Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 115350 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #460 Gepost op: 27-02-2013, 19:21:49 »
echtheel fijn deze goede foto's, dank je hiervoor
Ik zie alleen in de laatste heel duidelijk een gezicht en een krullenbol...

Lijkt op een arm omhoog waarbij de hand voor het gezicht gehouden wordt, en dat gezicht lijkt een krullenbol te hebben...de arm heeft een horloge...
Kan natuurlijk ook iemand van de produktie zijn of iemand van het gebouw die in de gaten houdt of er geen rare dingen gebeuren met die kaarsen haha...
Of Paulien of Kees met een pruik op  ::)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #461 Gepost op: 27-02-2013, 19:34:23 »
Maar waarom zou de Mol ergens in een hoekje staan? De Mol zit achter het orgel. Dat is in ieder geval wat we moeten geloven. De Mol achter het orgel die zich ineens laat zien bij de ontknoping: prachtig! Niet de Mol die vanuit een hoekje kiekeboe roept en begeleid wordt door een onbekende organist.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #462 Gepost op: 27-02-2013, 19:35:34 »
Maar waarom zou de Mol ergens in een hoekje staan? De Mol zit achter het orgel. Dat is in ieder geval wat we moeten geloven. De Mol achter het orgel die zich ineens laat zien bij de ontknoping: prachtig! Niet de Mol die vanuit een hoekje kiekeboe roept en begeleid wordt door een onbekende organist.
Ze zouden het sowieso niet als hint kunnen verkopen...
...óf niet!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #463 Gepost op: 27-02-2013, 22:08:28 »
Maar waarom zou de Mol ergens in een hoekje staan? De Mol zit achter het orgel. Dat is in ieder geval wat we moeten geloven. De Mol achter het orgel die zich ineens laat zien bij de ontknoping: prachtig! Niet de Mol die vanuit een hoekje kiekeboe roept en begeleid wordt door een onbekende organist.

Art gaf aan dat ze de mol zouden ontmoeten. Hij heeft nergens gezegd waar deze zou staan of zitten toch? Lijkt me juist een prima truc zo.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #464 Gepost op: 28-02-2013, 00:40:10 »
Dat gedeelte waar Carolien zou moeten zitten zie je op het eerste plaatje van dichtbij. Het lijken mij toch meer spiegels die er zitten voor de tweede organist (er zitten ook registerknoppen of hoe noem je die dingen).

Intussen hebben we nog wel steeds het eerder genoemde "omkijken" van de mol. Met een HD versie (overigens is de kwaliteit niet de beste) kom ik tot het tweede plaatje. Vage blur... Maar het is wel een hoofd, vooral bij Daniel zie je dat het "verdwijnt".

m0ll0m

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #465 Gepost op: 28-02-2013, 09:18:06 »
Ik heb even gegoogled op BZN Tol en zie dat de pa van Kees Tol in BZN pianist was. Hij heeft piano gestudeerd. Misschien heeft hij dat zijn zoon ook bijgebracht? Piano/Orgel....lijkt me dat Kees, die uit zo'n muzikale familie komt, daar wel raad mee weet.

Maar misschien wel heel ver gezocht... ??? ::) ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 6
« Reactie #466 Gepost op: 28-02-2013, 17:14:18 »
Hoewel piano en orgel niet helemaal hetzelfde is. Ik weet niet precies hoe dat in elkaar zit, maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat als je piano kan spelen, je niet direct orgel kan spelen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 6
« Reactie #467 Gepost op: 28-02-2013, 17:16:21 »
Hoewel piano en orgel niet helemaal hetzelfde is. Ik weet niet precies hoe dat in elkaar zit, maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat als je piano kan spelen, je niet direct orgel kan spelen.
Valt wel mee ::jaja::. Ik principe kan je de orgel wel bespelen als je piano kan spelen. Alleen moet je nog iets met je voeten erbij doen voor extra klanken, maar die heb je niet perse nodig vind ik ::hypocriet::.

Ik heb iig wel eens Rihanna op een kerkorgel gespeeld ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 6
« Reactie #468 Gepost op: 28-02-2013, 17:21:14 »
Nou, dan overdrijven die mensen dus gewoon. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 6
« Reactie #469 Gepost op: 28-02-2013, 20:19:24 »
Ik heb ook wel eens op een kerkorgel gespeeld met alleen piano/keyboardervaring, en dat ging best, ik vond alleen dat ik de toetsen harder moest indrukken.
The British are not impressed.