Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 770358 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2013, 18:26:29 »
Mij lijkt het leuk als ze weer eens een seizoen met onbekende Nederlanders doen! De kans dat ze dat ooit nog gaan doen is helaas vrij klein denk ik. Sowieso zou het een enorme taak worden om kandidaten uit te zoeken, ze zouden waarschijnlijk wel wat meer aanmeldingen krijgen dan 10 jaar geleden ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #21 Gepost op: 7-03-2013, 18:27:37 »
Mij lijkt het leuk als ze weer eens een seizoen met onbekende Nederlanders doen! De kans dat ze dat ooit nog gaan doen is helaas vrij klein denk ik. Sowieso zou het een enorme taak worden om kandidaten uit te zoeken, ze zouden waarschijnlijk wel wat meer aanmeldingen krijgen dan 10 jaar geleden ;D
Ik hoop dat er ooit nog eens een junior mol komt; ik geef me op, wat iedereen ook zegt!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #22 Gepost op: 7-03-2013, 18:29:15 »
Behalve het feit dat we dan zelf mee zouden kunnen doen, hoeft het van mij niet per se met onbekende Nederlanders.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo, er zijn zelfs meer onbekende Nederlanders waar ik me de afgelopen jaren in WIDM aan geërgerd heb dan bekende Nederlanders.
Het zou denk ik niet eens zo heel veel uitmaken voor de kijkcijfers.
Ik zou het wel leuk vinden weer een keer met onbekende Nederlanders, maar BN'ers vind ik eigenlijk ook wel heel erg leuk.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #23 Gepost op: 7-03-2013, 18:31:05 »
Phillip Geubels
Wim Helsen
Andere belgen die jullie mischien kennen  ;D

Jonas Geinaert (Neveneffecten, Basta, Kabouter Wesley) is hier ook een tijdje best veel op TV geweest. Zou ik nomineren als semi-bekende Belg.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #24 Gepost op: 7-03-2013, 18:34:46 »

Inmiddels ook Bart van der Weide van Racoon, zou bruut zijn!
(Nu Paulien van mijn lijst afgestreept kan worden.)


200% mee eens  ::jaja::
En Janine verdient ook nog wel een kans vind ik!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #25 Gepost op: 7-03-2013, 18:35:32 »
Ik vind het met BN'ers ook prima. Het zijn leuke mensen, dus waarom niet?  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #26 Gepost op: 7-03-2013, 18:37:08 »
Ik zou het wel leuk vinden weer een keer met onbekende Nederlanders, maar BN'ers vind ik eigenlijk ook wel heel erg leuk.
Ik begrijp eigenlijk niet zo waarom zoveel mensen zo graag onbekende Nederlanders terug willen. Ik vind het met BN'ers denk ik leuker. Ik vind het juist wel leuk om die mensen die je alleen van hun werk kent, ook eens te zien als persoon. Denk aan een Frits Huffnagel ofzo, waar we ná WIDM toch een heel ander beeld van hebben dan ervoor.

Daarnaast is het makkelijker om in te komen als je al wat mensen eerder gezien hebt. Dat vind ik met onbekende Nederlanders lastiger - immers ik heb op voorhand geen reden om die mensen interessant te vinden. Alhoewel die voorfilmpjes in de molmail met "hoe was het om mee te doen" etc. ook wel helpen. :)

Daarnaast is het met onbekende kandidaten ook gewoon risicovoller - ook de crew weet eigenlijk niet echt wie ze in huis halen. Neehoor, geef mij maar gewoon BN'ers.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Kleurenblind

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #27 Gepost op: 7-03-2013, 18:46:44 »
Qua land zou mij Suriname of Australië wel leuk lijken. Suriname: omdat het land zo afwisselend is met regenwoud, kust, stad etc, jammer alleen dat daar relatief veel Nederlanders rondwandelen. Australië: omdat ik in de Australische WIDM-series zoveel mooie stukken heb gezien die wij allemaal nog niet kennen en ik het gewoon een leuk land vind.

Australië hebben we al gehad in het eerste seizoen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #28 Gepost op: 7-03-2013, 18:47:08 »
En het vijfde, niet te vergeten.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #29 Gepost op: 7-03-2013, 18:56:10 »
Azerbeidzjan! Omdat ik geen idee heb wat ik van dat land mag verwachten, maar wel weet dat ze een rijke geschiedenis hebben en mooie natuur (van Wikipedia). Daarnaast zijn ze nog nooit in die hoek van de wereld geweest.

Wie er meedoen maakt me niet uit. Zolang het een leuke, gevarieerde groep is die synnergy heeft.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2013, 19:04:18 door Rat »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #30 Gepost op: 7-03-2013, 18:57:10 »
Azerbeidzjan! Omdat ik geen idee heb wat ik van dat land mag verwachten, maar wel weet dat ze een rijke geschiedenis hebben en mooie natuur (van Wikipedia). Daarnaast zijn ze nog nooit in die hoek van de wereld geweest.

Als we het in die hoek moeten zoeken, dan zou ik graag Kirgizië nomineren!  ::jaja::

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #31 Gepost op: 7-03-2013, 19:00:15 »
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die het juist níet met onbekende Nederlanders wil.
Ten eerste omdat je dan niemand kent en ik dan de eerste afleveringen steeds bezig ben met wie nou precies wie is.
En ten tweede omdat OBN'ers vaak niet gewend zijn aan camera's en ik dan soms last krijg van plaatsvervangende schaamte.

Geef mij maar gewoon weer BN'ers, maakt niet uit wie. Maar het liefst geen types zoals Nadja Hüpscher en Victoria Koblenko.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #32 Gepost op: 7-03-2013, 19:02:50 »
Wim Helsen

Hij is benaderd door de WIDM-redactie vertelde hij onlangs in Pauw en Witteman, maar hij vond het niks voor hem. (Snap ik wel. Wel jammer, want ik ben groot fan van 'm.)

Offline Kleurenblind

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #33 Gepost op: 7-03-2013, 19:06:05 »
Venezuela, Cuba, Noord-korea, anyone?  ::ohno::

Zonder dollen: Noorwegen lijkt mij heel leuk!

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #34 Gepost op: 7-03-2013, 19:20:16 »
Als we het in die hoek moeten zoeken, dan zou ik graag Kirgizië nomineren!  ::jaja::
Net als in Wie is de Bekende Nederlander ::rofl::

Ik nomineer Peru voor WIDM 2014. Na de Maya's in seizoen 8 kunnen de Inca's niet achterblijven :) prachtig land.

Kandidaten:
Frederik Brom (geweldig in Expeditie Poolcirkel)
Mark Huizinga
Klaas van Kruistum
Thomas van Luyn
Leo Alkemade
Sofie van den Enk
Saar Koningsberger
Roos Moggré
Birgit Schuurman
Kristel Zweers

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #35 Gepost op: 7-03-2013, 19:31:19 »
Ik begrijp eigenlijk niet zo waarom zoveel mensen zo graag onbekende Nederlanders terug willen. Ik vind het met BN'ers denk ik leuker. Ik vind het juist wel leuk om die mensen die je alleen van hun werk kent, ook eens te zien als persoon. Denk aan een Frits Huffnagel ofzo, waar we ná WIDM toch een heel ander beeld van hebben dan ervoor.

Daarnaast is het makkelijker om in te komen als je al wat mensen eerder gezien hebt. Dat vind ik met onbekende Nederlanders lastiger - immers ik heb op voorhand geen reden om die mensen interessant te vinden. Alhoewel die voorfilmpjes in de molmail met "hoe was het om mee te doen" etc. ook wel helpen. :)

Daarnaast is het met onbekende kandidaten ook gewoon risicovoller - ook de crew weet eigenlijk niet echt wie ze in huis halen. Neehoor, geef mij maar gewoon BN'ers.
Zó graag wil ik het ook niet met onbekende Nederlanders hoor, ik vind het met BN'ers ook prima! Ik ken ze meestal toch niet ::rofl::
Maar ik heb zelf nooit de seizoenen met ON'ers gezien op het moment dat ze uitgezonden werden (ik was toen nog iets te jong om tot half 10 op te blijven, ik keek alleen af en toe stukjes mee met m'n ouders omdat ik nooit kon slapen en altijd m'n bed uit kwam), dus het lijkt me wel interessant om een keer zo'n seizoen "live" te zien, onder andere juist omdat je de kandidaten nog helemaal niet kent. Ik heb ondertussen seizoen 1 t/m 3 op internet teruggekeken, en ik vond het erg leuk en niet moeilijker dan met BN'ers om te onthouden wie wie is.

Maar ik ben het ermee eens dat het met onbekende kandidaten risicovoller is, zeker nu er veel meer mensen zijn die mee zouden willen doen. Daarom verwacht ik ook niet dat ze het ooit nog gaan doen en dat vind ik ook prima ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #36 Gepost op: 7-03-2013, 19:36:27 »
Ik heb het ook liever met BN'ers,
Vooral ook omdat je over deze mensen meer kunt opzoeken op internet  ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #37 Gepost op: 7-03-2013, 19:38:35 »
Qua spel zou ik het wel weer eens met OBN'ers willen zien. Lijkt me boeiend om te zien hoe zij omgaan met groepsdruk en opdrachten. OBN'ers kennen elkaar immers niet. Maar als ik niet in die groep OBN'ers zou zitten zou ik het niet trekken. Als het er ooit van komt, wil ik mee. ;D

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #38 Gepost op: 7-03-2013, 21:37:48 »
Ik zou Beatrix wel mee willen zien doen :3

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #39 Gepost op: 7-03-2013, 21:42:45 »
Phillip Geubels
Wim Helsen
Andere belgen die jullie mischien kennen  ;D

Philippe Geubels.. hahaha dat zou prachtig zijn
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin