Auteur Topic: Gouden Televizier-Ring 2012  (gelezen 95343 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #40 Gepost op: 11-09-2012, 20:34:47 »
Art net op twitter: Artrooijakkers Zo! Vandaag voormontage vd 1e aflevering#wieisdemol seizoen 13 gezien. Dat belooft wat! Dus stemmen hoor, voor die#televizierring!#widm

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #41 Gepost op: 11-09-2012, 21:31:10 »
In het topic over Flikken Maastricht (Televisie Algemeen) staat ook een oproep, van een wel heel bijzonder persoon.

Ga daar maar even kijken, want anders is het cross-posting.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #42 Gepost op: 13-09-2012, 14:07:35 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #43 Gepost op: 13-09-2012, 15:19:41 »
Haha tof! ;D Wat kost het vliegertje? ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #44 Gepost op: 13-09-2012, 15:58:19 »
Super leuk! (Toch zijn de tekeningen t leukst als je ze niet verwacht)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #45 Gepost op: 13-09-2012, 20:26:22 »
Tsja... als ze te koop waren, die Ringen... ::bravo::

Nee, we moeten 'm gewoon winnen!
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #46 Gepost op: 13-09-2012, 20:43:35 »
Heerlijke verrassing weer! De zenuwen beginnen bij mij lichtelijk toe te slaan. Hebben jullie al met al jullie mailadressen gestemd? Vrienden opgeroepen te stemmen, op straat gestaan, etc? ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #47 Gepost op: 14-09-2012, 00:24:44 »
Sterker nog Lautjuh, ik heb mijn vriend Obama opgeroepen om te stemmen. Wat doet die malloot (!):

stemt ie op Flikken-Maastricht.


Nou ja, zeg.........

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #48 Gepost op: 14-09-2012, 22:20:28 »
Even een vraag, klopt het dat je niet kan stemmen zonder voor alle andere categorieën ook te stemmen?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #49 Gepost op: 14-09-2012, 22:25:03 »
Kan wel volgens mij. Gewoon op verzenden klikken zonder de rest in te vullen. (En anders is het toch ook niet heel erg om ook voor de rest van de categorieën te stemmen?)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #50 Gepost op: 14-09-2012, 22:26:49 »
Geen idee, kwestie van uitproberen.

Als je eigenlijk alleen op een programma wil stemmen, maar de rest interesseert je niet, dan vul je daar toch iets willekeurigs in?


Zul je net zien dat jouw stem in een categorie de doorslag heeft gegeven.......

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #51 Gepost op: 14-09-2012, 22:36:43 »
Kan wel volgens mij. Gewoon op verzenden klikken zonder de rest in te vullen.
Dat werkt bij mij dus niet, dan schiet ie terug naar de eerste categorie die ik nog niet heb ingevuld. Ligt misschien aan de browser (Chrome)?

Citaat
(En anders is het toch ook niet heel erg om ook voor de rest van de categorieën te stemmen?)
Ik kijk geen tv (ja, met één uitzondering dus). Dus het heeft geen zin om mij om een mening over tv te vragen. ;) Het enige dat ik denk als ik dat blokje WIDM heb aangeklikt is "ok, hoe bevestig ik dit" en dan leidt elke poging om mij te verplichten op een totaal ander vlak ook een keuze te maken, alleen maar tot frustratie van mijn kant ("ik kan niet doen wat ik wil doen"), want ik heb daar op dat moment helemaal geen boodschap aan. En ik mag toch aannemen dat zij ook liever oprechte stemmen hebben dan "ik moest iets kiezen"-stemmen. ;)

Als je eigenlijk alleen op een programma wil stemmen, maar de rest interesseert je niet, dan vul je daar toch iets willekeurigs in?
Iets willekeurigs invullen is niet het idee van een verkiezing volgens mij ;)

Maar goed, WIDM en Art hebben mijn stem en verder heb ik "n.v.t." ingevuld in het "anders"-veld en dan zien ze maar wat ze er mee doen. Dus ik heb gestemd en hoop dat ze er wat aan hebben. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #52 Gepost op: 14-09-2012, 22:38:02 »
Dat werkt bij mij dus niet, dan schiet ie terug naar de eerste categorie die ik nog niet heb ingevuld. Ligt misschien aan de browser (Chrome)?

Kan ook heel goed. Ik gokte ook maar wat.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #53 Gepost op: 14-09-2012, 22:50:07 »
@Erik, nee, naturlijk is dat ook niet mijn idee erover, maar wat ik zo af en toe hier lees over het aanmaken van tijdelijke email-adressen, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.


Bij mijn weten heeft de AVRO een paar jaar geleden eens gezegd dit soort stemmen eruit te kunnen filteren, op de een of andere manier. Dan gaat het om die proxyserver-adressen. Denk niet dat ze er veel tegen kunnen doen als iemand met een gmail-, een hotmail- en een live-adres gaat stemmen.

Maar in feite kun je dat met alle kandidaten doen, dus of er iemand wezenlijk voordeel of nadeel van ondervindt, ik weet het niet.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #54 Gepost op: 14-09-2012, 23:08:58 »
wat ik zo af en toe hier lees over het aanmaken van tijdelijke email-adressen, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Daar heb je helemaal gelijk in. Alhoewel het tenminste wel zo is dat mensen die dat doen enthousiaste stemmers zijn. Als persoon A twee stemmen uitbrengt en persoon B drie, dan zou je kunnen zeggen dat persoon B "fanatieker" is dan persoon A. Maar het betekent wel dat het stemmechanisme dus automatisch "fanatisme" als parameter meet, naast alleen het "aantal fans". Wat je al zegt - wij doen het, maar de concurrent doet het ook. Het gaat uitmaken als de ene groep het méér doet dan de andere groep. Maar dat is tegelijk een uiting van fanatisme - of van karaktereigenschappen. Het zou best kunnen dat het publiek van het ene programma meer bestaat uit mensen die van mening zijn dat je zoiets gewoon niet doet, of uit mensen in wie het idee niet eens opkomt, terwijl fans van het andere programma elkaar en masse aanmoedigen vaker dan eens te stemmen. Dat verschil komt terug in de uitslag. Alleen weet je niet hoe het er anders had uitgezien - omdat je twee parameters meet met één mechanisme.

Verder, zoals je al zegt, als mensen het echt willen valt er niets tegen te doen. Echter, het simpele feit is dat het nog altijd loont om vaker te stemmen - als dat niet zo was zouden mensen het niet doen. Wil je meervoudig stemmen tegengaan, kun je maar één ding doen en dat is zorgen dat het geen voordeel oplevert (en dat iedereen dat ook inziet). Hoe je dat voor elkaar krijgt, weet ik niet, en "alle stemmen van proxy's niet laten meedingen" is een aardig begin, maar het is omzeilbaar.

Op het internet is er nu eenmaal geen enkel mechanisme om te achterhalen of twee dingen door dezelfde persoon zijn gedaan of niet. Als bijvoorbeeld mijn moeder wil stemmen, tja die heeft geen e-mailadres. Dus dan zou ik kunnen aanbieden om dat via mijn e-mailadres te doen. Want iemand die geen e-mailadres heeft, moet toch ook mogen stemmen. Maar vanaf de andere kant is niet te zien dat die tweede stem die van mij afkomstig lijkt, eigenlijk een "gemachtigde" stem is.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #55 Gepost op: 17-09-2012, 16:21:52 »
Tjonge, daar gaan we weer. En dit keer gaan we niet voor een eervolle vermelding.
(wel finalist, geen winnaar)

WIDM moet nu echt eens winnen. Ik stem! Jij toch ook!
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #56 Gepost op: 18-09-2012, 16:18:46 »
Hee DC, ja als jij ook weer helemaal terug bent kan de Mol niet meer om de Ring heen  ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #57 Gepost op: 19-09-2012, 17:12:48 »
Tussenstand Televizier-Ring
Op vrijdag 19 oktober is de 47ste uitreiking van de Gouden Televizier-Ring. De afgelopen weken werd er flink gestemd op de favoriete programma’s van Nederland. En de tussenstand komt vanavond bij RTL boulevard.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #58 Gepost op: 19-09-2012, 17:14:03 »
Is het alweer voorbij?! :o
...óf niet!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #59 Gepost op: 19-09-2012, 17:17:19 »
Tussenstand Televizier-Ring
Op vrijdag 19 oktober is de 47ste uitreiking van de Gouden Televizier-Ring. De afgelopen weken werd er flink gestemd op de favoriete programma’s van Nederland. En de tussenstand komt vanavond bij RTL boulevard.

zijn dat dan de 3 genomineerden??
Edit: Ik heb t al opgezocht. Nee dus. Op zich wel fijn om te zien of we nog extra campagne moeten voeren XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!