Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 223173 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #620 Gepost op: 25-11-2013, 22:11:43 »
Waren er dit jaar 2 of 3 opdrachten voor de executie??

Twee, het voorstellen van de kandidaten kost natuurlijk ook tijd.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #621 Gepost op: 25-11-2013, 22:39:48 »
Alleen echte AVRO-filmpjes bevatten beeldmateriaal van aflevering 1, maar die zijn meestal midden-eind december.

Nee, de pers krijgt meestal ook een DVD'tje (of hoe ze dat dan ook doen) met fragmenten mee die ze kunnen gebruiken voor hun montage. Daardoor zag je vorig jaar op de persdag ook beelden van WIDM in Shownieuws, RTL Boulevard e.d. Ik weet alleen niet hoe ze dat dit jaar doen met dat embargo.



22:47 edit:
NU: Wie is de Mol? op het PowNews. Nederland 3 of http://www.npo.nl/live/nederland-3


22:55 edit:
Het PowNews is hier terug te zien: uitzendinggemist.nl
« Laatst bewerkt op: 26-11-2013, 17:30:56 door bartjel »

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #622 Gepost op: 25-11-2013, 22:51:36 »
Bij het PowNews!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #623 Gepost op: 26-11-2013, 13:48:54 »
Staan er al artikelen in kranten? Metro ofzo?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #624 Gepost op: 26-11-2013, 14:26:41 »
Staan er al artikelen in kranten? Metro ofzo?

AD- heel klein stukje over de special (was oud nieuws, staat wel in de krant van vandaag..) met een foto van Daphne en Tygo.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #625 Gepost op: 26-11-2013, 14:46:30 »
Nee, de pers krijgt meestal ook een DVD'tje (of hoe ze dat dan ook doen) met fragmenten mee die ze kunnen gebruiken voor hun montage. Daardoor zag je vorig jaar op de persdag ook beelden van WIDM in Shownieuws, RTL Boulevard e.d. Ik weet alleen niet hoe ze dat dit jaar doen met dat embargo.



22:47 edit:
NU: Wie is de Mol? op het PowNews. Nederland 3 of http://www.npo.nl/live/nederland-3


22:55 edit:
Het PowNews is hier terug te zien: npo.nl/pownews (het kan even duren voordat de aflevering online staat)

Kort, maar voor mij lang genoeg. Op basis hiervan wordt dit naar mijn mening een topseizoen! Ik vind het nu al jammer dat er 7 stuks af moeten vallen...  :\'(

En Owen is écht een topgozer volgens mij. Ik ga voor Owen als mijn favoriet... of mss wel als Mol!
« Laatst bewerkt op: 26-11-2013, 15:02:48 door Rensjekent »

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #626 Gepost op: 26-11-2013, 16:06:33 »
George Langenberg is momenteel bij IDTV, de productie van WIDM. Geen idee wat hij daar doet, in kader van het nog onbekende programma dat 10 december wordt opgenomen misschien?

De tweet:
https://mobile.twitter.com/glangenberg

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #627 Gepost op: 26-11-2013, 16:36:51 »
George Langenberg is momenteel bij IDTV, de productie van WIDM. Geen idee wat hij daar doet, in kader van het nog onbekende programma dat 10 december wordt opgenomen misschien?

De tweet:
https://mobile.twitter.com/glangenberg

Da's ongetwijfeld voor de WIDM special.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #628 Gepost op: 26-11-2013, 18:33:33 »
Ik denk dat vanwege het embargo veel kranten en tv-programma's er voor kiezen pas in eind december/januari een artikel te maken. Het is voor TV-programma's toch veel leuker met beelden erbij, en kranten gaan hier in mee.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #629 Gepost op: 26-11-2013, 18:48:23 »
Twee, het voorstellen van de kandidaten kost natuurlijk ook tijd.

Dat is best jammer, want ik vind 2 opdrachten toch te weinig om de mol goed aan het werk te zien.
Ik vond de opdrachten van aflevering 1 vorig jaar heel leuk, maar niet echt mol-ontmaskeringswaardig.
Dropping: je opereert alleen en kan je mede-kandidaat minder goed in de gaten houden,
Bungeejump was wel goed.
Het feit dat er vorig jaar maar 2 opdrachten waren vond ik echt heel jammer  ::niet-ok::
Opdrachten die ik zeer mol-ontmaskering waardig vind: busopdracht 2011 en de laseropdracht 2013.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #630 Gepost op: 26-11-2013, 19:07:28 »
Er komt een app uit in januari waarmee je met vrienden onder elkaar een poule kan spelen!!

http://avro.nl/wieisdemol/info/app.aspx

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #631 Gepost op: 26-11-2013, 19:22:34 »
Er komt een app uit in januari waarmee je met vrienden onder elkaar een poule kan spelen!!

http://avro.nl/wieisdemol/info/app.aspx

Jep. Is al ergens gemeld, maar de bevestigingslink is dan toch hier.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #632 Gepost op: 26-11-2013, 21:41:34 »
Toevallig dat Maurice zojuist tweette dat ie geheim agent was  ;D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #633 Gepost op: 27-11-2013, 00:00:40 »
Ik denk dat vanwege het embargo veel kranten en tv-programma's er voor kiezen pas in eind december/januari een artikel te maken. Het is voor TV-programma's toch veel leuker met beelden erbij, en kranten gaan hier in mee.

Ik ben sws nog steeds wel een beetje verbaasd over dat embargo eerlijk gezegd..
Ik snap niet helemaal waarom dit een goede zaak zou zijn - een beetje speculatie over de nieuwe aflevering is toch niet verkeerd sws?  ???
Je hoeft ook niet teveel weg te geven maar ik begrijp niet helemaal wat het nut is van een persconferentie als er daarna nauwelijks wat naar buiten van komt via media of molmail oid. Het meeste krijgen we natuurlijk toch wel direct in de aanloop, logischerwijze, maar ik vond het toch elk jaar wel heel leuk om een eerste indruk te krijgen (ook al heb je er vaak niks aan). Hoort gewoon bij het molgevoel en de opbouw van de spanning en het plezier naar januari toe.

Dus ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom dat dit jaar zo gedaan is.  :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #634 Gepost op: 27-11-2013, 00:15:45 »
Ik ben sws nog steeds wel een beetje verbaasd over dat embargo eerlijk gezegd..
Ik snap niet helemaal waarom dit een goede zaak zou zijn - een beetje speculatie over de nieuwe aflevering is toch niet verkeerd sws?  ???
Je hoeft ook niet teveel weg te geven maar ik begrijp niet helemaal wat het nut is van een persconferentie als er daarna nauwelijks wat naar buiten van komt via media of molmail oid. Het meeste krijgen we natuurlijk toch wel direct in de aanloop, logischerwijze, maar ik vond het toch elk jaar wel heel leuk om een eerste indruk te krijgen (ook al heb je er vaak niks aan). Hoort gewoon bij het molgevoel en de opbouw van de spanning en het plezier naar januari toe.

Dus ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom dat dit jaar zo gedaan is.  :-\\

Ik vind het (ik ben van beroep journalist) een bizar embargo: veel te lang en daardoor contraproductief. Je houdt een persconferentie omdat je iets te melden hebt en graag media-aandacht wilt krijgen. Als je dan eist dat de jornalisten 1,5 maand hun mond dicht moeten houden, werk je jezelf volgens mij alleen maar tegen. Plus nu krijgt WIDM maar een keer aandacht (eind december) ipv twee keer (nu en eind december), jammer!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #635 Gepost op: 27-11-2013, 13:33:12 »
Twee, het voorstellen van de kandidaten kost natuurlijk ook tijd.

In 2011 en 2012 lukte het ook gewoon. Eigenlijk in bijna ieder seizoen zaten gewoon 3 opdrachten. Dus vreemd dat ze sinds 2013 maar 2 opdrachten doen, kandidaten voorstellen kan ook tussendoor toch? meestal duurt de 1e aflevering sowieso 5-10 min langer..
Bedoel dit niet om te klagen, maar reden dat ik bijv 2011 zo'n tof seizoen vond was OOOK omdat er heel veel opdrachten inzaten. iedere aflevering 3 en zelfs nog 1 in de 10e aflevering. 29 opdrachten
Vorig jaar waren het maar 24. Is wel jammer

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #636 Gepost op: 27-11-2013, 13:37:10 »
In 2011 en 2012 lukte het ook gewoon. Eigenlijk in bijna ieder seizoen zaten gewoon 3 opdrachten. Dus vreemd dat ze sinds 2013 maar 2 opdrachten doen, kandidaten voorstellen kan ook tussendoor toch? meestal duurt de 1e aflevering sowieso 5-10 min langer..
Bedoel dit niet om te klagen, maar reden dat ik bijv 2011 zo'n tof seizoen vond was OOOK omdat er heel veel opdrachten inzaten. iedere aflevering 3 en zelfs nog 1 in de 10e aflevering. 29 opdrachten
Vorig jaar waren het maar 24. Is wel jammer

Just wait and relax. :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #637 Gepost op: 27-11-2013, 16:42:31 »
Just wait and relax. :)
Dit klinkt goed ::jaja::
...óf niet!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #638 Gepost op: 27-11-2013, 19:26:27 »

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #639 Gepost op: 9-12-2013, 17:29:23 »
Ron Boszhard wil in WIDM:
http://www.mediacourant.nl/?p=163923