Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 398046 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #780 Gepost op: 13-03-2014, 21:46:18 »
Gaat Good-Riddance nog gelijk krijgen ook  :-X
niet alleen good-riddance.  8)

Is er iemand die nog twijfelt? Nee toch?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #781 Gepost op: 13-03-2014, 21:46:37 »
Voor mij is het wel duidelijk dat Susan de mol is dit seizoen, Freek verliest en Sofie wint!

Ik sluit mij hier helemaal mee aan
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #782 Gepost op: 13-03-2014, 21:47:05 »
Als Susan de Mol is, is mijn schot voor de boeg voor het eerst sinds ik kijk goed..  ::bravo:: Ik ben door het dolle heen! Vanaf aflevering 1 goed..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #783 Gepost op: 13-03-2014, 21:47:41 »
Zit al met ingang van afl. 1 op Susan. Alleen schot voor de boeg mol was Daphne.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #784 Gepost op: 13-03-2014, 22:05:26 »
Mijn schot voor de boeg voor de eerste aflevering. Direct na de eerste aflevering ben ik daar vanaf gestapt en ben hier ook nooit meer op terug gekomen. Nou. Daar gaat mijn waardigheid.  ::zwaai::
Denk stiekem alsnog dat het Sofie is want Susan lijkt me echt een beetje te obvious. Vooral nu dat het Freek niet meer kan zijn.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #785 Gepost op: 13-03-2014, 22:07:48 »
Mijn schot voor de boeg voor de eerste aflevering. Direct na de eerste aflevering ben ik daar vanaf gestapt en ben hier ook nooit meer op terug gekomen. Nou. Daar gaat mijn waardigheid.  ::zwaai::
Denk stiekem alsnog dat het Sofie is want Susan lijkt me echt een beetje te obvious. Vooral nu dat het Freek niet meer kan zijn.
Sofie is de mollende kandidate. Te opvallend om de mol te "kunnen" zijn.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #786 Gepost op: 13-03-2014, 22:09:40 »
Ik zat pas vanaf aflevering 3 op Susan, maar alsnog niet slecht vind ik zelf. Wel een dalende lijn, na Anne-Marie vanaf aflevering 1 en Kees na aflevering 2. Volgend jaar nog maar wat beter mijn best doen. :P

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #787 Gepost op: 13-03-2014, 22:10:27 »
"Susan is te obvious" terwijl het halve forum het niet in de gaten had..  ::hypocriet::
Nee hoor, Sofie kan het echt niet zijn. Ik ga dit weekend maar eens alle onmolse acties van Sofie eruit halen, ik denk dat ik daar wel een poosje voor nodig heb.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #788 Gepost op: 13-03-2014, 22:11:39 »
"Susan is te obvious" terwijl het halve forum het niet in de gaten had..  ::hypocriet::
Nee hoor, Sofie kan het echt niet zijn. Ik ga dit weekend maar eens alle onmolse acties van Sofie eruit halen, ik denk dat ik daar wel een poosje voor nodig heb.
Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent is Wie is de mol 2015 al afgelopen.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #789 Gepost op: 13-03-2014, 22:14:08 »
Voor mij is het wel duidelijk dat Susan de mol is dit seizoen, Freek verliest en Sofie wint!





Ja! Duidelijk toch ::tandpastasmiley::
 Follow the money! En de overduidelijke hint aan het begin van haar toekomst filmpje! ;)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #790 Gepost op: 13-03-2014, 22:14:17 »
'Too obvious' is alleen maar iets dat mensen zeggen die de Mol door beginnen te krijgen, maar een andere wensmol hebben, is mijn idee.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #791 Gepost op: 13-03-2014, 22:15:56 »
  ::trots:: t is Suus. Duidelijk! 
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #792 Gepost op: 13-03-2014, 22:18:14 »
Of ik van haar molacties onder de indruk zal zijn dat merk ik volgende week pas, maar ik kan nu al wel zeggen dat ik énorm onder de indruk ben van haar acteerprestaties buiten de opdrachten om. (Dan denk ik bijvoorbeeld aan haar gesprekje met Daphne in de extra beelden van aflevering 3. Wow. :o ::ok::)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #793 Gepost op: 13-03-2014, 22:18:36 »
Ja zonder twijfel Susan nu.
Ook wel interessant dat Art vertelde dat er zoveel kandidaten op Owen zaten toen hij afviel. Die zaten allemaal zonder het te weten goed  ;D

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #794 Gepost op: 13-03-2014, 22:19:27 »
Denk dat het nu wel duidelijk is: Susan is de Mol! Hoop dat ze wat mooie molacties heeft, maar ik vind haar nu al een hele goede Mol!

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #795 Gepost op: 13-03-2014, 22:19:41 »
"Susan is te obvious" terwijl het halve forum het niet in de gaten had..  ::hypocriet::

Ik vind het nog steeds too obvious, Het zal wel zo zijn maar ik vond het er echt te dik bovenop liggen. Het leek me zo voor de hand liggend dat ik er gewoon niet achter kon/kan staan.
Vanuit mijn Freek tunnel vond ik het toch een stuk spannender :) Daar heb ik best een ingestorte tunnel voor over.
  
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #796 Gepost op: 13-03-2014, 22:20:07 »

Gezellig, het zal druk worden hier. Er kan nog een week gefeest worden mensen. ::cheerleader:: ::dans:: ::feest::
Gaan we toch met méér mensen die taart opeten, Theoreticus!  ;)


*Misschien bak ik deze week wat in voorraad...*
Omnia vincit amor

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #797 Gepost op: 13-03-2014, 22:23:17 »
ik kan nu al wel zeggen dat ik énorm onder de indruk ben van haar acteerprestaties om de opdrachten heen. (Dan denk ik bijvoorbeeld aan haar gesprekje met Daphne in de extra beelden van aflevering 3. Wow. :o ::ok::)
Ik heb dat ook ergens al een keer gezegd, maar ik wil me hierbij nogmaals bij jouw woorden aansluiten. Echt fenomenaal. Bijna eng, gewoon. Nadat ik dat gesprekje met Daphne had gezien, was ik even zo aan het twijfelen dat ik bijna van haar af was gestapt! Haar reacties bij opdrachten en executies vond ik soms misschien een beetje overdreven, maar tussen de opdrachten door inderdaad inderdaad enorm kandidaats. Daar heeft ze een hoop kandidaten mee om de tuin geleid, dat kan niet anders. Iets dat Aaf natuurlijk ook al eens aanhaalde.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #798 Gepost op: 13-03-2014, 22:24:38 »
Volgensmij is het nu ook wel duidelijk waarom Susan Freek de vrijstelling gunde: ze liet zijn envelop toch verdwijnen + Freek zit op Sofie, wat Sofie verdachter maakt in de finale. We've got a smart mole here..

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #799 Gepost op: 13-03-2014, 22:26:54 »
Ik sluit me aan bij de mening dat Susan een fenomenale actrice is!  ::bravo::

Als Sofie nu de Mol is hé.. dan..  :-X
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48