Auteur Topic: Top 3 Molverdenkingen  (gelezen 22455 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #40 Gepost op: 25-01-2013, 15:36:06 »
wou gewoon dat dit soort hints niet meer gegeven werd waardoor we niet met dit soort dilemma's zouden zitten op het forum, klaar. Het is absoluut niet leuk voor de speurders
Priesterhint ??? ??? ???

Doe gewoon zoals ik, dit soort hints niet lezen ::rofl::

Ik zit helemaal niet met dit soort dilemma's  8)

Helaas zonder die hint zit ik heel diep in de Keestunnel en dat terwijl Kees al zo verdacht wordt door een miljoen kijkers. Dat vind ik dan weer verdacht.

Kees is op Hyves nu bijna over Tim heen!
Statistieken 60.596 Hyvers hebben hun mol gekozen!
Meest gekozen Mol:
Tim 23,7%
Kees 23,5%
Daniël 12,3%

Maar zeker na donderdag kan je al helemaal niet meer om Kees heen.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2013, 15:41:09 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #41 Gepost op: 1-02-2013, 13:54:40 »
Oef wat staat Kees overal dik 1e nu. Het wordt voor mij nu toch eens tijd die zogenaamde Priesterhint te bekijken want volgens mijn eigen regels kan Kees helemaal de mol niet meer zijn nu hij overal al topverdachte is. Of is het echt zo makkelijk dit jaar?

op .nl;
1 Kees 6489
2 Paulien 4767
3 Zarayda 4162
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #42 Gepost op: 3-02-2013, 15:51:31 »
kan blijkbaar gewoon niet zo overtuigend acteren. Voor de kijkers dan he?
Nou precies. Want de kandidaten legt hij toch netjes in de luren, beter dan AM vorig jaar blijkbaar.

Tussenstand vandaag op .nl

Kees 6627
Paulien 4913
Zarayda 4243

Hyves meest gekozen Mol:
Kees 29,6%
Tania 17,8%
Daniël 14,8%

Toch helemaal anders dus. Behalve vet de nr. 1. Op Moltalk zelfde beeld voor de nr 1.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #43 Gepost op: 3-02-2013, 17:50:37 »
Ik heb de priesterhint wèl meteen gelezen maar geloof er nog steeds niet in. Hij is te gammel, te gezocht, niet eenduidig en niet waterdicht voor mij. Wel leuk gevonden, dat wel.

Ik ben er heilig van overtuigd dat Kees de mol is. Blijkbaar hebben veel mensen ook Kees al snel ontdekt, met of zonder priesterhint ;)

Hij kan blijkbaar gewoon niet zo overtuigend acteren. Voor de kijkers dan he? De kandidaten kijken alleen maar hun ogen uit naar de wilde dieren ipv naar de mol lijkt het ;D
Maar wat is dan hét onweerlegbare bewijs dat Kees de mol is?
Amandla Awethu

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #44 Gepost op: 8-02-2013, 13:47:01 »
Carolien blijft wat mij betreft best verdacht laag staan buiten de top-3. Als ik toch niet beter wist zou ik toch denken dat zij..... ::rofl:: ??? ::oink::

Kees 7436
Paulien 5800
Zarayda 5500
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #45 Gepost op: 8-02-2013, 13:48:25 »
Kees staat nu wel dik en dik bovenaan.  :o
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #46 Gepost op: 8-02-2013, 13:50:02 »
Ja maar dat is steeds dus al zo (check boven even terug).

Ook op Hyves, Moltalk en wat al niet.

Hyves nu zelfs dubbel zoveel als nummers 2 en 3;

Kees 35,8%
Paulien 17,3%
Daniël 17,1%

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #47 Gepost op: 17-02-2013, 10:34:42 »
Meest gekozen Mol:

Kees 36,9%
Zarayda 25%
Paulien 19,2%

Exact dezelfde top-3 als .nl

Is het dan toch Carolien ??? ::rofl:: ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mollenkom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kiekeboe!
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #48 Gepost op: 17-02-2013, 12:31:47 »
Wie is de mol zorgt toch wel wat gammel in me familie want, iedereen heeft een andere mol..
Maar alels bijelkaar geteld zou het lijstje als volgt eruit zien;
1. Kees
2. Carolien / Zarayda
3. Paulien

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #49 Gepost op: 19-02-2013, 17:34:47 »
Op Facebook werd gevraagd wie de mol is. Het aantal mensen dat Kees verdenkt is niet bijzonder veel daar.
Het is misschien ook zo dat mensen in de eerste afleveringen hem veel verdachten en dat op het tweede scherm niet veranderde.
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #50 Gepost op: 19-02-2013, 18:22:12 »
dat mensen in de eerste afleveringen hem veel verdachten en dat op het tweede scherm niet veranderde
Er zijn wel verschillen..... zo blijft de afvaller staan bij .nl en het 2e scherm. Maar bij Hyves NIET. Daar ging Tim resoluut uit en kwam op 0% en de rest werd verevend zodat er weer netjes 100% kwam te staan. Daarna kwam Tim weer terug en kwam er een kunstgreep maar goed. Wat ik maar zeggen wil is dat de oude data bij Hyves niet tellen en toch staat Kees daar met dubbele cijfers bovenaan.

Trouwens vond ikzelf Kees in de eerste afleveringen helemaal niet verdacht en dacht dat het een vrouw was. Kees kwam toen ook niet super uit de staatjes. Dat begon zich pas te ontwikkelen bij afl. 3.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #51 Gepost op: 26-02-2013, 13:43:03 »
Phew.... ik kan toch op de valreep alsnog aan deze regel vasthouden  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

.nl heeft de boel weer super gemanipuleerd waardoor Kees van de 1e plek afgejaagd is  :D :D :D

Paulien staat nu opeens eerste boven de 10.000 terwijl Kees daar nog dik onderstaat. Op Hyves staat het wel nog 'gewoon' :P.

Ik begon me werkelijk zorgen te maken maar neen hoor, toch een blijvend betrouwbare hint!  ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::

Nu kan het haast niet anders meer dan dat we Carolien zien winnen/verliezen overmorgen. En is Paulien dus de nepmol van deze serie ::tandpastasmiley::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #52 Gepost op: 26-02-2013, 14:39:33 »
Wellicht hebben ze de pool níet gemanipuleerd dit jaar - iig niet tot nu of zelfs nu denk ik gezien wat ik zo om me heen hoor..

Het zou zomaar eens te maken kunnen hebben met het feit dat ze bepaalde mensen meer bovenaan wilden in de Moltalk.. Ik kan me iig niet herinneren dat Kees daar erg besproken werd behalve door Edo..
De rest schreef hem af juist omdat hij 'zo hoog stond' en richtte zich met name op Tania/ gedoe omtrent Tim, Carolien en Paulien... Just saying.  ;)

Áls ze Moltalk voor de volgende series willen introduceren en voort willen zetten... wat kan je dan beter doen dan dit om te zorgen dat je mol niet besproken en verdacht wordt? Zelfs Sander komt met zijn 'lijstjes' op Kees uit maar kiest voor Paulien. :P.

Misschien was dit het laatste middel waaraan we vastgrepen wat nu ook in twijfel getrokken kan worden voor volgende series (zeker aangaande eventuele Moltalk).. Hoe dan ook hebben we er deze serie iig niks aan gehad mijns inziens.  ;)
« Laatst bewerkt op: 26-02-2013, 14:41:54 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #53 Gepost op: 27-02-2013, 23:00:26 »
Bij WIDMs facebookpoll is Carolien het meest verdacht.

EDIT: alleen gaat die over de winnaar
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #54 Gepost op: 1-03-2013, 15:00:40 »
Paulien gaat nu overtuigend aan kop ::bravo:: 12500 tegen 11111 voor Kees. Deze theorie bewijst zich dan toch nog. Wel eens dat we er minder aan gehad hebben omdat Kees toch wekenlang weldegelijk 1e stond maar ja, lest best.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #55 Gepost op: 13-11-2013, 11:00:28 »
Eventjes nog de eindstand hier neerzetten; 12751 voor Kees maar 12854 voor Paulien... ik ga deze hint toch weer volgen vanaf 1-1-2014 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)