Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 108401 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #40 Gepost op: 22-01-2012, 18:46:12 »
Marit, welke vraag werd jou gesteld in de trappenopdracht?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #41 Gepost op: 22-01-2012, 19:08:57 »
Erhh ja, dat weet ik  :-[ maar ik bedoel wie er schuilgaat onder deze mysterieuze, maar o zo knappe, dame.
Die vraag is inmiddels beantwoord in het Wie is mammaloe topic, pagina 10. Ze geeft rondleidingen door de stad. Bodejos heeft haar zelfs gemailed en ze zei inderdaad de groep te hebben rondgeleid.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #42 Gepost op: 26-01-2012, 18:06:58 »
Aan JP (of wie het ook weet te beantwoorden...):
Wat gebeurt er als de mol dusdanig ziek is dat hij/zij naar huis zou moeten? Stopt de serie? Of is daarin voorzien?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragenvuur
« Reactie #43 Gepost op: 26-01-2012, 18:09:40 »
Aan JP (of wie het ook weet te beantwoorden...):
Wat gebeurt er als de mol dusdanig ziek is dat hij/zij naar huis zou moeten? Stopt de serie? Of is daarin voorzien?

Goeie vraag ::ok:: maar je verwacht toch niet heus daar een duidelijk antwoord op te krijgen :P ;)
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #44 Gepost op: 26-01-2012, 18:13:36 »
Goeie vraag ::ok:: maar je verwacht toch niet heus daar een duidelijk antwoord op te krijgen :P ;)
We zullen zien... Ik begrijp ook wel dat ze niet het hele scenario zullen uitleggen maar een antwoord zal er zeker te geven moeten zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #45 Gepost op: 27-01-2012, 18:48:44 »
Waarom was het per se Marit die voor het begin van het seizoen in het internetfilmpje over haar mede-kandidaten aan het praten was?

En n.a.v. de afvaller spoiler uit de preview van afl. 5:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #46 Gepost op: 27-01-2012, 18:55:05 »
Aan JP (of wie het ook weet te beantwoorden...):
Wat gebeurt er als de mol dusdanig ziek is dat hij/zij naar huis zou moeten? Stopt de serie? Of is daarin voorzien?
Dit is vorig jaar gevraagd aan Anton. Alleen weet hij vragen altijd zo te beantwoorden dat je er iets achter zoekt of alleen maar meer vragen oproept. Volgens mij was zijn antwoord dat ze dan stoppen... maar dat geloof ik niet.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #47 Gepost op: 27-01-2012, 19:02:29 »
Dit is vorig jaar gevraagd aan Anton. Alleen weet hij vragen altijd zo te beantwoorden dat je er iets achter zoekt of alleen maar meer vragen oproept. Volgens mij was zijn antwoord dat ze dan stoppen... maar dat geloof ik niet.

Anton heeft het toch maar moeilijk. Als hij een keer ergens gewoon eerlijk antwoord op geeft geloven wij hem toch niet of zoeken er weer meer achter...  ::vergroot::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #48 Gepost op: 27-01-2012, 19:23:01 »
Anton is over het algemeen vrij direct, vooral over dingen waar hij niks mee verklapt. Bijvoorbeeld toen Laura hem vroeg of PJ dit jaar widm presenteerde, antwoordde hij gewoon "Nee." (heb ik van horen zeggen). Dus als hij zegt dat dan de opnames zouden stoppen, dan zie ik geen enkele reden hem niet te geloven.
The British are not impressed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #49 Gepost op: 27-01-2012, 19:32:49 »
Anton is over het algemeen vrij direct, vooral over dingen waar hij niks mee verklapt. Bijvoorbeeld toen Laura hem vroeg of PJ dit jaar widm presenteerde, antwoordde hij gewoon "Nee." (heb ik van horen zeggen). Dus als hij zegt dat dan de opnames zouden stoppen, dan zie ik geen enkele reden hem niet te geloven.
Is er niet te veel geld mee gemoeid?

Dit is wel een type vraag wat in het rijtje thuis hoort van "kan de mol een rood scherm krijgen", "hoe krijgt de mol zijn informatie", etc. Misschien verwacht ik daarom gewoon geen eerlijk antwoord.

't was trouwen niet zo 'n staight forward antwoord als in mijn post, maar omhangen met woorden als "misschien", "waarschijnlijk", "dat zien we dan wel" en "gelukkig is het nog nooit voorgekomen". Ik weet helaas niet meer het exacte antwoord en ben onwijs slecht in het onthouden van quotes e.d.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragenvuur
« Reactie #50 Gepost op: 28-01-2012, 17:03:43 »
"hoe krijgt de mol zijn informatie"

In de Vlaamse series (althans één ervan) kreeg de Mol gewoon info wanneer die in afzondering bij de presentator zat. Iedereen moest af en toe naar de presentator komen voor een gesprekje meen ik mij te herinneren.

In serie 3 had de Mol zelfs een keer een papiertje met info gewoon in de prullenbak van de hotelkamer gegooid. Zijn kamergenoot was iets vergeten of ging in ieder geval nog terug naar de kamer na vertrek en vond dat papiertje wat natuurlijk wel heel verdacht was.
2024: wie is de Mol?

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #51 Gepost op: 28-01-2012, 17:13:29 »
In de Vlaamse series (althans één ervan) kreeg de Mol gewoon info wanneer die in afzondering bij de presentator zat. Iedereen moest af en toe naar de presentator komen voor een gesprekje meen ik mij te herinneren.

In serie 3 had de Mol zelfs een keer een papiertje met info gewoon in de prullenbak van de hotelkamer gegooid. Zijn kamergenoot was iets vergeten of ging in ieder geval nog terug naar de kamer na vertrek en vond dat papiertje wat natuurlijk wel heel verdacht was.

 ::oink:: Dat is wel echt heul dom :P En krijgt de mol niet gewoon informatie terwijl hij de biecht opneemt? Lijkt me logisch, aangezien elke deelnemer OOK biechts moet opnemen.
Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat Inge het ook wel lastig vond om een kandidatenbiecht, een molbiecht én informatie allemaal te proppen in de tijd dat normale kandidaten alleen een kandidatenbiecht opnamen..

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #52 Gepost op: 28-01-2012, 20:07:01 »
Mijn vraag;

"Kunt u alstublieft uitsluiten dat de volgende afvaller op het scherm te zien is (bij executie) in een preview?
*U weet hoe kundig Molloten zijn...*;
Heel alstublieft?".

Dank voor eventueel meenemen van deze vraag Molloot-collegae :)
Omnia vincit amor

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #53 Gepost op: 28-01-2012, 23:49:04 »
Mijn vraag;

"Kunt u alstublieft uitsluiten dat de volgende afvaller op het scherm te zien is (bij executie) in een preview?
*U weet hoe kundig Molloten zijn...*;
Heel alstublieft?".

Dank voor eventueel meenemen van deze vraag Molloot-collegae :)

Hier ben ik het ontzettend mee eens. Wat een faal-actie van de AVRO!
Ik denk dat ik volgens jaar niet meer op dit forum ga, omdat ik gewoon niet wil weten hoe het spel verloopt qua afvallers. Ik vind de spanning van het programma veel te leuk en als je op dit forum kijkt is de spanning boem, in 1 klap weg.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #54 Gepost op: 29-01-2012, 21:14:43 »
Anton is over het algemeen vrij direct, vooral over dingen waar hij niks mee verklapt. Bijvoorbeeld toen Laura hem vroeg of PJ dit jaar widm presenteerde, antwoordde hij gewoon "Nee." (heb ik van horen zeggen). Dus als hij zegt dat dan de opnames zouden stoppen, dan zie ik geen enkele reden hem niet te geloven.


Het was een sms van Anton, maar die was niet zo direct als jij het nu schetst.

Een vragenvuur is trouwens leuk, maar verwacht niet te veel van Anton (en JP). Hij is beroepsgeheimhouder, en dat lijkt me echt niet altijd makkelijk. Het is ongelooflijk sympathiek en tof dat hij zoveel moeite doet om ons toch van wat inside informatie te zien. Als hij dan een keer ergens omheen draait is dat zijn goed recht. We hebben uiteindelijk alleen maar geluk dat we iemand kennen die onze prangende vragen kan beantwoorden. ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #55 Gepost op: 29-01-2012, 21:18:26 »
Hier ben ik het ontzettend mee eens. Wat een faal-actie van de AVRO

Haha, ze zullen wel denken bij de AVRO: die happen  ::rofl:: (het was dus allemaal 1 grote grap dat Marit zou vertrekken, zie spoilertopic)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #56 Gepost op: 29-01-2012, 22:40:10 »
Wie is Mamaloe?  ???

Ja, die vraag wilde ik ook stellen. Had eerlijk gezegd verwacht dat er een of andere oud-kandidaat (bij voorkeur nog uit de niet-BN'er-periode) tevoorschijn zou komen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #57 Gepost op: 29-01-2012, 22:41:34 »
die is al beantwoord door de speurders hier op het forum

Check! En de kandidaten hebben vast een 'on request tour' gedaan. ;) http://www.birna.is/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=8&Itemid=9
Wel een beetje gek, met al die katten: tours door de ogen van een kat, quotes van katten...

Tja, dat is wat de ondertiteling ervan maakte.. mijn IJslands is ook niet meer wat het geweest is, maar misschien stelde ze zich voor als Birna? Ook al klonk het wel meer als Plwirkna.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #58 Gepost op: 29-01-2012, 22:44:51 »
We zullen zien... Ik begrijp ook wel dat ze niet het hele scenario zullen uitleggen maar een antwoord zal er zeker te geven moeten zijn!

Ik denk dat ze een ander iemand hebben gevraagd om het eventueel over te kunnen nemen. Iemand die dus in principe gewoon kandidaat is, maar een mol wordt zodra de echte mol om wat voor reden dan ook niet kan blijven.

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #59 Gepost op: 29-01-2012, 22:50:26 »
Haha, ze zullen wel denken bij de AVRO: die happen  ::rofl:: (het was dus allemaal 1 grote grap dat Marit zou vertrekken, zie spoilertopic)

Lijkt me ook wel logisch. Als een programma al zijn twaalfde seizoen ingaat, zitten er echt niet meer van dit soort "fouten" in de previews.