Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 318168 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #200 Gepost op: 10-01-2014, 14:12:42 »
Heb je de resultaten van de stemmen met de app (werden in Moltalk getoond) vergeleken met de .nl site?
De app loopt een week achter toch? Na afl. 1 staat JW in elk geval even laag als op .nl dus volgende week benieuwd wat de stand is. Als ze het net zo doen als op .nl dan tellen de 'oude stemmen' mee, dus in het begin is JW vrij onverdacht en dat blijft hem dan 'achtervolgen' in de rest van de serie want ze resetten de poll niet zoals wij hier doen op .com.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #201 Gepost op: 10-01-2014, 14:42:37 »
De app loopt een week achter toch? Na afl. 1 staat JW in elk geval even laag als op .nl dus volgende week benieuwd wat de stand is. Als ze het net zo doen als op .nl dan tellen de 'oude stemmen' mee, dus in het begin is JW vrij onverdacht en dat blijft hem dan 'achtervolgen' in de rest van de serie want ze resetten de poll niet zoals wij hier doen op .com.
Ze hebben net wel iets raars gedaan op de .nl site. Een reset? Geen idee, maar wel vreemd.

Zie: http://whehehe.nl/martijn/avromolcheck/
(heeft mijn vriend in elkaar gedraaid. Elk uur worden de verdenkingen gecheckt)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #202 Gepost op: 10-01-2014, 16:39:26 »
Yup, heel opvallend. Na 12 uur heel andere getallen.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #203 Gepost op: 10-01-2014, 17:56:23 »

Ook een opvallend detail, in heel veel shots op tv hebben ze zo gefilmd dat JW achter een kandidaat verscholen zit. Dat je hem en zijn uitdrukkingen niet ziet.

Toch vond ik dit ook wel een veelzeggend shot. Owen die steeds tegen JW zegt "ik ben nu eerst met die anderen bezig" en JW die met walkie talkie wegloopt. Die grijns op zijn gezicht!

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #204 Gepost op: 10-01-2014, 18:02:41 »
Toch vond ik dit ook wel een veelzeggend shot. Owen die steeds tegen JW zegt "ik ben nu eerst met die anderen bezig" en JW die met walkie talkie wegloopt. Die grijns op zijn gezicht!

Ik heb bij Jan-Willem regelmatig het gevoel dat ik al naar beelden en biechten uit aflevering 10 zit te kijken... Zouden ze dit soort beelden bij een echte mol nu al uitzenden? Of doen ze dit om JW heel verdacht te maken?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #205 Gepost op: 10-01-2014, 18:06:29 »
Misschien lijkt het obvious omdat veel mensen hier op het forum hem verdenken, maar ik ken genoeg mensen die niet naar forums gaan en alleen de uitzendingen kijken. Geen één van hun vind Jan-Willem verdacht.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline poekieshenty

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #206 Gepost op: 10-01-2014, 18:57:05 »
Ik verdenk Jan-Willem na deze aflevering iets meer, aangezien hij niets heeft gezegd over de gestolen envelop.
Naar mijn mening zou een kandidaat daar iets over zeggen, al is het maar om aandacht te trekken en misschien verdacht te worden.
De enige die absoluut niet verdacht wil worden is de mol (als de mol enorm verdacht zou zijn in het begin van het spel, zouden misschien veel mensen geld naar hem opsturen) en ik denk dan ook dat hij het verder zal verzwijgen: hij heeft dan wel geen envelop, maar zo veel kwaad kan dat niet als mol.
Als kandidaat zou je er toch iets over zeggen als je geen geld kan opsturen!?

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #207 Gepost op: 10-01-2014, 19:11:26 »
Ik verdenk Jan-Willem na deze aflevering iets meer, aangezien hij niets heeft gezegd over de gestolen envelop.
Naar mijn mening zou een kandidaat daar iets over zeggen, al is het maar om aandacht te trekken en misschien verdacht te worden.
De enige die absoluut niet verdacht wil worden is de mol (als de mol enorm verdacht zou zijn in het begin van het spel, zouden misschien veel mensen geld naar hem opsturen) en ik denk dan ook dat hij het verder zal verzwijgen: hij heeft dan wel geen envelop, maar zo veel kwaad kan dat niet als mol.
Als kandidaat zou je er toch iets over zeggen als je geen geld kan opsturen!?

Niet als je je schaamt en mensen denken dat je niet eens normaal een envelop kan vasthouden, maar ik snap je punt.
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #208 Gepost op: 11-01-2014, 01:03:05 »
Toch vond ik dit ook wel een veelzeggend shot. Owen die steeds tegen JW zegt "ik ben nu eerst met die anderen bezig" en JW die met walkie talkie wegloopt. Die grijns op zijn gezicht!


Viel me inderdaad ook op na het terugkijken, goed gevonden!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #209 Gepost op: 11-01-2014, 05:12:02 »
Ik zie hier dat mensen vinden dat Jan-Willem niet zo'n goede mol zou zijn (mits hij de mol is), omdat zijn lichaamstaal veel verraadt.
De mol moet geld uit de pot spelen en zo min mogelijk verdacht worden.
Hij lijkt echter nog niet veel verdacht te worden door de andere kandidaten.
Is dat niet veel belangrijker dan niet verdacht te worden door de kijkers?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #210 Gepost op: 11-01-2014, 10:07:40 »
Mja sja..
Ik weet niet hoor maar ik denk dat het voor de kijkers toch ook wel leuk is om om de tuin te worden geleid door een Mol die het wat beter kan acteren dan JW..  ::schaam::  :-X

Als zelfs het internationale gevolg (dat doorgaans niet erg goed is in de juiste Mol pikken vanaf het begin) al vanaf afl 1 vrij massaal voor JW gaat dan denk ik dat er toch iets niet klopt.

Maar goed. Je hebt wel gelijk dat de belangrijkste taak van de mol is geld wegspelen en niet verdacht te worden door de overige kandidaten. Maar of het dan leuk is om naar te kijken is dan toch wel weer een tweede wat mij betreft.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #211 Gepost op: 11-01-2014, 12:38:36 »
Tja toen met Anne-Marie leek zij ook totaal onverdacht. Terwijl de kandidaten al heel vroeg massaal op haar zaten. Dus ik vermoed sterk dat zeker de mensen waar we weinig verdenkingen over horen weldegelijk al uitkijken naar JW, dus bijv. Sofie en mogelijk Jennifer. Ik heb alleen daarom al Sofie steeds in mijn poollijstje als finaliste staan. Verder is JW in mijn ogen een old-school mol dus hij gaat echt puur voor de gedachte 'geld ruimen'. Dat waardeer ik zeker in hem hoor :D.

Tja het is elk jaar klagen over de mol, maar dat is ook omdat het zo razend moeilijk is om die mol te zijn en ermee weg te komen. Volgend jaar maar eens de topspion van Scotland Yard vragen, maar ja, dat is dan weer geen BN-er.... spionnen en mollen willen sowieso het liefst zo onbekend mogelijk blijven ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #212 Gepost op: 11-01-2014, 12:51:18 »
Hmm ja ok maar goed. Vind 'm zo'n ehhh gevalletje Nico..  :-X  ::schaam::

Maar goed we zien wel in komende afleveringen.
Er zijn goede argumenten voor..Maar er zijn nog wat opties dus ik laat iedereen hier lekker tunnelen en zwabber zelf nog wat heen en weer tot ik het wellicht niet langer ontkennen kan.. Of hij eruit vliegt..  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #213 Gepost op: 11-01-2014, 12:53:44 »
Of hij eruit vliegt..  ::tandpastasmiley::
Ja dat is altijd fijn ::ok:: Ik heb goede herinneringen aan uit ingestorte tunnels klauteren en dankzij dat instorten wel de juiste mol vinden (na Pepijn, Arjen, Tim Kamps... allemaal mannen trouwens ??? JW ??? )
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #214 Gepost op: 11-01-2014, 13:01:10 »
Mja sja..
Ik weet niet hoor maar ik denk dat het voor de kijkers toch ook wel leuk is om om de tuin te worden geleid door een Mol die het wat beter kan acteren dan JW..  ::schaam::  :-X

JW is een radioman en geen acteur, geldt ook voor Aaf, in tegenstelling tot de rest.
Ik denk dat we iemand dus niet moeten "afrekenen" of hij/zij wel of niet kan 'acteren'.

Zelf heb ik overigens nog geen zitting genomen in welke tunnel dan ook.
Hobbel ook nog heel erg heen en weer, hoewel JW wel erg hoog op mijn lijstje staat.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #215 Gepost op: 11-01-2014, 13:03:29 »
Och Dennis was evenmin een acteur..
Daarvan vond ik dat hij het toch wel een stukje aardiger speelde...  :P

Is maar een mening he Zwanee. Ik neem het dan JW niet zozeer kwalijk maar stel wel vraagtekens bij de keuze van de productie in dat opzicht. Maar zoals gezegd, laten we afwachten.  :)
« Laatst bewerkt op: 11-01-2014, 13:05:22 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #216 Gepost op: 11-01-2014, 13:06:02 »
Och Dennis was evenmin een acteur..
Die vond ik dat hij het toch wel een stukje aardiger speelde...  :P

Is maar een mening he Zwanee. Ik neem het dan JW niet zozeer kwalijk maar stel wel vraagtekens bij de keuze van de productie in dat opzicht. Maar zoals gezegd, laten we afwachten.  :)

Snap ik :), ik heb de series met Dennis en Jon overigens niet gezien, dus kan het daar zelf ook niet mee vergelijken.
Misschien toch ook maar eens terug kijken. Ná deze serie  ;D

Offline Looierd

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #217 Gepost op: 11-01-2014, 13:11:56 »


Dank je wel Regis Filia en Someone voor de Wally plaatjes, Ook de kleur blauw klopt trouwens
« Laatst bewerkt op: 11-01-2014, 13:16:44 door Looierd »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #218 Gepost op: 11-01-2014, 13:13:49 »
Als JW zo'n muts als Wally op had gehad, dan had ik je zeker geloofd..  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #219 Gepost op: 11-01-2014, 13:14:20 »
stel wel vraagtekens bij de keuze van de productie
Tja toch heb ik het met de productie wel te doen, zo moeilijk lijkt het mij een goede mol te kiezen. Hadden ze bijv. Tygo gekozen, was die dan niet verkrampt geraakt of zich in elk geval heel anders gaan gedragen als normaal?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)