Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 109902 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 3
« Reactie #260 Gepost op: 23-01-2012, 12:55:18 »
Hoeft niet op Frits te slaan, de mensen in de motorboot zien het bord ook als Frits het omhoog houdt.

Nope, je ziet Frits t bord schilderen, dus die vlieger gaat niet op.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #261 Gepost op: 23-01-2012, 13:39:58 »
ik snap die hele blipverts met bord en frits niet..  iedereen heeft toch bord vast gehad en geschilderd behalve Marit en Hadewych.. dus als die al op de mol zouden slaan of vanuit het oogpunt van de mol zijn kan het toch nog iedereen zijn?
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 3
« Reactie #262 Gepost op: 23-01-2012, 13:54:07 »
Alle blipverts van aflevering 3:


Er is een theorie dat de blipverts in t programma beelden zijn door de ogen van de mol.
Op 0.14 sec, zie je een blipvert van Frits (die schilderede sporters en heeft een groene jas), vanuit de theorie door de ogen van de mol moet de mol dus Frits zijn, die was de enige die dit zag.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #263 Gepost op: 23-01-2012, 14:13:33 »
thanx voor de verheldering nu kan ik hem volgen.. ik had die blipvert van dat bord gemist idd..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #264 Gepost op: 23-01-2012, 14:27:30 »
Het is wel leuk bedacht, die blipverts door de ogen van de mol, maar in afl. 1 zat er een dierengeraamte tussen en dat zou dan weer alleen door Liesbeth gezien zijn, dus het wordt een beetje tegenstrijdig zo.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: Aflevering 3
« Reactie #265 Gepost op: 23-01-2012, 15:32:25 »
Het is wel leuk bedacht, die blipverts door de ogen van de mol, maar in afl. 1 zat er een dierengeraamte tussen en dat zou dan weer alleen door Liesbeth gezien zijn, dus het wordt een beetje tegenstrijdig zo.

of we gaan weer de tegenovergestelde psychologie toepassen. Iedere blipvert leidt naar een kandidaat en degene die geen blipverts heeft is de mol, maar volgens mij kan dat al niet meer als we kijken naar de afvallers... but i'm not sure.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 3
« Reactie #266 Gepost op: 23-01-2012, 16:22:40 »
Ik denk sowieso niet dat ze weer iets gaan doen met : Zicht door de ogen van de mol (Kim) en een afvallerstheorie (Vorig seizoen).
Ligt te veel voor de hand en is totaal niet logisch.

Offline loismol

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #267 Gepost op: 23-01-2012, 16:24:47 »
Nope, je ziet Frits t bord schilderen, dus die vlieger gaat niet op.
als je hem stil zet op 0.14 zie je een hand en een beschilderd bord. Frits is dus niet meer aan het schilderen, voor het zelfde geld pakt hij hem op.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 3
« Reactie #268 Gepost op: 23-01-2012, 20:45:33 »
als je hem stil zet op 0.14 zie je een hand en een beschilderd bord. Frits is dus niet meer aan het schilderen, voor het zelfde geld pakt hij hem op.
Oké maar het is wel zijn bord. Er staat op:

SP R E S
   O T R
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #269 Gepost op: 24-01-2012, 16:55:55 »
Oké maar het is wel zijn bord. Er staat op:

SP R E S
   O T R

Zou zomaar kunnen dat dan dat bord in de blipvert gezien wordt door degene die na Frits op die plek aankomt (Maarten).

Deze theorie lijkt me nergens toe leiden als ik eerlijk moet zijn...
« Laatst bewerkt op: 24-01-2012, 17:02:14 door Long Tall Erne »
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #270 Gepost op: 24-01-2012, 16:59:19 »
Er staat op:

SP R E S
   O T R
Ik lees in de bovenste letters: spres, ofwel: expres. Frits is een mollende kandidaat!

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 3
« Reactie #271 Gepost op: 24-01-2012, 18:10:16 »
Zou zomaar kunnen dat dan dat bord in de blipvert gezien wordt door degene die na Frits op die plek aankomt (Maarten).
Dan moet Maarten ook maar even de groene jas van Frits aangetrokken hebben.  ::rofl::
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #272 Gepost op: 24-01-2012, 22:21:19 »

De mol (william dus..  ;)) zegt het letterlijk in zijn dagboek.. Jokers. ik heb ze gemist.. zou ik geld in de pot stoppen.. voor jou een vraag..

Vind ik goed gevonden ::ok::. Ik ben van Marit op William overgestapt en dan past deze vondst prima in mijn straatje..

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 3
« Reactie #273 Gepost op: 24-01-2012, 22:28:41 »
Vind ik goed gevonden ::ok::. Ik ben van Marit op William overgestapt en dan past deze vondst prima in mijn straatje..
Ik zie niet in, hoe je dit aan William kunt koppelen.
William wilde de enveloppe hebben, hij is niet voor de joker gegaan, dus hij heeft de joker niet gemist.
Bovendien heeft hij nog een joker van Frits afgetroggeld.

De enige die de jokers gemist heeft is Tim. Tim wilde de jokers hebben en hoopte op 3 stuks, maar dat mislukte. Hij greep naast de jokers, hij miste ze. 
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #274 Gepost op: 24-01-2012, 23:38:43 »
Ik zie niet in, hoe je dit aan William kunt koppelen.
William wilde de enveloppe hebben, hij is niet voor de joker gegaan, dus hij heeft de joker niet gemist.
Bovendien heeft hij nog een joker van Frits afgetroggeld.

De enige die de jokers gemist heeft is Tim. Tim wilde de jokers hebben en hoopte op 3 stuks, maar dat mislukte. Hij greep naast de jokers, hij miste ze. 

Omdat hij de jokers gemist heeft (lees als ik ze heb ze niet gepakt bij die opdracht, je kan natuurlijk ook iets bewust missen zonder er naa te grijpen daarnaast ook William  geeft overigens aan dat hij hoopte dat er 3 zouden komen.. dat ie dan wellicht wel zou gaan twijfelen)

Daarnaast zegt ie zou ik geld in de pot stoppen?.. voor jou een vraag.. (dit zou kunnen slaan op de vraag die william als enige heeft gekregen.. hij heeft voor ons/frits een vraag gepakt..)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: Aflevering 3
« Reactie #275 Gepost op: 24-01-2012, 23:43:37 »
Ik moest nog even aan die vraag denken "Bij welke TV-quiz zou de mol een kans maken?"

Zal de STAATS-loterijshow tussen de antwoorden staan? Zou wel too obvious zijn he? ::tandpastasmiley::

die had ik nog niet gehoord, zo obvious was hij dus niet (voor mij)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 3
« Reactie #276 Gepost op: 25-01-2012, 02:01:53 »
Staatsloterij is niet echt een tv-quiz.
The British are not impressed.

Offline Renske.

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #277 Gepost op: 25-01-2012, 10:59:24 »
De laatste tweet van de mol was: Wat denk je dat ik ga stemnen morgen? Rood? Groen? Of moet ik me onthouden van een keuze? Waarschijnlijk zal er dus gekozen moeten worden of je je scherm wilt zien in ruil voor geld. Dus ik verwacht dat je de mensen die geld pakten niet kunt afschrijven.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #278 Gepost op: 25-01-2012, 12:12:33 »
of ze moeten anderen een rood of groen scherm geven.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #279 Gepost op: 25-01-2012, 20:05:18 »
art zegt het al in aflvering 1.. maak vrienden want in aflevering 4 wordt er flink geonderhandeld over jullie toekomst..
ze moeten elkaar safe stellen en daarvoor betalen denk ik..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William