: ;D

Maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze als winnares wordt gefeliciteerd, zoals indertijd met Marc-Marie. Die werd ook meteen gefeliciteerd door Lottie en Yvon.

Met beide opties ben ik tevreden, al heb ik toch liever dat ze gewoon de saboteur van dienst is. The best Mole was yet to come! ::trots::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #314 Gepost op: 4-03-2012, 09:24:34 »
Op die nieuwe promobeelden, en meer bepaald op dat specifiek eindbeeld lijkt het wel meer alsof Hadewych de Mol de twee kandidaten troost, ze ontvangt hen met open armen ... dat zie ik er meer in dan dat Anne-Marie die kwalijke rol op zich neemt. Hadewych maakt ook oogcontact met zowel Liesbeth als Anne-Marie, om de reactie van beiden te peilen? Het zou nl. betekenen dat beiden hebben gefaald voor de test. Zoiets gebeurde nog nooit en kan wel zulke verrassende gezichten tevoorschijn toveren. ::oink:: ;D

Maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze als winnares wordt gefeliciteerd, zoals indertijd met Marc-Marie. Die werd ook meteen gefeliciteerd door Lottie en Yvon.

Met beide opties ben ik tevreden, al heb ik toch liever dat ze gewoon de saboteur van dienst is. The best Mole was yet to come! ::trots::

De promo bevat dezelfde onknopingsbeelden als de teaser. Enkel is het in de promo korter en gespiegeld weergeven.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline molcontact

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #315 Gepost op: 4-03-2012, 14:18:45 »
Vorig jaar was het St Patricksday op de dag van de ontknoping. Dit jaar komt Hade haar nieuwe single INVITE YOU op 8 maart uit...= dag van de ontknoping....Toeval of hint....

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: De komende aflevering
« Reactie #316 Gepost op: 4-03-2012, 14:23:05 »
Denk niet dat het een hint zal zijn. Stel het is een hint, dan is dat dikke reclame voor haar single en ik denk niet dat het programma daar bedoelt voor is. En bovendien lijkt het me sterk dat ze een half jaar geleden de single hebben opgenomen en hebben bepaald dat het op 8 maart uit moest komen.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: De komende aflevering
« Reactie #317 Gepost op: 4-03-2012, 15:13:36 »
Enig idee wat Anne-Marie op 9 secondes zegt? Iemand die goed kan liplezen? Ze schudt haar hoofd en mompelt iets.. maar wat?
Ik denk dat ze zegt: Ik weet niet.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #318 Gepost op: 4-03-2012, 15:15:58 »
Vorig jaar was het St Patricksday op de dag van de ontknoping. Dit jaar komt Hade haar nieuwe single INVITE YOU op 8 maart uit...= dag van de ontknoping....Toeval of hint....

Het is ook internationale vrouwendag. Dat vind ik dan weer leuk gekozen met 3 vrouwen in de finale  ::jaja::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #319 Gepost op: 4-03-2012, 19:16:24 »
Ik denk dat ze zegt: Ik weet niet.

Dat lijkt dan weer bijzonder veel op mijn "oplossing"("ik wist het niet")...
Dat zou weer hoop geven voor Hadewych als mol  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Helaas moet ik toegeven dat we er totaal geen idee van hebben waar ze naar kijken... Kan net zo goed een uitleg zijn dat bijv. een actie van een kandidaat/"hulpmol" (waarvan de mol zich niet bewust was) een actie van de mol in de soep heeft laten lopen. Of iets anders waarvan ze zich niet bewust was.  >:(

Klein straaltje hoop: ze lijken wél heel spannend te vinden waar ze naar kijken  ;)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2012, 19:29:38 door Whiskers »