Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 317510 keer)

Offline Bartmol1

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1000 Gepost op: 2-03-2014, 13:09:34 »
Het is toch geen hint? Het is gewoon satire en ook nog in een ander programma. Ik heb die Stefan Stasse ook weleens met Obama horen bellen ::rofl::

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1001 Gepost op: 2-03-2014, 13:26:56 »
Ik denk dat Jan-Willem nog wel een "Foei!" krijgt te horen van de programmamakers, voor deze nephint.

Ik vind het achteraf gezien eigenlijk wel hilarisch.

* 'Mol' schijnen met je zaklamp
* Een shirtje met 'Mol' op z'n kop
* Een geluidsfragment dat achterstevoren 'Ik ben de mol' vormt.

Alle klassiekers. Echt uber retro.

Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1002 Gepost op: 2-03-2014, 13:30:38 »

* 'Mol' schijnen met je zaklamp
* Een shirtje met 'Mol' op z'n kop
* Een geluidsfragment dat achterstevoren 'Ik ben de mol' vormt.

Alle klassiekers. Echt uber retro.



::rofl::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1003 Gepost op: 2-03-2014, 14:21:41 »
"Zijn mol" die telkens afvalt, €2250 verdienen in één aflevering... Eventueel de pot leegtrekken de aflevering erna (originéél, wauw wat gedurfd!)... Dan zou dit seizoen -1 en de ergste mol ooit zijn  ::ohno::
No Milk today???

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1004 Gepost op: 2-03-2014, 14:38:00 »
"Zijn mol" die telkens afvalt, €2250 verdienen in één aflevering... Eventueel de pot leegtrekken de aflevering erna (originéél, wauw wat gedurfd!)... Dan zou dit seizoen -1 en de ergste mol ooit zijn  ::ohno::

Dat zijn (in mijn opzicht dan) dingen die je de productie moet aanwrijven.
Zij monteren de biechten (JW zat volgens de extra beelden wat op Susan, maar heeft Susan amper genoemd in de biechten)
Ik heb ook de indruk dat bij de vorige potleegtrekopdrachten meestal de opdracht was om die te laten slagen zodat
de twist tot uiting kwam, niet omdat de mol dat wou.

klaar voor de strijd

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1005 Gepost op: 2-03-2014, 14:58:18 »
Misschien heel stom hoor, en ik zit al even in de JW-tunnel, maar wat mij dan toch opvalt is dat JW in de (donker)groene auto zat (bij die opdracht waar ze stukken van een boot moesten zoeken) en nu ook een groene topo verzamelde én als enige naast Susan ook compleet kreeg.
Misschien té toevallig/té ver gezocht of wat dan ook, maar het viel me wel op.
En ik kan me herinneren dat er in andere seizoenen ook wel eens zulke hints naar de Mol wezen.
Als deze dingen kloppen, zou het nog meer kunnen aangeven dat er bij de volgende aflevering een opdracht komt waarbij (veel) geld uit de pot kan gaan. JW heeft zich dan op deze manier laten zien als Mol, door de groene topo, en zal zich volgende keer dan nogmaals laten zien als Mol, door zijn verdiende geld er weer uit te halen.

**En als dit al gezegd is; i'm sorry ::bloos::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1006 Gepost op: 2-03-2014, 14:59:30 »
Dat zijn (in mijn opzicht dan) dingen die je de productie moet aanwrijven.
Zij monteren de biechten (JW zat volgens de extra beelden wat op Susan, maar heeft Susan amper genoemd in de biechten)
Ik heb ook de indruk dat bij de vorige potleegtrekopdrachten meestal de opdracht was om die te laten slagen zodat
de twist tot uiting kwam, niet omdat de mol dat wou.



Verandert mijn mening nog niet. Ik geloof niet in weer een potleegtrekopdracht en dan is de €2250 helemaal niet goed te praten (en anders ook niet).
No Milk today???

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1007 Gepost op: 2-03-2014, 15:21:39 »
Misschien heel stom hoor, en ik zit al even in de JW-tunnel, maar wat mij dan toch opvalt is dat JW in de (donker)groene auto zat (bij die opdracht waar ze stukken van een boot moesten zoeken) en nu ook een groene topo verzamelde én als enige naast Susan ook compleet kreeg.
Misschien té toevallig/té ver gezocht of wat dan ook, maar het viel me wel op.
En ik kan me herinneren dat er in andere seizoenen ook wel eens zulke hints naar de Mol wezen.

Ja schiet me maar lek maar ik kan hem ook niet zomaar loslaten.
Daarbij : verkeerslichten, JW wijst naar het groene licht : "groen scherm!" (aflevering waarin iedereen doorgaat), nu een oranje topito die stoppen of doorgaan kan betekenen (net als in een verkeerslicht), de hints "groen is het nieuwe rood" (JW die als enige geen scherm ziet in aflevering 1 - ieder ander zag groen maar kan in principe ook rood krijgen?) en de Skunk Anansie hint, daar hoor ik niemand meer over maar waarom zouden ze een hint geven die  niets betekent? Hij was voor JW, hij werd niet gevonden. Kan eigenlijk alleen aan JW en Sofie gekoppeld worden.

Al het andere is over-the-top maar deze dingen laten mij niet los, het zal toch niet zo zijn dat die app 2 nephints geeft.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1008 Gepost op: 2-03-2014, 15:41:15 »
Verandert mijn mening nog niet. Ik geloof niet in weer een potleegtrekopdracht en dan is de €2250 helemaal niet goed te praten (en anders ook niet).

Ik vind zulke opdrachten ook niet leuk of goed te praten.  Ik vind het alleen cru om op basis daarvan hem  een slechte mol te noemen.
klaar voor de strijd

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1009 Gepost op: 5-03-2014, 11:08:32 »
Beetje stil op het JWtopic. Zijn alle JW moltunnels ingstort? Ik graaf nog even verder hoor.  Heb  zo veel hints voorbij zien komen over JW. Ik blijf nog wel tot de finale in deze tunnel. Maar inderdaad ben ik wel gaan twijfelen na de vorige aflevering. Als JW het niet is...uuuuhhh dan toch Freek?  ???

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1010 Gepost op: 5-03-2014, 11:34:08 »
Beetje stil op het JWtopic. Zijn alle JW moltunnels ingstort? Ik graaf nog even verder hoor.  Heb  zo veel hints voorbij zien komen over JW. Ik blijf nog wel tot de finale in deze tunnel. Maar inderdaad ben ik wel gaan twijfelen na de vorige aflevering. Als JW het niet is...uuuuhhh dan toch Freek?  ???

Ik ben er ook nog maar als er donderdag geen opdracht is waar geld verdwijnt (denk aan een soort opdracht zoals S5 op het strand met die tonnen of S9 afl.4) raad ik je aan om mee te komen en de nooddeur naar Freek te forceren. ;)
klaar voor de strijd

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1011 Gepost op: 5-03-2014, 12:33:15 »
En ik ben er ook nog. Alleen van de week wat minder fut gehad om achter de pc te hangen dus minder terug gekeken als normaal :)


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1012 Gepost op: 5-03-2014, 13:05:44 »
Ik wil d'r wel uit maar m'n rechterbeen zit vast.

Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1013 Gepost op: 5-03-2014, 14:58:17 »
Ik wil d'r wel uit maar m'n rechterbeen zit vast.

En je rechter been heeft een rode kleur?  ;)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1014 Gepost op: 5-03-2014, 16:21:34 »
En je rechter been heeft een rode kleur?  ;)

Van het klemzitten ja  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2014, 16:33:55 door tureluurs »

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1015 Gepost op: 5-03-2014, 17:00:00 »
Maar rood is het nieuwe groen dus zit je toch goed  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1016 Gepost op: 5-03-2014, 17:32:38 »
zit vast
Kom fijn over naar 't Freektunneltje joh, is heel gezellig ::) ::zwaai::

Serieus is het alleen nog circumstancial evidence dat op JW wijst maar ik heb dat maar gegooid op JW=molloot en doet vanuit hobby-perspectief alles om ons molloten om de tuin te leiden. Heeft hij ook weer een leuke Roodshow straks om dat allemaal haarfijn uiteen te zetten :-\\

Gelukkig was ik al weg voordat de laatste aflevering begon maar dat was gewoon te erg... totaal onnodig giga geld scoren terwijl je zelf 0% verdacht bent... dat slaat nergens meer op. En in een Hofdi-huis zo dicht tegen de finale aan geloof ik echt niet.

Dus vrij baan voor Freek de mol, toegegeven; die doet het dan net zo goed als JW want is ook (schijnbaar) 0% verdacht ::oink:: ::joehoe::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1017 Gepost op: 5-03-2014, 17:36:57 »
Log
Beetje stil op het JWtopic. Zijn alle JW moltunnels ingstort? Ik graaf nog even verder hoor.  Heb  zo veel hints voorbij zien komen over JW. Ik blijf nog wel tot de finale in deze tunnel. Maar inderdaad ben ik wel gaan twijfelen na de vorige aflevering. Als JW het niet is...uuuuhhh dan toch Freek?  ???
isch dat het hier stil is. JW is de mol niet, en dat is al afleveringen lang duidelijik voor me...

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1018 Gepost op: 5-03-2014, 21:40:26 »
Citaat
Serieus is het alleen nog circumstancial evidence dat op JW wijst maar ik heb dat maar gegooid op JW=molloot en doet vanuit hobby-perspectief alles om ons molloten om de tuin te leiden.
Tja, ben het eens dat sommige dingen to obvious zijn bij hem (zoals dat shirt) maar toch staat hij vaak wel aan het begin van een actie om een voorschotje te geven die anderen dan inkoppen.

En net zoals bij Freek er wordt gesuggereerd dat Joseph (sterren enz.) naar hem wijzen zo kun je ook stellen dat The Passion naar JW wijst (sterren, engelen, aartsengelen enz.), dat alle titels van de afleveringen op hem wijzen.

Enige wat hij dan doet is vorige aflevering ineens geld pakken waardoor dit me ook weer aan het denken zet, maar als ik dan zie dat er een soort van ER aflevering aankomt dan zie ik het ook wel gebeuren dat er een opdracht bij zit waarbij ze eten, drinken en andere luxe dingen kunnen kopen waardoor het geld weer verdwijnt.

Dus tot tegendeel bewezen is morgen blijf ik in deze tunnel hangen :D en stort die wel in dan zien we dan wel weer waar ik uit kom ;)

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #1019 Gepost op: 5-03-2014, 21:55:27 »
Dat niet alleen maar de Susanners zien overal Vissen in omdat ze Visser als achternaam heeft, maar als je naar het sterrenbeeld van JW gaat kijken is dat ............uhm jawel vissen  ::rofl::