Auteur Topic: Leader  (gelezen 22106 keer)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #80 Gepost op: 2-02-2013, 07:53:20 »
Fjieuw , hadden we bijna geen Lautjuh meer gehad...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Leader
« Reactie #81 Gepost op: 3-02-2013, 21:44:45 »
Grappig, eerder viel me al op dat de trein een rol speelt in de leader en in afl. 1. In de leader zie je een stoomtrein rijden. Volgens mij gaat het op dit moment bij de TV Show over die trein.

Zal kijken of ik later een link kan plaatsen..
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Leader
« Reactie #82 Gepost op: 8-02-2013, 03:15:37 »
Wat kunnen we nog voor een opdrachten verwachten naast de DOKA en de trein?
Vanuit de leader gezien...?
Afl. 7, 8, 9,...

Misschien 1 felle quad-race? @04.10 te zien in leader...
Maakt samen 3...

Hebben we dan nog 2 (of 1,5) aflevering(-en) over zonder leader-fragment/opdracht?
Zal mij benieuwen:)

*aflevering 10 geen opdrachten meer, lijkt me...*
Omnia vincit amor

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #83 Gepost op: 11-02-2013, 16:27:22 »
Overzichtje van beelden leader:

- Mollogo
- Boom
- Nijlpaarden met bek open
- Janine Abbring Naam staat rechtsonderin
- Iemand (???) tijdens de waterval-opdracht (aflevering 4)
- Rijdende trein
- Carolien Borgers Naam staat linksonderin
- Olifant, opgevolgd door ranger met geweer (aflevering 5?)
- Daniel Boissevain Naam rechtsonder, werd in afl 1+2 fout gespeld als Bossevain
- Bungeejump torens, gevolgd door iemand die springt (een man, ik meen Kees) (aflevering 1)
- Paulien Cornelisse Naam staat linksonderin
- Helikopter (aflevering 6)
- Joep van Deudekom Naam staat rechtsonderin
- Opkomende zon
- Mol bij orgel (aflevering 6)
- Ewout Genemans Naam linksonderin
- Jeep / wegrennende zebra's (aflevering 5)
- Zarayda Groenhart Naam rechtsonderin
- Quads (aflevering 2?)
- Tim Haars Naam linksonder
- Vliegtuig van opzij/ van onderen (aflevering 6)
- Tania Kross Naam rechtsonder
- Donkere kamer
- Lasers (aflevering 2)
- Jokers (we horen 'graven, graven, graven') (aflevering 2)
- Iemand (Kees) manoevreert door laserstralen (aflevering 2)
- Kees Tol Naam linksonder
- Groepsfoto
- Mollogo

Nou, maak er wat van!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #84 Gepost op: 11-02-2013, 17:27:50 »
Die graven, graven, graven klinkt als daniel
klaar voor de strijd

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #85 Gepost op: 11-02-2013, 17:46:48 »
Ben ik de enige die gewoon 'daar gaat ze, daar gaat ze,  daar gaat ze' verstaat?
...óf niet!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Leader
« Reactie #86 Gepost op: 11-02-2013, 17:47:52 »
Ben ik de enige die gewoon 'daar gaat ze, daar gaat ze,  daar gaat ze' verstaat?
Ik denk het wel. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leader
« Reactie #87 Gepost op: 11-02-2013, 19:34:36 »
Ben ik de enige die gewoon 'daar gaat ze, daar gaat ze,  daar gaat ze' verstaat?

Nee, dat is te lang. In het Kees topic schreef ik al dat het meer klinkt als "gave gave gaan" of "grave grave gaan". En daarbij de vraag of er iemand is die handig genoeg is om wellicht de muziek eruit te filteren  ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Leader
« Reactie #88 Gepost op: 11-02-2013, 21:29:58 »
Dat heb ik in voorgaande series al eens geprobeerd, maar dat is haast niet te doen. Ze hebben de muziek zodanig geprocessed dat reguliere methodes niet meer werken.
The British are not impressed.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #89 Gepost op: 11-02-2013, 21:38:48 »
Nee, dat is te lang.
Weet je het zeker? Ik hoor het er echt in hoor, of iets soortgelijks. Graven graven graven lijkt mij een gewenste mama appelsap ::jaja::

Ha, ik heb um gevonden! Aflevering 2 @13:20 zegt Danièl 'daar gaat ie daar gaat ie daar gaat ie' over Tim
« Laatst bewerkt op: 11-02-2013, 21:46:27 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Leader
« Reactie #90 Gepost op: 11-02-2013, 22:22:50 »
Ha, ik heb um gevonden! Aflevering 2 @13:20 zegt Danièl 'daar gaat ie daar gaat ie daar gaat ie' over Tim

Goed gedaan! Dat mysterie is opgelost! ::bravo::

- Iemand (Kees) manoevreert door laserstralen (aflevering 2)

Dit is Daniël. Het grappige is dat er dus onder het shot van de jokers met "De Mol" en het shot van Daniël bij de lasers "daar gaat ie, daar gaat ie, daar gaat ie" (zie post Pac-Mol) door Daniël zelf geroepen wordt. Je zou kunnen zeggen: hij geeft zo een hint naar zichzelf dat ie de Mol is.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #91 Gepost op: 13-02-2013, 00:43:01 »
Goed gedaan! Dat mysterie is opgelost! ::bravo::

Dit is Daniël. Het grappige is dat er dus onder het shot van de jokers met "De Mol" en het shot van Daniël bij de lasers "daar gaat ie, daar gaat ie, daar gaat ie" (zie post Pac-Mol) door Daniël zelf geroepen wordt. Je zou kunnen zeggen: hij geeft zo een hint naar zichzelf dat ie de Mol is.

of Daniel wint en Kees is de mol. Dat Daniel dus als winnaar ons op de mol wijst.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leader
« Reactie #92 Gepost op: 13-02-2013, 01:20:27 »
Weet je het zeker? Ik hoor het er echt in hoor, of iets soortgelijks. Graven graven graven lijkt mij een gewenste mama appelsap ::jaja::

Ha, ik heb um gevonden! Aflevering 2 @13:20 zegt Danièl 'daar gaat ie daar gaat ie daar gaat ie' over Tim

"Daar gaat ie" x3 vond ik toch te lang klikken, dus maar ff terug gekeken. Het is idd Daniël die die dat roept maar dan "hij gaat, hij gaat, hij gaat". En dan versneld afgespeeld in de leader.
Dat zei hij over Tim inderdaad. Die ging er in aflevering 3 "uit".
Misschien bedoelt hij wel dat in aflevering 7 Kees eruit gaat?  :P

Nee hoor, ik zou niet weten waarom ze dat op die manier in de leader verwerkt hebben. Wel frappant dat dit dus al vanaf aflevering 1 erin blijkt te zitten (net even alle leaders terug gekeken), maar nu pas opgemerkt wordt. Zelf let ik nooit zo op de leader moet ik bekennen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Leader
« Reactie #93 Gepost op: 13-02-2013, 11:28:33 »
Wel frappant dat dit dus al vanaf aflevering 1 erin blijkt te zitten (net even alle leaders terug gekeken), maar nu pas opgemerkt wordt. Zelf let ik nooit zo op de leader moet ik bekennen.
Volgens mij is het al een paar weken geleden opgemerkt ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #94 Gepost op: 17-02-2013, 22:30:17 »
Klopt het als ik zeg dat Kees, Carolien en Paulien alledrie ergens lopen in de leader waar ze in de serie nog niet geweest zijn?

Bij Zarayda zien we beelden uit opdracht 1. Kees, loopt langs een spoort. Carolien en Paulien lopen volgens mij allebei in de buurt van een station. (De omgeving lijkt opdracht 1, maar hun beelden zijn daar volgens mij niet van)

Dat zou goed kunnen betekenen dat Kees, Carolien en Paulien de finalisten gaan worden. Volgens mij heb ik in de promo voor aflevering 8 geen trein of station gezien.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2013, 22:32:39 door Qper »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Leader
« Reactie #95 Gepost op: 17-02-2013, 22:38:35 »
De beelden van kandidaten in de leader kkomen sowieso niet uit een opdracht. Kan best dat ze op dag één met iedereen in Soweto wat beelden hebben gedraaid specifiek voor in de leader. Zodat wij er nu niet aan kunnen zien wie wanneer af zou vallen.
Dat was een paar jaar geleden nog zo, toen kon je met enig speurwerk precies zien wie de volgende afvaller zou worden. Maar zo gaat dat tegenwoordig niet meer.
The British are not impressed.

Offline Karlijntje

  • Forumlid
Re: Leader
« Reactie #96 Gepost op: 17-02-2013, 22:42:35 »
Je ziet voordat Carolien in beeld komt wel beelden van een trein, maar je ziet Carolien niet in die beelden. Kan dus best montage zijn. Paulien klimt trappen en ik kan me niet herinneren dat ze dat in een aflevering moest doen. Het lijkt me verder dat Kees en Zarayda allebei in beelden uit aflevering 1 lopen, maar mijn geheugen is niet wat het geweest is ;-).

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #97 Gepost op: 17-02-2013, 23:06:19 »
Kees loopt in elk geval langs een spoorlijn. Daar heb ik hem nog niet gezien in de serie. De trappen waar Paulien op loopt heb ik ook nog niet eerder gezien.  Van Zarayda ben ik redelijk zeker dat het dezelfde omgeving is als opdracht 1. Het lijkt er sterk op.  Van Carolien zou dit kunnen. Maar de omgeving van Carolien zou ook heel goed in de buurt van de trappen van Paulien kunnen passen.  En van beiden vermoed ik dat ze bij een station lopen. (wat zou passen bij het spoor waar Kees langs loopt)


Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Leader
« Reactie #98 Gepost op: 17-02-2013, 23:13:54 »
Of ze hebben dit als hint gegeven dat de finalisten langs iets lopen wat te maken heeft met een trein (spoor, station), maar ik ben er vrij zeker van dat ze de beelden voor de leader hebben opgenomen in aflevering 1, in Soweto dus.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #99 Gepost op: 17-02-2013, 23:16:49 »
We kunnen navraag doen bij de geluksvogel die meeging dit seizoem. Weet niet wie dat is...  :-[