Auteur Topic: [Verliezend finalist] Carolien Borgers  (gelezen 155174 keer)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #440 Gepost op: 23-02-2013, 20:03:47 »
Ze had er wel meer hoor: link. Veel ervan werden helaas niet in de uitzending behandeld (de herhaling van het ontknopingsstuk duurde gewoon te lang) maar op de officiële website gezet.

Post Heinz een keer een bericht in het Carolien topic en dan gaat het over Anne-Marie  :P  :)
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #441 Gepost op: 23-02-2013, 20:11:37 »
Post Heinz een keer een bericht in het Carolien topic en dan gaat het over Anne-Marie  :P  :)

Dat ik nog niet zoveel hier gepost heb komt vast omdat ik Carolien nooit een seconde verdacht heb. :D

Maar ik heb nog wel een toevoeging. Naast dat Carolien uiteindelijk de goede auto aanwijst bij de drive-in (ja: na die eerst weggestuurd te hebben), heeft ze gedurende de opdracht ook een hele grote bijdrage geleverd, ondanks dat ze zich niet zo bezighoudt met het wegsturen van auto's. De vragen komen voornamelijk van haar en als er onhandige vragen geformuleerd worden (waar ze niet veel mee opschieten) grijpt ze in:

  • Als Paulien voorstelt om "drie- of vijfdeurs?" te vragen, merkt Carolien terecht op dat alle auto's die er staan vijfdeurs zijn.
  • Als Paulien voorstelt om naar kleur te vragen vraagt Paulien "Zilverkleurig? Of rood?" Carolien: "Zilver is beter." En dat is het ook, want de juiste auto blijkt zilverkleurig te zijn en met die informatie kiezen ze uiteindelijk de juiste.
  • Carolien stelt voor om iets te vragen met hoeveel mensen er in de auto zitten.
  • Carolien stelt voor om te vragen of er een laptop in de auto ligt zodat ze minstens één auto weg kunnen sturen.
  • Carolien stelt voor om te vragen of er 123 in het nummerbord zit. (Als Paulien er net voor tijd niet uitkomt en naar huidskleur wil gaan vragen.) Na deze vraag zijn er nog twee auto's over.
  • Carolien en Paulien wijzen de juiste auto aan. Zarayda en Kees gaan akkoord. Er wordt 2000 euro verdiend.

Goed bezig Carolien! ::ok::

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #442 Gepost op: 24-02-2013, 00:10:31 »
Goed bezig Carolien! ::ok::

Cool dat je alsnog reageert met een mooie post over Carolien.

Goed bezig Heinz!  ::ok::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #443 Gepost op: 24-02-2013, 01:53:36 »
Net zoals ik het omdraaien van een j om zo een l te krijgen niet logisch vindt, is het ook niet logisch om van alle woorden de eerste letter te nemen en één woord ineens in zijn geheel. De C slaat volgens mij dus op Carolien of Cornelissen maar zeker niet op Kees.
Omdat de priesterhint uit de aflevering komt met de naam "het verlossende woord".
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #444 Gepost op: 24-02-2013, 04:48:33 »
Naast dat Carolien uiteindelijk de goede auto aanwijst bij de drive-in (ja: na die eerst weggestuurd te hebben), heeft ze gedurende de opdracht ook een hele grote bijdrage geleverd, ondanks dat ze zich niet zo bezighoudt met het wegsturen van auto's. De vragen komen voornamelijk van haar en als er onhandige vragen geformuleerd worden (waar ze niet veel mee opschieten) grijpt ze in:

  • Als Paulien voorstelt om "drie- of vijfdeurs?" te vragen, merkt Carolien terecht op dat alle auto's die er staan vijfdeurs zijn.
  • Als Paulien voorstelt om naar kleur te vragen vraagt Paulien "Zilverkleurig? Of rood?" Carolien: "Zilver is beter." En dat is het ook, want de juiste auto blijkt zilverkleurig te zijn en met die informatie kiezen ze uiteindelijk de juiste.
  • Carolien stelt voor om iets te vragen met hoeveel mensen er in de auto zitten.
  • Carolien stelt voor om te vragen of er een laptop in de auto ligt zodat ze minstens één auto weg kunnen sturen.
  • Carolien stelt voor om te vragen of er 123 in het nummerbord zit. (Als Paulien er net voor tijd niet uitkomt en naar huidskleur wil gaan vragen.) Na deze vraag zijn er nog twee auto's over.
  • Carolien en Paulien wijzen de juiste auto aan. Zarayda en Kees gaan akkoord. Er wordt 2000 euro verdiend.

Goed bezig Carolien! ::ok::
Idd Goed bezig Heinz! (dank quote Lightman).
..'k Wilde dit nog checken maar zo blij dat ik dit op dit late uur nu lees.
Waarvoor dank!
Nog wel een vraag:
Die onhandige vragen die geformuleerd worden, zijn die nagenoeg allemaal van Paulien?? ;)
Dus kan ik lezen: eventueel zoeken naar: rode auto's, 3-deurs-auto's, allerhande huidskleuren.
Immers: onhandige vragen...

Kees is niet de enige die minder deel neemt, Zarayda in deze ook.
En ach, bij zeker weten dat je uiteindelijk een zilverkleurige auto moet hebben valt het wel heel erg op als je een andere kleur kiest, lees; is echt niet verstandig in deze fase.
De Mol is actief,...kiest, minder verdenking. Bliksem, nog 4 mensen over! 't Komt er nu op aan!
Of je zwijgt...( Zarayda, Kees).

*Ik begeef mij op glad ijs*...ik weet het.
Maar ik hou vol...;)
Carolien: (zo lijkt het in ieder geval)...
Omnia vincit amor

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #445 Gepost op: 24-02-2013, 11:15:41 »
Heb Carolien eigenlijk ook nooit echt verdacht, maar nu ze in de finale staat, zegt dat toch wel iets.

Hoe subtiel Carolien kan zijn, bewijst een passage uit haar voorstelling ''Happy End'':


Een bezoekster van haar show vroeg een tijd geleden of Carolien wist waarom je altijd voorover moest gaan zitten in je vliegtuigstoel als het mis dreigt te gaan.

Dat is om je gebit te beschermen, en het helpt dus bij de identificatie achteraf.


Typisch de subtiele houding van een mol?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #446 Gepost op: 24-02-2013, 11:56:04 »
Dat is volgens mij niet waar, de Mythbusters hebben al bewezen dat het wel degelijk de overlevingskansen vergroot.
The British are not impressed.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #447 Gepost op: 24-02-2013, 14:21:31 »
Als ik me niet vergis had Carolien toch bijna alle enveloppen opengemaakt?

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #448 Gepost op: 24-02-2013, 19:24:39 »
Heb Carolien eigenlijk ook nooit echt verdacht, maar nu ze in de finale staat, zegt dat toch wel iets.

Hoe subtiel Carolien kan zijn, bewijst een passage uit haar voorstelling ''Happy End'':


Een bezoekster van haar show vroeg een tijd geleden of Carolien wist waarom je altijd voorover moest gaan zitten in je vliegtuigstoel als het mis dreigt te gaan.

Dat is om je gebit te beschermen, en het helpt dus bij de identificatie achteraf.


Typisch de subtiele houding van een mol?
Carolien is slim,dat is zeker.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #449 Gepost op: 24-02-2013, 19:32:56 »
Carolien zorgt wel dat de laserklok precies stopt op 7:03. Daar valt Mol van te maken ::vergroot::
...óf niet!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #450 Gepost op: 24-02-2013, 19:44:09 »
Carolien zorgt wel dat de laserklok precies stopt op 7:03. Daar valt Mol van te maken ::vergroot::
::vergroot::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #451 Gepost op: 24-02-2013, 21:32:33 »
Carolien zorgt wel dat de laserklok precies stopt op 7:03. Daar valt Mol van te maken ::vergroot::
Dat is wel heel apart.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #452 Gepost op: 26-02-2013, 19:54:11 »
Zit nog in de carolien tunnel.
Waarom deed carolien zo raar,over dat die man in de stoel,zogenaamd 3 vingers gaf,inplaats van zijn hele hand aan carolien,tijdens de foto opdracht.
Heeft een mol 3 vingers,ja toch?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #453 Gepost op: 26-02-2013, 19:58:03 »
Zit nog in de carolien tunnel.
Waarom deed carolien zo raar,over dat die man in de stoel,zogenaamd 3 vingers gaf,inplaats van zijn hele hand aan carolien,tijdens de foto opdracht.
Heeft een mol 3 vingers,ja toch?

"Kenmerkend voor de mol zijn de tot grote graafhanden omgevormde voorpoten, met elk vijf vingers met puntige nagels en een duimpje, waarmee het dier de ondergrondse gangen graaft."

Bron: Wikipedia
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #454 Gepost op: 26-02-2013, 20:01:18 »
"Kenmerkend voor de mol zijn de tot grote graafhanden omgevormde voorpoten, met elk vijf vingers met puntige nagels en een duimpje, waarmee het dier de ondergrondse gangen graaft."

Bron: Wikipedia
Thanks.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #455 Gepost op: 26-02-2013, 20:02:59 »
Carolien zorgt wel dat de laserklok precies stopt op 7:03. Daar valt Mol van te maken ::vergroot::
Staat er echt mol?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #456 Gepost op: 27-02-2013, 02:55:57 »
Al eerder opgezocht maar verworpen...

Nu toch nog eens bekeken.
Die blauwe nagels van Carolien.
Ook vandaag weer te zien in biecht tijdens persconferentie (na opnames) *zie molmail*.
Blauwe nagels/mol? Valt zo op.

Moles/blue nails...

Moedervlekken (moles) onder nagels geven blauwe nagels.

'k Zou dit een (nagenoeg verwerpelijke) nare hint vinden.

Gezien het feit dat de moedervlekken niet (zo) goedaardig zouden kunnen zijn, meen ik.
Hoop dat het ook goedaardige moles zijn. Dat relativeert de boel.
*Akelig gevoel bekruipt me.*

Hoop niemand hiermee te kwetsen of raken.

'k Ga nu slapen en dromen over "Grutjes en Jottem...".
Word ik vast blij wakker...;)
Wens U dit ook toe...

Truste allen.

 



Omnia vincit amor

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #457 Gepost op: 27-02-2013, 12:40:44 »
Ik weet het mensen.Het is mischien dom om in de Carolien tunnel te blijven.
Maar toch heb ik het idee dat zij het juist is.
Kees heeft echt veel geld opgeleverd.Paulien vind ik gewoon niet verdacht.
En Carolien gewoon eigenaardig,door haar verdachte stiltes.

Verleden heeft ook uitgewezen,dat het vaak zo is geweest,dat de kandidaat die het meest verdacht werd door het publiek,juist niet de mol was.
Ook daarom blijf ik eigenwijs bij Carolien  ::rofl::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #458 Gepost op: 27-02-2013, 12:49:54 »
Ik weet het mensen.Het is mischien dom om in de Carolien tunnel te blijven.
Maar toch heb ik het idee dat zij het juist is.
Kees heeft echt veel geld opgeleverd.Paulien vind ik gewoon niet verdacht.
En Carolien gewoon eigenaardig,door haar verdachte stiltes.

Verleden heeft ook uitgewezen,dat het vaak zo is geweest,dat de kandidaat die het meest verdacht werd door het publiek,juist niet de mol was.
Ook daarom blijf ik eigenwijs bij Carolien  ::rofl::

Carolien heeft veel meer geld verdient en Paulien ook.
 

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #459 Gepost op: 27-02-2013, 17:11:32 »
Paulien zeker niet, die zit heel laag. Maar Kees en Carolien zitten ongeveer gelijk. Carolien iets hoger nog.

Dus follow the money gaat in serie 13 niet het antwoord geven. Alle drie hebben ze geld verdiend. Ook alle drie hebben ze onnodig geld verdiend:

1. Carolien bij de laseropdracht.
2. Kees bij de helikopter (had makkelijk 500 of 1000 euro weg kunnen gooien).
3. Paulien springt voor geld.

We zullen het dus moeten zoeken in acties waardoor er geld NIET verdiend is. En dat is lastig omdat niet alles in beeld is gebracht, en je dus moeilijk kunt zien wie er daadwerkelijk voor zorgt dat een opdracht (deels) mislukt.