Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 143589 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #360 Gepost op: 16-02-2012, 23:39:12 »
Hahaha! Wat een heerlijk lachwekkende discussie over geheimzinnige lichaamsdelen ::rofl:: Molloten zien ook echt alles, zelfs als het allerminst belangrijk is. En wat is nu de conclusie? :P

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 6
« Reactie #361 Gepost op: 8-03-2012, 20:17:00 »
Eerst en vooral is die discussie tussen Hadewych en Tim zeer interessant, zeker nu we weten dat ze écht haar mond voorbij praatte, ofwel gaf ze haar hoofdverdachte prijs, ofwel is ze dus echt de Mol. Ook nogal vreemd omdat zij juist opperde om voortaan niet zo open te zijn als groep. Iets wat ze trouwens opmerkt bij Anne-Marie. Het soort speler dat Anne-Marie probeert te zijn, ik denk persoonlijk dat ik ook zo zou zijn. Je gaat toch niet alles delen. Dus in dat opzicht vind ik dat ze de juiste tactiek heeft gekozen. Jammer voor haar dat de groep niet hetzelfde denkt. Dat maakt het nl. extra moeilijk.

Hadewych, zo zag ik het toch toen ik het eerst zag doet alsof ze kandidaat is en spurt naar de vrijstelling wat een hilarisch moment oplevert. Dat zou een leuke inside joke zijn als ze later de Mol zou zijn. Enkel voor Hadewych ligt er geen carrière als Amazone in 't verschiet. Liesbeth schiet samen met Frits het dichtst en mag strijden voor de vrijstelling. Iets wat een Mol niet per se zou doen. Het lijkt nl. op voorhand al een verloren zaak.

Ik zie twee mogelijkheden voor het rookgordijn, Frits die aan het eind zegt "de mol kan niet anders dan een vrouw zijn' en dan eruit vliegt waardoor wij allemaal een man gaan verdenken. Maar ik begin toch ook meer en meer te denken dat het rookgordijn de bedoeling had om de Mol extra krediet te geven. Dat het dus toegestaan was om de hooibalen te raken. Dát of ze claimt een pijl van iemand anders zoals al tot in den treurnis herhaald werd. Hoe dan ook, de verdenking op AM ging even liggen hierdoor, ook bij mij. Toen ik het nog eens terugkeek vond ik wel dat Miss Robina Hood niet echt oprecht blij leek met haar excellence in boogschieten.

In opdracht 2 zocht de Mol verlichting. Hadewych met haar fascinatie met geweren, die personality switch van IJsland naar Spanje vind ik echt verbazingwwekkend, zo ontzettend agressief dat ze hier uit de hoek komt. Ze wordt hier ook herenigd met haar teergeliefde portofoon. Ik geloof dat ze alleen op de trap in aflevering 2 geen portofoon in handen had.

Een opvallende uitspraak ook van Anne-Marie: "Ik kan het connection point niet vinden en die snoeren zijn te kort, sowieso. Herken je ook die sowieso? Uit het telefoongesprek? Dus toch een stopwoordje van Anne-Marie".

Nog een vreemd verschijnsel, de opdracht is afgelopen en Hadewychs laservest staat nog aan. :o De Mol blijft leven? ;)

Bij de vispuzzel deed Hadewych aan schuindenken. :-\\ Het blijft me een raadsel wat dat moet voorstellen. ;D En Anne-Marie die absoluut haar willetje wou doordringen. Allebei leken ze wat te treuzelen, maar ze eindigen weer nét binnen de tijd. Ik heb zo de indruk dat als de Mol ook maar een tikkeltje daadkrachtiger was geweest deze groep niks meer overhield van hun duurverdiende centen.