Auteur Topic: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek  (gelezen 88737 keer)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #40 Gepost op: 3-01-2014, 11:34:33 »
Ik durf Daphne nu echt nog niet af te schrijven als Mol. Ik denk niet dat ze het is, maar ik denk ook nog niet dat ze het niet is....

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #41 Gepost op: 3-01-2014, 11:43:47 »
Ik zat nog even de opdrachten en de discussies te bekijken. In de discussie omtrent de tweede opdracht (wie er in het busje mogen) zegt Daphne aan het begin: Die gaan morgen...eh die gaan buiten in de draaiende auto.

heeft iemand anders dat ook gehoord? vanaf seconde 15 http://avro.nl/wieisdemol/Afleveringen/1/opdracht2.aspx#.UsaS0fTuJ8E

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #42 Gepost op: 3-01-2014, 12:18:43 »
Hoe fanatiek ze naar de andere kandidaten ging om informatie te winnen, maakt haar nou niet bepaald een mol. Streepje erdoor.

Offline theM

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #43 Gepost op: 3-01-2014, 12:35:26 »
Hoe fanatiek ze naar de andere kandidaten ging om informatie te winnen, maakt haar nou niet bepaald een mol. Streepje erdoor.
Een beetje mol wil zich juist als kandidaat profileren. Dus een mol doet graag alsof hij of zij veel informatie verzamelt, ik schrijf Daphne totaal niet af. Ze staat zelfs relatief hoog op mijn lijstje.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #44 Gepost op: 3-01-2014, 12:38:55 »
Ik geloof wel dat zij de test het slechts heeft gedaan, ook haar oprechte opluchting dat ze erin mocht blijven, dat kan niet geacteerd zijn.
En Maurice heeft mischien ineens een hele andere theorie gehanteerd en er daarom nu dus uit.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #45 Gepost op: 3-01-2014, 14:40:56 »
Een beetje mol wil zich juist als kandidaat profileren. Dus een mol doet graag alsof hij of zij veel informatie verzamelt, ik schrijf Daphne totaal niet af. Ze staat zelfs relatief hoog op mijn lijstje.

Buiten dat komen haar emoties echt oprecht over. Zoals FilmMaster zegt, ook bij de test is het overduidelijk niet geacteerd.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #46 Gepost op: 3-01-2014, 15:59:40 »
Toch zit ik in een Daphne tunnel  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline mollenkom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kiekeboe!
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #47 Gepost op: 3-01-2014, 18:13:19 »

Waarom blijft Daphne hier zolang staan bij dat kraampje?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #48 Gepost op: 3-01-2014, 18:16:59 »
Ik zat nog even de opdrachten en de discussies te bekijken. In de discussie omtrent de tweede opdracht (wie er in het busje mogen) zegt Daphne aan het begin: Die gaan morgen...eh die gaan buiten in de draaiende auto.

heeft iemand anders dat ook gehoord? vanaf seconde 15 http://avro.nl/wieisdemol/Afleveringen/1/opdracht2.aspx#.UsaS0fTuJ8E

ja goeie! ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #49 Gepost op: 3-01-2014, 18:18:17 »

Waarom blijft Daphne hier zolang staan bij dat kraampje?

Ik zag het juist als Freek die snel doorloopt, misschien omdat hij niet wilde dat Daphne naar hun locatie liep en dus het geld zouden vinden?

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #50 Gepost op: 3-01-2014, 18:59:51 »
Daphne is in aanmerking al haar emoties oprecht, dat zie ik, dus geen mol voor mij.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #51 Gepost op: 3-01-2014, 19:50:31 »
Ik vond Daphne na terugkijken qua reacties ook wel redelijk oprecht overkomen, maar durf haar niet af te schrijven. Er is best een leuk betoog voor haar als mol te maken

De mol het rode scherm geven is een goede mindfuck. Ze kan sympathie opwekken bij medekandidaten en speltechnisch is een rood scherm voor de mol het meest eerlijk. Geen enkele kandidaat heeft dan een voordeel. (maar goed, eerlijkheid is niet prioriteit nummer 1 bij WIDM). De rode kleding en nagellak is een leuke voorkennishint

Ze komt zeer ruim op tijd aan zonder geld, ze hadden best langer kunnen zoeken.

Daphne krijgt als eerste een envelop aangereikt. Qua voorkennis is dit het handigst om de mol de 1e envelop te geven.

Als het geld verdeeld wordt over 4 dames, stelt Daphne direct een penningmeester voor. Voorkomt ze hiermee dat dit geld veiliggesteld kan worden? (flash forward boot en brief in fragment volgende week die Sophie opleest)

Ze noemt een goed getal bij de lichtopdracht, maar nadat er al een fout getal genoemd is.


Qua mogelijkheden tot voorkennis, scoort ze bij mij vrij hoog.






Offline P@trick

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #52 Gepost op: 4-01-2014, 02:19:45 »

Waarom blijft Daphne hier zolang staan bij dat kraampje?

Ik denk dat ze rustig naar de envelopjes zat te kijken terwijl Freek doorliep..
Op 00:25:16 zie je namelijk in 1 shot 5 envelopjes liggen en 1 shot daarna nog 1 tussen de appels. (groenteboer)

Ze liepen er gewoonweg aan voorbij..Ik lach me kapot als dat in de aller laatste aflevering te zien is ..waar mollestreekjes worden uitgelegd.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #53 Gepost op: 4-01-2014, 08:44:21 »

Waarom blijft Daphne hier zolang staan bij dat kraampje?
Je ziet haar ook net op het laatst meelopen weer.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2014, 11:19:50 door FilmMaster »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #54 Gepost op: 4-01-2014, 11:06:54 »
Ik vind het opvallend, dat iedereen bij de introductiefilmpjes een onscherp beeld heeft van zichzelf op de achtergrond, alleen bij daphne zien we eerst haar gezicht, en daarna het shot lager gaan en proberen een shot te maken van het mollogo op de kaft van het woordenboekje..  :-\\

Bij de rest blijft het shot stabiel op iemands lichaam, maar bij Daphne wijkt ie af naar een mollogo.

EDIT : Ik weet niet of deze al is genoemd, maar ga niet 16 pagina's doorlezen  ;D
« Laatst bewerkt op: 4-01-2014, 11:10:10 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #55 Gepost op: 4-01-2014, 12:20:08 »
@Tommie .. mooi overzicht, je bent mij voor. Ik was ook al bezig. Opvallend dat Tygo, Freek en Owen aan de rechterkant staan. De rest aan de linkerkant. Daphne - als mol - is niet zichtbaar (ja heel even, maar daarna alleen haar handen).

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #56 Gepost op: 4-01-2014, 12:20:33 »
Nog even iets over rood is het nieuwe groen.

Als na de eerste test Daphne een rood scherm krijgt zegt Art: "Gefeliciteerd. Jij weet meer dan de rest."

Normaal krijgt de persoon die het meeste weet een groen scherm. Nu stelt Art dat de persoon met het rode scherm het meeste weet. En de persoon die het meeste weet is natuurlijk de winnaar mol. Rood is het nieuwe groen!

Maar om de mol al bij de eerste de beste gelegenheid zo in de spotlights te zetten, het zal vast niet. Schijnbeweging?
ja, of Daphne weet nu op wie ze niet moet inzetten..dat weet de rest niet. omdat die toevallig misschien net een vraag meer goed had dan Daphne, of precies even veel maar sneller was met het invullen, of misshcien wel helemaal goed zit, twijfel dus!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #57 Gepost op: 4-01-2014, 12:21:19 »
@Tommie .. mooi overzicht, je bent mij voor. Ik was ook al bezig. Opvallend dat Tygo, Freek en Owen aan de rechterkant staan. De rest aan de linkerkant. Daphne - als mol - is niet zichtbaar (ja heel even, maar daarna alleen haar handen).
linkerkant!!! das de andere rechterkant ;) En ook Daphne staat links.

edit, ooow wacht, je bedoelde niet de filmpjes ;)
« Laatst bewerkt op: 4-01-2014, 12:22:53 door SomeOne_01 »

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #58 Gepost op: 4-01-2014, 12:26:05 »
Klopt SomeOne_01 .. ik doel op de introductiefilmpjes van elke kandidaat gedurende de aflevering. Niet de leader.

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #59 Gepost op: 4-01-2014, 12:31:23 »
Een 'wilde' theorie n.a.v. het overzicht van Tommie. Alle kandidaten die links staan, vallen af. De drie kandidaten die rechts staan, strijden om de pot. En Daphne is de mol.