Auteur Topic: Eerdere beschikbaarheid uitzending = hoax programmamakers = deel van hint ?  (gelezen 12258 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Nog een afwijking. De media spreekt over 11 afleveringen, maar de info op de live.avro.nl site staat het volgende

Wie is de Mol? is een format van Woestijnvis en wordt geproduceerd door IDTV. De AVRO zendt het programma tussen 5 januari en 8 maart elke donderdagavond om 20:30 uur uit op Nederland 1. De herhaling is elke vrijdag rond 16:45 uur op Z@pp en elke zaterdag rond 13:10 uur op Nederland 1 (m.u.v. 7 januari, dan is het om 10:30 uur).

Dat zijn maar 10 weken, ik heb het toevallig gisteren nageteld ivm opvallende data zoals vorig jaar met st. Patricks day.

Mijn 1e reactie was hee een molkandidaat jarig op de 1e en laatste aflevering toevallig! (en toen dacht ik ooh nee toch niet widm loopt tot 14 maart met 11 afleveringen), maar hier vind ik dus weer dit.
Hadewych was jarig op 5 januari en William is jarig op 8 maart =)
Je zal toch niet de ontknopings-aflevering vergeten, he?

Je kan trouwens niet veel met BEIDE datums.

Eenvoudigweg omdat ze het uitzendschema daar niet op kunnen ''inrichten''.

Offline coolietje

  • Forumlid
De AVRO heeft het dus toch gedaan  ::niet-ok::

Op het eerste zicht niets raars opgemerkt, nog even afwachten of het volledig identiek is met de uitzending morgen... maar ik vermoed van wel !
Chris Zegers is mijn schot voor de boeg...

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
ik heb al gekeken. ik verklap niks. alleen dat er een shot in zit met de ondertitel live.avro.nl waarvan ik denk dat het niet in de aflevering van morgen zit. als dat zo blijkt te zijn meld ik het en plaats ik een printscreen.

Mwah, vorige week zat die ook in de gewone aflevering hoor.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
De AVRO heeft het dus toch gedaan  ::niet-ok::

Op het eerste zicht niets raars opgemerkt, ...............
Al eens goed gekeken naar de URL van de video? Ik denk dat Hadewych deze aflevering vertrekt.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Dit hele gedoe met minnetjes doet mij eerder denken dat ze de mol is...

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Dit hele gedoe met minnetjes doet mij eerder denken dat ze de mol is...
Mij ook. En ze is de enigste persoon waar zowat niet verdacht over word gesproken  ::jaja::.

Ik denk niet dat de eerdere beschikbare uitzending een deel van een hint is. Dat vind ik wel héél erg vergezocht. Bovendien is het niet de eerste keer dat zo iets gebeurd. Van allerlei andere programma's kan je ook al een eerdere versie zien.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline MaLi

  • Forumlid
Al eens goed gekeken naar de URL van de video? Ik denk dat Hadewych deze aflevering vertrekt.

Dat "min ex" staat toch gewoon voor minus executie.....of ben ik nou gek?

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Bovendien is het niet de eerste keer dat zo iets gebeurd. Van allerlei andere programma's kan je ook al een eerdere versie zien.
Ja. Maar het verschil is dat het hier expres is gedaan door de programmamakers. Het is niet illegaal door een of andere hacker gedaan.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Het blijkt een eenmalig experiment. Ik ben er nu 100% van overtuigd dat dit hele gedoe een hint was...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Art twittert over 48 uur. Dat betekent dat dat niet 24 uur (dus morgenavond) is.

MIN IS vind ik trouwens best goed gevonden, al legt iedereen dit natuurlijk weer op zijn of haar iegen manier uit.

Een uur eraf, een dag eerder, min...

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Een uur eraf, een dag eerder, min...
De vraag is, kan dit naar iemand anders dan Hadewych wijzen?

Eerder was de suggestie al dat het naar Dio zou verwijzen vanwege zijn grootste hit "tijdmachine". Of naar Tim omdat hij in een trio zit dat maar 2 personen heeft: min 1. Of naar Maarten omdat hij wiskundige is. Van al deze opties vond ik die van Dio het leukste, maar zoals het er nu voorstaat is Minis de minst vergezochte. Geloof er zelf alleen niet zo in.

Ben erg benieuwd of er komende aflevering weer ergens een seconde, minuut, week of jaar verdwijnt.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Ben erg benieuwd of er komende aflevering weer ergens een seconde, minuut, week of jaar verdwijnt.
Tja, allicht wel ergens...

In die vroege aflevering 2 moet je echt geen hint zoeken. Als ze zó ver gaan zijn ze gek bij de Avro :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Ja. Maar het verschil is dat het hier expres is gedaan door de programmamakers. Het is niet illegaal door een of andere hacker gedaan.
Erhm, er is geen verschil? Ik bedoel ermee dat programma makers hun afleveringen wel eens vaker eerder posten. Niet gehackt dus. En dat komt weleens voor  :P.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Slechte rekenaars
« Reactie #35 Gepost op: 22-01-2012, 14:57:33 »
Er zijn al een hoop gekke dingen ontdekt die te maken hebben met tellen, maar dat waren vooral acties van de AVRO.
- 10 of 11 afleveringen
- Te lange eerste aflevering
- Uitzending aflevering 2 een dag te vroeg
- Foute pot op de website

Welke mol precies slecht kan rekenen weet ik niet, maar is het meer mensen opgevallen dat Marit een rekenfout maakte op de verjaardagskaart van Liesbeth (30:11)? "Da's wel spannend, 39 worden in IJsland". Liesbeth is geboren op 23 mei 1973 en werd dus 38 tijdens de opnames in 2011...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Slechte rekenaars
« Reactie #36 Gepost op: 22-01-2012, 15:28:47 »
Waarom een speciaal topic aanmaken?

 ::niet-ok::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slechte rekenaars
« Reactie #37 Gepost op: 22-01-2012, 15:34:27 »
Omdat de opmerkingen over telfouten wat verspreid lijken en ik deze aanwijzing over de verjaardagskaart nog nergens tegenkwam. Maar samenvoegen met een ander topic (voorstel?) is wat mij betreft ook prima hoor.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2012, 15:36:00 door Ronald vd V »

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Slechte rekenaars
« Reactie #38 Gepost op: 22-01-2012, 17:19:18 »
Bedoel je dat er meer achter zit en dat ze het expres doen?
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
topic samengevoegd
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.