Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 150378 keer)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #60 Gepost op: 8-01-2014, 17:20:34 »
Op 0:42 zie je dat "terrasje" en zie ik nu goed dat erboven kerstklokjes bungelen???

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #61 Gepost op: 8-01-2014, 17:43:55 »
Heb net het filmpje op de site van de avro bekeken. Nog meer mensen waarbij het opviel dat de geluidskwaliteit dramatisch is? Geluid vol open en nog moet ik goed luisteren naar wat kandidaten zeggen...

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #62 Gepost op: 8-01-2014, 17:49:03 »
interessant...zou dat logistiek technisch mogelijk zijn om een vervoerder te vragen of ze een paar specifieke kisten op elkaar willen stapelen ???

Vragen is geen enkel probleem, het is ook zeker mogelijk maar of ze het zouden doen en of het betaalbaar is zijn dan de volgende vragen...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #63 Gepost op: 8-01-2014, 17:50:55 »
Lijkt mij erg lastig, zo niet onmogelijk. Er in monteren misschien wel, maar dan nog.

Ik denk eerder dat ze dat schip zagen, en dachten: laten we ze eens op een leuk dwaalspoor brengen!  ;D

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2014, 17:57:50 »
Vragen is geen enkel probleem, het is ook zeker mogelijk maar of ze het zouden doen en of het betaalbaar is zijn dan de volgende vragen...
nouja, het probleem ligt inderdaad niet in het uitvoerbare gedeelte, maar in het papierwerk. containers krijgen misschien een locatie aangewezen op dat schip. en dan moet er papierwerk geregeld worden, er moet tijd in gestoken worden etc etc. als dat voor zo'n bedrijf te kostbaar is om dit grapje te doen voor een televisiecrew uit een land die een serie uitzend die zij of eventuele klanten toch bijna niet te zien krijgen??

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #65 Gepost op: 8-01-2014, 18:05:41 »
Ze kunnen het schip toch gezien hebben en daarna gedacht hebben van, he dat kunnen we gebruiken als hint? :P Niet dat ik dat per se denk hoor..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #66 Gepost op: 8-01-2014, 18:07:22 »
Ik vind het vooral een grap. :)
...óf niet!

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #67 Gepost op: 8-01-2014, 18:20:37 »
Het vrachtschip is gewoon gezien door een cameraman/de makers van WIDM en gefilmd om te gebruiken als ofwel een aanwijzing naar de persoon die op dat moment over 'schepen' spreekt ofwel gewoon als 'leuk om ergens tussen te monteren' om de kijkers aan te denken te brengen.

Het kan natuurlijk nooit dat ze hebben gevraagd dit op deze manier op een vrachtschip voorbij te laten komen.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #68 Gepost op: 8-01-2014, 19:30:21 »
Het vrachtschip is gewoon gezien door een cameraman/de makers van WIDM en gefilmd om te gebruiken als ofwel een aanwijzing naar de persoon die op dat moment over 'schepen' spreekt ofwel gewoon als 'leuk om ergens tussen te monteren' om de kijkers aan te denken te brengen.

Het kan natuurlijk nooit dat ze hebben gevraagd dit op deze manier op een vrachtschip voorbij te laten komen.
precies ja...

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #69 Gepost op: 8-01-2014, 23:39:08 »
Dat ze dat bedrijf vragen om de kisten op een bepaalde volgorde te stapelen op de boot (want dat is een hint!!!) lijkt mij persoonlijk erg onwaarschijnlijk. Ik houd het erop dat de crew het zag en besloot het er in te monteren, voor de gein.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #70 Gepost op: 8-01-2014, 23:42:52 »
Ik vind het persoonlijk erg vindingrijk ;D ik denk dat het echt toeval is. En ja als je dan zn spel opneemt en er komt een schip voorbij met MOL ja dan laten de makers dat niet aan zich voorbij gaan.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #71 Gepost op: 9-01-2014, 00:52:40 »
Ik vind het vooral een grap. :)

Dit.. prachtig gedaan!  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #72 Gepost op: 9-01-2014, 19:45:36 »
Backstage foto's aflevering 2












Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #73 Gepost op: 9-01-2014, 22:31:23 »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2014, 10:43:33 »
Weet iemand of de promo van aflevering 3 al ergens online staat?  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2014, 17:05:21 »
Weet iemand of de promo van aflevering 3 al ergens online staat?  :)

Nee, wel is in de gids het volgende te lezen over de komende aflevering:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kortom: zeer waarschijnlijk weer twee opdrachten en een afwijkende executie.

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2014, 17:15:52 »
Misschien de test maken voor de ander?
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2014, 17:21:55 »
Misschien de test maken voor de ander?

Nee ik denk dat het iets te maken heeft met hoe ze zitten. Met de duo's aan beide kanten. De groep moet een duo kiezen. Kiezen ze goed, groepsvrijstelling. Kiezen ze fout, tja....wie weet. Zoiets zal het zijn. Denk ik.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2014, 17:22:09 »
Misschien de test maken voor de ander?

Dat lijkt me niet. Stel je voor ik doe mee. Ik weet ik ben de mol niet, maar ik verdenk Jantje. Dan ga ik de test voor Jantje maken, maar ik vul alles op mij in.
Als dan de executie komt en Jantje is niet de mol maar gewoon kandidaat, dan kans zeer groot dat hij er uit vliegt. En ik heb nu een hoofdverdachte minder. Maar mocht Jantje wel blijven, dan zou je haast (nooit 100%) kunnen concluderen dat hij de mol wel moet zijn. Want met alles fout toch mogen blijven... dat kan alleen voor de mol.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2014, 17:26:11 »
Dat lijkt me niet. Stel je voor ik doe mee. Ik weet ik ben de mol niet, maar ik verdenk Jantje. Dan ga ik de test voor Jantje maken, maar ik vul alles op mij in.
Als dan de executie komt en Jantje is niet de mol maar gewoon kandidaat, dan kans zeer groot dat hij er uit vliegt. En ik heb nu een hoofdverdachte minder. Maar mocht Jantje wel blijven, dan zou je haast (nooit 100%) kunnen concluderen dat hij de mol wel moet zijn. Want met alles fout toch mogen blijven... dat kan alleen voor de mol.

stel dat iedereen dat deed...behalve de mol..dan wordt er nog gekeken naar de tijd..toch?