Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 367207 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1100 Gepost op: 20-03-2014, 23:30:54 »
Ik heb tijdens de executie wel een ding geleerd...Freek kan héél goed emotieloos kijken. Soms leek het net alsof het beeld gewoon was stilgezet ::rofl::

Edit 25 maart. Ik bedoel ontknoping. Niet executie :P
« Laatst bewerkt op: 25-03-2014, 15:36:10 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1101 Gepost op: 20-03-2014, 23:32:22 »
Freek was zekers een leuke kandidaat en inderdaad zijn manier van reageren toen Susan naar voren stapte en zei dat ze de mol was. De verbazing en het huh wat is dit nou gehalte  ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1102 Gepost op: 21-03-2014, 16:29:35 »
Freek zou zo verliefd kunnen worden op Susan. En dat, terwijl hij op mannen valt. Deze uitspraak tekent de sfeer in dit groepje. Was er niet ergens sprake van de "Gun-factor"?

Sportieve verliezer, al zal dit gegeven wellicht pas op de Molfandag tot hem doordringen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1103 Gepost op: 21-03-2014, 20:33:35 »
grappig stukje op omroepbraboland

Hij zegt onder ander dit speciaal voor de Freek verdenkers ;)

Zichzelf verdacht maken als Mol wilde Freek pertinent niet. "Daar ben ik veel te schijterig voor. Toen ik op Twitter en op de website zag dat kijkers me verdachten, heb ik heel hard gelachen."
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1104 Gepost op: 21-03-2014, 20:51:11 »
grappig stukje op omroepbraboland

Hij zegt onder ander dit speciaal voor de Freek verdenkers ;)

Zichzelf verdacht maken als Mol wilde Freek pertinent niet. "Daar ben ik veel te schijterig voor. Toen ik op Twitter en op de website zag dat kijkers me verdachten, heb ik heel hard gelachen."

Juist omdat Freek zich niet expres zelf verdacht maakte maar ondertussen wel degelijke verdachte dingen deed, had hij een fantastische Mol kunnen zijn. Jan-Willem die zichzelf wel expres verdacht maakte heb ik snel afgeschreven. Maar ik kan me voorstellen dat Freek heeft moeten lachen als hij gezien heeft dat hij hier hoofdverdachte was. Totaal per ongeluk de finale halen en totaal per ongeluk als Mol gezien worden is best komisch. ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1105 Gepost op: 22-03-2014, 14:29:29 »
Juist omdat Freek zich niet expres zelf verdacht maakte maar ondertussen wel degelijke verdachte dingen deed, had hij een fantastische Mol kunnen zijn.

Klopt, maar ik denk dat als hij werkelijk de mol was dat hij zich dan toch anders zou gedragen. Hij was onbewust gewoon heel verdacht, en dat was denk ik de kracht ervan.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1106 Gepost op: 22-03-2014, 14:31:47 »
Klopt, maar ik denk dat als hij werkelijk de mol was dat hij zich dan toch anders zou gedragen. Hij was onbewust gewoon heel verdacht, en dat was denk ik de kracht ervan.

Ik bedoel ook dat wij hem door zijn gedrag als fantastische Mol konden zien. Niet dat hij dat ook geweest zou zijn.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1107 Gepost op: 22-03-2014, 17:16:12 »
Freek was gewoon een leuke en fanatieke kandidaat, maakte zich niet verdacht maar werd wel verdacht door de crew neergezet. Freek was wel iemand die zich erg laat beïnvloeden en daarom zou hij wellicht niet bruikbaar als mol geweest zijn. Hij werd trouwens door geen enkele kandidaat verdacht en het versturen van het geld voor de drakenbootrace vond ik onmols.
Zijn reactie wanneer Susan zich als mol bekend maakte zal ik nooit vergeten.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2014, 17:21:30 door Luc »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1108 Gepost op: 23-03-2014, 12:24:42 »
Juist omdat Freek zich niet expres zelf verdacht maakte maar ondertussen wel degelijke verdachte dingen deed, had hij een fantastische Mol kunnen zijn. Jan-Willem die zichzelf wel expres verdacht maakte heb ik snel afgeschreven. Maar ik kan me voorstellen dat Freek heeft moeten lachen als hij gezien heeft dat hij hier hoofdverdachte was. Totaal per ongeluk de finale halen en totaal per ongeluk als Mol gezien worden is best komisch. ;D

 ::rofl::

Hij was gewoon eigenlijk iets dommer  :-[ dan we hem ingeschat hadden.
Tell me what your telescope says

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1109 Gepost op: 23-03-2014, 13:10:19 »
::rofl::

Hij was gewoon eigenlijk iets dommer  :-[ dan we hem ingeschat hadden.

Freek deed dus een Anniekje  ;D Haar onhandige acties betitelde ik toen ook als mollenstreken  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1110 Gepost op: 25-03-2014, 11:03:58 »
Zijn onhandige acties, samen met Arjen die in Moltalk steeds dingen over Freek afkapte en de stellingen op de stuwdam (Freek wist wat er in het koffertje zat; Freek heeft 1000 euro verstuurd naar Ellis Island) maakten hem zo ontzettend mols.
Ik vind het nog steeds bizar dat hij zo ver is gekomen terwijl hij het spel niet bepaald slim heeft gespeeld.  ::)
Brevis esse laboro, obscurus fio.