Auteur Topic: Verborgen afbeeldingen  (gelezen 7056 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Verborgen afbeeldingen
« Reactie #20 Gepost op: 20-01-2013, 12:11:46 »
ja ik ben het ook wel met joost en veerraak en mara eens.
Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat 1 van de afbeeldingen wel een hint is. Zo waren de nummers op de boot vorig jaar wel een hint en heel veel andere nummers niet. Maar alle afbeeldingen bij elkaar denk ik zeker niet en die zorgen juist mede voor de mooie beelden van WIDM
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verborgen afbeeldingen
« Reactie #21 Gepost op: 20-01-2013, 14:53:41 »
Waarom zijn die tussenschots  dan niet zichtbaar geweest tijdens de uitzending, maar kwamen ze als flits voorbij? Ze zullen absoluut die torens niet opgeklommen zijn, maar er stonden zoveel schilderingen op. Dus als ze als tussenshot gemonteerd zijn, waarom dan in milliseconden voorbij laten komen?

Laat ik dan de afbeeldingen van de torens vergeten, dan zitten die andere afbeeldingen mij wel dwars.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Verborgen afbeeldingen
« Reactie #22 Gepost op: 20-01-2013, 16:04:25 »
Hebben we voorgaande jaren toch ook gehad met die blipverts?
The British are not impressed.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verborgen afbeeldingen
« Reactie #23 Gepost op: 20-01-2013, 16:26:20 »
Hebben we voorgaande jaren toch ook gehad met die blipverts?

Blipverts?? Wat is/zijn dat?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Verborgen afbeeldingen
« Reactie #24 Gepost op: 20-01-2013, 16:28:24 »
Blipverts?? Wat is/zijn dat?

Hele korte shots in de montage. Zoals die afbeeldingen van de torens die heel kort in beeld zijn. Zorgt voor goede overgangen. Joram weet dit vast veel beter uit te leggen. ;) We zien dus veel afbeeldingen tijdens een aflevering, maar daar zoek ik meestal niets achter. Zijn gewoon sfeershots.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2013, 16:31:30 door Lautjuh »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Verborgen afbeeldingen
« Reactie #25 Gepost op: 20-01-2013, 16:41:11 »
Blipverts?? Wat is/zijn dat?

De term blipverts heb ik geïntroduceerd toen we deze snelle beelden voor het eerst zagen in seizoen 11. De term komt uit de film/TV serie Max Headroom uit de jaren 80 die zich grappig genoeg in de toekomst afspeelde. In Max Headroom werden de snelle beelden gebruikt voor advertenties. Grappig dat nu de toekomst 'hier' is zulke beelden gewoon geaccepteerd zijn en WIDM een modern tintje geven. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verborgen afbeeldingen
« Reactie #26 Gepost op: 20-01-2013, 16:43:46 »
Hele korte shots in de montage. Zoals die afbeeldingen van de torens die heel kort in beeld zijn. Zorgt voor goede overgangen. Joram weet dit vast veel beter uit te leggen. ;) We zien dus veel afbeeldingen tijdens een aflevering, maar daar zoek ik meestal niets achter. Zijn gewoon sfeershots.

Thanks. Weer wat bijgeleerd  ::tandpastasmiley::
Heb overigens even terug gelezen bij het topic hierover in 2011. Dus lijkt er idd op dat het hetzelfde is.

Offline Cactuss

  • Forumlid
Re: Verborgen afbeeldingen
« Reactie #27 Gepost op: 20-01-2013, 20:11:15 »
Misschien willen de makers ons gewoon zo gek krijgen om van elk plaatje dat maar een paar frames langskomt een screenshot te maken zonder dat we er ook maar 1 hint in vinden?