Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 125613 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7
« Reactie #400 Gepost op: 23-02-2012, 15:43:33 »
Beste mensen,

Ik wil het hier ook nog wel even posten, al begint het zo langzamerhand op cross posten te lijken.
Want ik heb het al gedaan in diverse topics.

Ten eerste:  probeer in je posts je te richten op het programma/de aflevering / de kandidaat en NIET op een forummer.

Ten tweede: trek het je niet persoonlijk aan als je het idee hebt dat iemand jou aanvalt. We zijn allemaal met dezelfde speurtocht bezig. En je kunt er vanuit gaan dat het niet zo bedoeld is als het er staat.  Geschreven tekst is altijd lastiger dan gesproken tekst waarbij je uit het oogcontact en de intonatie heel wat meer informatie haalt.

Heb je last van iemand dan kun je het persoonlijk in pm oplossen. Of als je daar geen behoefte aan hebt vraag dan een moderator om hulp.
Bespreek het niet in het openbaar hier op het forum want dan ga je beiden off topic.

Nog veel mol en speur plezier.

::zwaai:: Lukie4
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #401 Gepost op: 23-02-2012, 15:51:08 »
Het was niet mijn bedoeling om dit op één persoon te betrekken for the record.
Ik zei het omdat ik meerdere van dit soort posts tegen ben gekomen met eenzelfde teneur.
Dat vond ik jammer.

Enfin Tsu, ik hoop dat je het niet persoonlijk opvat zo was het iig niet bedoeld.
Maar dit soort posts voegt mijns inziens niks toe, namelijk, en zorgt alleen voor een tweedeling op het forum wat gewoon jammer is vind ik. That's all.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7
« Reactie #402 Gepost op: 23-02-2012, 15:52:53 »
En weer verder over aflevering 7..

of zullen we die van 8 alvast open gooien ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #403 Gepost op: 23-02-2012, 16:03:20 »
En weer verder over aflevering 7..

of zullen we die van 8 alvast open gooien ;D

Haha als ik even off-topic mag. :-X Ik vind het altijd zo grappig dat het afleveringentopic dat nog op slot zit vaak al ruim 100 keer is gelezen voordat de aflevering is begonnen.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #404 Gepost op: 23-02-2012, 16:04:51 »
Haha als ik even off-topic mag. :-X Ik vind het altijd zo grappig dat het afleveringentopic dat nog op slot zit vaak al ruim 100 keer is gelezen voordat de aflevering is begonnen.

Ik klik op topics waar "nieuw"  achter staat. Dit om het leesbaar en behapbaar te houden voor mijn volgend bezoek. Ik neem aan dat dit voor meer mensen geld.

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #405 Gepost op: 23-02-2012, 20:39:00 »
Hebben jullie de titel gezien (afl. 8 )

'Tim, Anne-Marie, Liesbeth'

oke, wat betekend dit..
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 21:03:06 door Back it Up. »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #406 Gepost op: 24-02-2012, 15:47:14 »
Extra beeldmateriaal aflevering 7 staat online! http://www.widm.nl/media/165-extra-beeldmateriaal-aflevering-7.html

Mij viel het op dat bij de brug opdracht Tim tegen William zei: "Ik had echt niet verwacht dat jij het zou doen." De mol verwachtte dit ook niet...

DE vraag was alleen niet of iemand het wel of niet zou doen, maar of iemand het wel of niet zou halen.
Als bv Tim na het abseilen had gezegd: "bekijk het maar, ik ga echt niet omhoog" was dat alsnog een NO geweest ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)