Auteur Topic: Verdenkingen AVRO Website  (gelezen 24809 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #40 Gepost op: 4-02-2012, 11:27:19 »
fans komen meer op de avro website

Fans zitten overal, daar zijn er miljoenen van. En 1 ding staat vast; de poll op .nl is pure kolder en kan je aan aflezen wie de mol NIET is. De aantallen van hyves zijn interessant (ook 10x hoger dan .nl!!) maar anderen hadden ook een tool om de mol via Twitter etc. te achterhalen, hoe het daarmee staat weet ik niet.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #41 Gepost op: 4-02-2012, 15:02:34 »
maar anderen hadden ook een tool om de mol via Twitter etc. te achterhalen, hoe het daarmee staat weet ik niet.

Dat was Erik TKS. Maar hij kon alleen tellen hoevaak een naam überhaupt getweet werd ... en zag dus niet perse of de persoon verdacht werd.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #42 Gepost op: 12-02-2012, 14:40:09 »
Inmiddels heeft Hadewych met stemmen Anne-Marie ingehaald.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #43 Gepost op: 17-02-2012, 17:41:43 »
Overzicht 17/02.
Geen verschuivingen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Moffat

  • Forumlid
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #44 Gepost op: 17-02-2012, 18:19:31 »
Hoe doe je dat aantal verdenkingen enzo veranderen?? ik wil iemand in de maling nemen XD

heb het geprobeerd met bron weergeven>kopieeren>in kladblok bewerken>opslaan als html maar dan zie je de namen en aantal verdenkingen niet.. 

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #45 Gepost op: 17-02-2012, 18:41:26 »
Rechtsklikken op het gedeelte dat je wil aanpassen en dan "Inspect Element" (in ieder geval in Chrome, in IE weet ik niet of het gaat). Dan blader je wat door de classes en daar kun je dan je eigen getallen invullen (en btw ook aanpassen wie er grijsgekleurd is, hiervoor gebruik je als class "Naam Fallen" ipv "Naam").
臥底 是 谁?

Offline Moffat

  • Forumlid
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #46 Gepost op: 17-02-2012, 20:17:41 »
Rechtsklikken op het gedeelte dat je wil aanpassen en dan "Inspect Element" (in ieder geval in Chrome, in IE weet ik niet of het gaat). Dan blader je wat door de classes en daar kun je dan je eigen getallen invullen (en btw ook aanpassen wie er grijsgekleurd is, hiervoor gebruik je als class "Naam Fallen" ipv "Naam").

Oké thnx ga het gelijk doen :)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #47 Gepost op: 17-02-2012, 21:07:46 »
Rechtsklikken op het gedeelte dat je wil aanpassen en dan "Inspect Element" (in ieder geval in Chrome, in IE weet ik niet of het gaat). Dan blader je wat door de classes en daar kun je dan je eigen getallen invullen (en btw ook aanpassen wie er grijsgekleurd is, hiervoor gebruik je als class "Naam Fallen" ipv "Naam").

Je moet hiervoor de Firebug plugin hebben. Die bestaat niet voor IE ... althans wel zoiets, maar die heet anders.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #48 Gepost op: 17-02-2012, 22:03:54 »
Rechtsklikken op het gedeelte dat je wil aanpassen en dan "Inspect Element" (in ieder geval in Chrome, in IE weet ik niet of het gaat). Dan blader je wat door de classes en daar kun je dan je eigen getallen invullen (en btw ook aanpassen wie er grijsgekleurd is, hiervoor gebruik je als class "Naam Fallen" ipv "Naam").

maar maar maar het is toch een jpgtje... geen html...

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #49 Gepost op: 18-02-2012, 14:03:21 »
maar maar maar het is toch een jpgtje... geen html...
Het is allemaal gescript hoor...
Ik kan ervan maken wat ik wil:
臥底 是 谁?

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #50 Gepost op: 18-02-2012, 14:27:38 »
Het is allemaal gescript hoor...
Ik kan ervan maken wat ik wil:

ow je bedoelt die :D ik dacht dat plaatje met verdenkingen hier boven wat elke week geplaatst wordt, ik dacht wordt ik nu gek :D

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #51 Gepost op: 19-02-2012, 01:40:26 »
anderen hadden ook een tool om de mol via Twitter etc. te achterhalen, hoe het daarmee staat weet ik niet.

Ik heb geteld hoe vaak de namen van de vijf kandidaten werden getweet rond de zevende aflevering. Over William werd het meest geschreven maar dat is altijd zo met de afvaller. Tim was populairder dan Liesbeth maar de verschillen waren niet erg groot. Anne-Marie en Hadewych zijn duidelijk minder populair op Twitter:



(die piek van Tim om kwart voor acht is van Tim Krabbé bij DWDD)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #52 Gepost op: 19-02-2012, 09:58:16 »
Leuk Erik. Klinkt aannemelijk dat de meeste getweette de afvaller is en de op 1 na meeste, de Mol.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #53 Gepost op: 19-02-2012, 15:53:06 »
Leuk Erik. Klinkt aannemelijk dat de meeste getweette de afvaller is en de op 1 na meeste, de Mol.

Klinkt nog meer aannemelijker dat de meeste getweette de afvaller is en de op 1 na meeste degene is die het meest verdacht wordt als Mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #54 Gepost op: 23-02-2012, 10:30:20 »
Meest gekozen Mol:
Tim
23% door 37.482 Hyvers

Momenteel; 213.047 Hyvers hebben hun mol gekozen. Meest gekozen Mol:

Tim 30%
Liesbeth 22%
Anne-Marie 12%
Hadewych 8%


Meeste kans op een exit:
Anne-Marie40%
Hadewych32%
Liesbeth16%
Tim9%

Komt dus behoorlijk overeen met onze polls hier op het forum. En wat steekt die .nl site er toch schril bij af ::rofl:: >:( ::) ::oink:: :)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #55 Gepost op: 23-02-2012, 14:06:08 »
Komt dus behoorlijk overeen met onze polls hier op het forum. En wat steekt die .nl site er toch schril bij af ::rofl:: >:( ::) ::oink:: :)

Dit had ook iets kunnen zijn wat de fans hadden kunnen opmerken afgelopen donderdag bij de crew meets fans dag. Ze beginnen door de mand te vallen EN aanwijzingen te geven  :P .


edit: typefout
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 15:12:02 door G-root »
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #56 Gepost op: 23-02-2012, 14:52:38 »
Dit had ook iets kunnen zien wat de fans hadden kunnen opmerking afgelopen donderdag bij de crew meets fans dag.
Grammaticaal niet helemaal 100% deze zin... maar ik begrijp ook niet wat je eigenlijk wilt zeggen ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #57 Gepost op: 23-02-2012, 14:55:46 »
Dit had ook iets kunnen zijn wat de fans hadden kunnen opmerken afgelopen donderdag bij het panelgesprek met de Avro. Ze beginnen door de mand te vallen EN aanwijzingen te geven.
::trots::

Je hebt wel gelijk G-root, ik weet niet of Laura het niet in de groep heeft gegooid?
臥底 是 谁?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #58 Gepost op: 23-02-2012, 15:12:34 »
Grammaticaal niet helemaal 100% deze zin... maar ik begrijp ook niet wat je eigenlijk wilt zeggen ??? ::)

Hmm, 2 foutjes verbeterd. Snap je 'm nu ?  ;)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Verdenkingen AVRO Website
« Reactie #59 Gepost op: 23-02-2012, 15:26:40 »
Dit had ook iets kunnen zijn wat de fans hadden kunnen opmerken afgelopen donderdag bij de crew meets fans dag. Ze beginnen door de mand te vallen EN aanwijzingen te geven  :P .


edit: typefout
Ik ben daarbij geweest vorige week. Maar wat hadden die fans dan moeten zeggen? Het thema was: hoe kijk je tegen het gebruik van de nieuwe media aan, in combinatie met het programma, en wat zou er eventueel beter/anders kunnen.

Dat is naar mijn mening goed aan bod gekomen, in ieder geval in sessie 2. Sessie 1: daar is Lautjuh bij geweest, ik mag aannemen dat de uitkomsten van beide sessies niet veel van elkaar verschiilen.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet precies wat je bedoelde te zeggen.