Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 224016 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #140 Gepost op: 16-01-2013, 23:35:25 »
Weten we dat ook weer, dat er in elk geval jokers te verdienen zijn als je springt :) En te grappig hoe beeldig Janine de sprong van Tim omschrijft!  ::rofl:: (denk ik)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #141 Gepost op: 16-01-2013, 23:36:34 »
Ligt het aan mij, of is het nu duidelijk wie morgen jokers verdienen. Janine springt als laatste en er zitten er nog twee...

Tim zag ik in ieder geval springen. En als zij de laatste is die springt, dan springen Tania en Zarayda dus blijkbaar niet. Maar dat kan ook door het ongeval komen.....

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #142 Gepost op: 16-01-2013, 23:40:23 »
Tim zag ik in ieder geval springen. En als zij de laatste is die springt, dan springen Tania en Zarayda dus blijkbaar niet. Maar dat kan ook door het ongeval komen.....

Zoals ik het begrijp was zij de laatste die zou springen...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #143 Gepost op: 16-01-2013, 23:40:40 »
Tim zag ik in ieder geval springen. En als zij de laatste is die springt, dan springen Tania en Zarayda dus blijkbaar niet. Maar dat kan ook door het ongeval komen.....

Janine sprong als laatste en stond als laatste voor de keuze: springen of niet springen. Zarayda/Tania hadden dus die keuze al voor haar gemaakt door niet te springen. Gevolg: zij dienen toe te kijken hoe de anderen wel de sprong wagen, waaronder Janine. Carolien/Tim/Kees/Paulien springen elk wel allemaal, want staan beneden toe te kijken of en zo ja hoe Janine de sprong zal wagen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #144 Gepost op: 16-01-2013, 23:49:43 »
Vijf jokers verdient, want Daniël heeft de sprong dan ook gewaagd. Maar dat verbaasde mij sowieso niet.
Paulien springt dus ook...., dan ga ik het bungeejumpen nog eens terug kijken, want ik vraag me af waarom ze toen niet sprong. Geldt ook voor Tim.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #145 Gepost op: 16-01-2013, 23:58:23 »
Mwah.. ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Vanaf 11 meter hoogte in het water springen is alsof je op de hoge duikplank staat in het zwembad. Normaal gesproken kan er weinig mis gaan, des te meer cru hoe het Janine vergaan is na haar perfecte sprong.  :\'( (want ze hield zich aan de instructie) Enfin.. van een duikplank springen, al is het de hoge, is wel andere koek dan op 100/200/300 meter hoogte staan op een wiebelig plateau met elastiek rond je en dan een sprong wagen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #146 Gepost op: 17-01-2013, 00:00:29 »
Ik zou beide even eng vinden ;). Maar ik heb een beetje watervrees dus vandaar :P
You'll never walk alone

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #147 Gepost op: 17-01-2013, 08:28:15 »
Ooh wat een gruwel die man.. alsof WIDM gemaakt wordt om mensen te zien vallen. Ja Kees liep tegen de paal van die tent aan, dat is nog grappig omdat t stuntelig is, maar widm is niet gemaakt voor aandachtsg**le BN'ers die zichzelf voor joker zetten, zoals sterren springen of bij sterren springen schans straks.

Erg ongepaste opmerking, helemaal met de val van Janine van morgen in gedachte. Volgens mij heeft hij geen idee wat voor succesvolle formule widm is. De hele happenning eromheen waar we elk jaar weernaartoe werken en fanatiek speuren. Maar ook mensen die gewoon kijken omdat ze t een leuk spel vinden. Echt bah wat een reactie!  ::niet-ok:: BN'er TV is juist leuk, mits het met zoveel passie en liefde gemaakt wordt als Wie is de Mol.

Helemaal eens. WIDM is een wijs spel dat nooit door de Gerard Jolings en Patty Brards van deze wereld gepresenteerd en gespeeld zal kunnen worden.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #148 Gepost op: 17-01-2013, 09:14:52 »
Helemaal eens. WIDM is een wijs spel dat nooit door de Gerard Jolings en Patty Brards van deze wereld gepresenteerd en gespeeld zal kunnen worden.

Wel vervelend (maar begrijpelijk) dat de associatie met Patty Brard en "Sterren springen" toch wat in de lucht hing toen het bij P&W over Janine's sprong ging. Althans, ik hoorde een van de gasten die eerste naam noemen. Maar wel een goed stukje hoor. Net zoals voor de Volkskrant legde Janine rustig uit dat WIDM totaal geen sensatieprogramma is en heel integer gemaakt wordt. Dat ze weer zou meedoen als ze weer gevraagd zou worden vond ik ook wel interessant. Wie weet denken de makers er over na om haar een nieuwe kans te geven.

Leuk ook dat Wim Helsen er zat. Ben fan van 'm en ga binnenkort naar zijn nieuwe voorstelling. Het verbaasde me wel dat hij eens gevraagd is om aan WIDM deel te nemen; lijkt me niks voor hem, zoals hij ook bevestigde. 
« Laatst bewerkt op: 17-01-2013, 09:27:03 door Heinz »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #149 Gepost op: 17-01-2013, 14:22:29 »
Omnia vincit amor

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #150 Gepost op: 17-01-2013, 14:54:28 »
Ey de dag van haar sprong was een dag voor mijn verjaardag ::oink::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #151 Gepost op: 17-01-2013, 15:55:56 »
http://omroep.vara.nl/media/205679 Janine bij P&W
Pff, wie heeft dat tekstje erbij geschreven? Staan allemaal fouten in. Ze weten niet eens hoe je Abbring schrijft.
The British are not impressed.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #152 Gepost op: 17-01-2013, 19:05:02 »
Heeft iemand geluisterd naar Joeri op Qmusic zonet? Qmusic zet weer eens het fragment niet op hun website. -.-'
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #153 Gepost op: 17-01-2013, 19:57:43 »
Ik had dit filmpje van Daniel en Tim nog niet gezien? Heeft dit ooit in de MolMail gezeten?
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
https://www.youtube.com/watch?v=Tu8SQOQHebQ
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #154 Gepost op: 17-01-2013, 20:04:25 »
Ik had dit filmpje van Daniel en Tim nog niet gezien? Heeft dit ooit in de MolMail gezeten?
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
https://www.youtube.com/watch?v=Tu8SQOQHebQ

Ja, in de molmail na aflevering 1. Mosterd na de maaltijd, maar wel een leuk kijkje in de keuken (hoe het is om als kandidaat buiten de camera ermee door te gaan)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #155 Gepost op: 18-01-2013, 14:41:44 »
Van twitter: "Vanavond in De Kunst van het Maken: hoe gevaarlijk mag tv zijn? N.a.v. ongeluk @JanineAbbring in #widm @ikbendemol . 21.30 Ned. 2. http://dekunstvanhetmaken.vara.nl"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #156 Gepost op: 18-01-2013, 15:52:53 »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #157 Gepost op: 18-01-2013, 18:36:48 »
Is eigenlijk een Nieuwe Revu column dit jaar?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #158 Gepost op: 18-01-2013, 22:01:56 »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #159 Gepost op: 19-01-2013, 10:03:24 »
Is eigenlijk een Nieuwe Revu column dit jaar?

Tenzij ze binnenkort alsnog beginnen (wat natuurlijk belachelijk zou zijn maar je weet maar nooit) is er geen column.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn