Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 93724 keer)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #240 Gepost op: 31-01-2014, 20:30:19 »
Klopt. S12 titel tim,anne-marie en Liesbeth

Ok sorry...dan heeft Supernova gelijk  ::ohno::

Offline JenniferFan

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #241 Gepost op: 1-02-2014, 20:29:25 »

Jammer dat Jennifer er uit ligt    :\'(
Ik had haar als potentiële winnares gezien.

Dan nu een eerbetoon aan mijn favoriete kandidaat van dit seizoen, inclusief alle hoogtepunten.

« Laatst bewerkt op: 1-02-2014, 20:31:10 door JenniferFan »

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #242 Gepost op: 1-02-2014, 20:46:08 »
Jammer dat Jennifer er uit ligt    :\'(
Ik had haar als potentiële winnares gezien.

Dan nu een eerbetoon aan mijn favoriete kandidaat van dit seizoen, inclusief alle hoogtepunten.



Werkelijk mooi gemaakt, maar.....waarom voelt dit wat ongemakkelijk aan ??
Ga je niet een beetje te ver beste man/vrouw ???

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #243 Gepost op: 1-02-2014, 20:52:57 »
Heel mooi!  ::ok::



Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #244 Gepost op: 1-02-2014, 23:08:49 »
Jammer dat Jennifer er uit ligt    :\'(
Ik had haar als potentiële winnares gezien.

Dan nu een eerbetoon aan mijn favoriete kandidaat van dit seizoen, inclusief alle hoogtepunten.




Je hebt het er volgens mij wel moeilijk mee dat ze vertrokken is. Speciaal om dit te delen een account aanmaken. Moet trouwens wel zeggen dat ik van haar genoten heb en dan niet alleen vanwege het uiterlijk. Erg speelse kandidaat waarbij ik het idee had dat ze het hele avontuur benaderde als een kind die op schoolreis ging. Overduidelijk niet de mol daardoor, maar zeker wel een goede kandidaat. Ik had haar graag nog wat langer in het spel willen zien :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #245 Gepost op: 1-02-2014, 23:12:43 »

Je hebt het er volgens mij wel moeilijk mee dat ze vertrokken is. Speciaal om dit te delen een account aanmaken. Moet trouwens wel zeggen dat ik van haar genoten heb en dan niet alleen vanwege het uiterlijk. Erg speelse kandidaat waarbij ik het idee had dat ze het hele avontuur benaderde als een kind die op schoolreis ging. Overduidelijk niet de mol daardoor, maar zeker wel een goede kandidaat. Ik had haar graag nog wat langer in het spel willen zien :)

Ik had haar ook graag nog wat langer in het spel willen zien maar een goede kandidaat? Daar ben ik het niet mee eens. In de laatste opdracht van vorige aflevering gaf ze wel aan dat ze geen zin meer had in de opdrachten, ze wilde gewoon genieten van de reis en de omgeving. Dan ben je gewoon niet fanatiek genoeg en is het logisch dat je eruit gaat.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #246 Gepost op: 1-02-2014, 23:44:07 »
Ik had haar ook graag nog wat langer in het spel willen zien maar een goede kandidaat? Daar ben ik het niet mee eens. In de laatste opdracht van vorige aflevering gaf ze wel aan dat ze geen zin meer had in de opdrachten, ze wilde gewoon genieten van de reis en de omgeving. Dan ben je gewoon niet fanatiek genoeg en is het logisch dat je eruit gaat.

Ik denk dat je na een dag of 10 ook eens wilt rusten na iedere keer rennen vliegen hollen en een spel dat mentaal veel van je vraagt. Kan het dus best begrijpen dat je op een gegeven moment bij een opdracht iets hebt van 'Ik wil even genieten van de omgeving en me niet te veel focussen op het spel'.

Met haar biechten gaf ze toch vaak wel aan het spel goed te begrijpen en erg fanatiek te zijn. WIDM is een spel dat veel van je vraagt op mentaal gebied. Blijkbaar is dat toch net iets zwaarder gevallen bij haar vergelijken bij de rest.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #247 Gepost op: 2-02-2014, 16:20:05 »
Jammer dat Jennifer er uit ligt    :\'(
Ik had haar als potentiële winnares gezien.

Dan nu een eerbetoon aan mijn favoriete kandidaat van dit seizoen, inclusief alle hoogtepunten.
#neverforget is wel een tikkeltje overdreven. Dat gebruikt men als men het heeft over de holocaust of over de aanslagen op 11 september 2001.  :-\\
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline JenniferFan

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #248 Gepost op: 2-02-2014, 22:45:10 »
Misschien was ik net iets te veel overmand met emoties.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #249 Gepost op: 2-02-2014, 23:44:33 »
Nou Jennifer bedankt! Leuk dat je nog even meldde dat je die telefoon per ongeluk liet vallen. Nu zit ik weer te denken heeft Tygo hem niet erg onhandig aangegeven dit omdat Tygo nu één van mijn mollen is. Ik vond je nogal verdacht overkomen. Maar ik was in de minderheid. Soms is dat een slecht teken...

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #250 Gepost op: 3-02-2014, 00:15:54 »
Ik vond ze al leuk door sophie's web, maar na deze reeks hou ik echt van d'r ::bravo::

Ik vond ze ontzettend grappig, en d'r inzichten waren echt heel goed!
Een beetje dezelfde humor waardoor ik patrick martens zo leuk vond! Zeker een paar keer terugvragen voor moltalk  ::tandpastasmiley::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #251 Gepost op: 3-02-2014, 00:53:29 »
Ik denk dat je na een dag of 10 ook eens wilt rusten na iedere keer rennen vliegen hollen en een spel dat mentaal veel van je vraagt. Kan het dus best begrijpen dat je op een gegeven moment bij een opdracht iets hebt van 'Ik wil even genieten van de omgeving en me niet te veel focussen op het spel'.


Ik kan het ook begrijpen, ik zou er zelf al na 1 dag uitliggen denk ik :P

Citaat
Met haar biechten gaf ze toch vaak wel aan het spel goed te begrijpen en erg fanatiek te zijn. WIDM is een spel dat veel van je vraagt op mentaal gebied. Blijkbaar is dat toch net iets zwaarder gevallen bij haar vergelijken bij de rest.

Ik had de indruk dat Jennifer heel goed in het spel zat en na HongKong opeens is geknakt ofzo. En daarom vind ik haar minder geschikt als kandidaat, je moet als kandidaat ook tegen dit soort ommezwaaien kunnen (en jezelf vooral niet verliezen in "hoe gezellig we het met elkaar hebben").

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #252 Gepost op: 23-03-2014, 19:35:15 »
Als er iemand is, op Janine na, die ik het HEEEEL erg veel gun om nog een keer mee te gaan met Wie is de Mol? dan is het Jennifer wel. Niet alleen haar uiterlijk is een 10 waard, maar ze heeft echt precies dezelfde soort humor als ik en ze was een enorm goede kandidaat. Jammer dat ze er in aflevering 5 al uit moest  :\'( en ook heel jammer dat ze niet nog een keer mee mag doen  :\'( :\'(.