Auteur Topic: WIDM op Twitter  (gelezen 72640 keer)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #220 Gepost op: 20-03-2014, 16:14:37 »
Oh zo, nu snap ik het  ;D

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #221 Gepost op: 20-03-2014, 16:16:09 »
en we blijven maar proberen Freek als mol te krijgen. daar geloof ik dus echt niet in.

Offline hidden

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #222 Gepost op: 20-03-2014, 16:20:31 »
Ik weet niet of het door de makers constant wordt gebruikt, maar serie xiv, waarom niet gewoon serie 14?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #223 Gepost op: 20-03-2014, 16:59:39 »
Ik ben altijd al waardeloos geweest in dit soort logica puzzelachtige stellingen  ::rofl:: begin er altijd wel aan en na de 3e vraag kom ik al niet meer in het puzzelstuk uit.

Ik zou ook zeggen dat groen, rood en blauw op hun kleding sloeg tijdens de laatste aflevering. Dus hoe kom je dan er op dat Freek ineens groen is?? Puur omdat je 1111 of 2222 natuurlijk.

Maar dat kun je heel vaak proberen uit te leggen dat zie ik toch niet. Dus we zullen over een paar uurtjes eens kijken wat het gaat worden :D maar wel mooi uitgewerkt :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #224 Gepost op: 20-03-2014, 17:20:21 »
Nee, inderdaad. Zag ineens groen bij Freek staan maar vandaag iets te veel gedaan dus mijn hoofd wil niet helemaal meewerken.  ::schaam::

Logicapuzzels zijn inderdaad niet mijn ding. Raak altijd de logica kwijt hahaha dus ik puzzel wel op andere manieren :D

Jij ook veel plezier :D

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #225 Gepost op: 20-03-2014, 17:21:13 »
Zijn de kleuren nog te linken aan de kleuren van de touwtjes die moesten worden doorgeknipt in de TV studio? Toen zagen we er een hint in naar Freek. Nu een hint naar de mol? Ben te lui om het uit te zoeken.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #226 Gepost op: 20-03-2014, 17:55:47 »
Zijn de kleuren nog te linken aan de kleuren van de touwtjes die moesten worden doorgeknipt in de TV studio? Toen zagen we er een hint in naar Freek. Nu een hint naar de mol? Ben te lui om het uit te zoeken.
A=rood
B=blauw
C=geel
Hongkong is net zo groot als de Veluwe (blauw)
Stressbestendigheid een 10 (geel)

Zie daar verder geen logica...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #227 Gepost op: 20-03-2014, 21:38:14 »
Van wieisdemol.nl:

Tweets

Tijdens de uitzendperiode heeft de Mol vanuit @ikbendemol veel getwitterd. Maar er was steevast een tweet die geplaatst werd als de kandidaten in de uitzending de test maakten. Als je van die tweets steeds het laatste woord neemt dan zie je dit:


2014
in
deze
van
leven
speelt
rol
Mol
de
haar

Zet ze in een andere volgorde en je krijgt deze zin: In 2014 speelt deze mol de rol van haar leven. Je hád kunnen weten dat de Mol een actrice is.

Nog een aanwijzing in de tweets: In test 6 twitterde de Mol over de omgeving waarin de test werd gemaakt: te midden van lotusplanten. ‘Lotus’ en de naam van de Mol zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden: http://en.wikipedia.org/wiki/Susan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #228 Gepost op: 20-03-2014, 22:16:48 »
Had ik dus mooi gelijk dat er een hint met twitter en de test was. ::tandpastasmiley:: Alleen er niet aan gedacht om te kijken welke tweets tijdens de test verstuurd werden. ::dom::

Was de hint wel ontdekt dan waren Freek en Susan nog tot het laatste woord "haar" beiden een optie geweest. Mooie hint. ::ok::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #229 Gepost op: 20-03-2014, 22:22:40 »
Ik heb nog wel gekeken naar laatste letters van die tweets en ook 20e letters (vanwege de tweet dat het ging om de 20e vraag in de test) maar aan complete woorden heb ik nooit gedacht. Hoewel de vreemde woordvolgorde af en toe me wel was opgevallen, maar ja ik heb er niet heel veel aandacht aan besteed.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #230 Gepost op: 20-03-2014, 22:45:28 »
En toch vind ik hem ietwat zwakjes want Sofie heeft ook geacteerd dus dat had dan ook op haar nog kunnen slaan.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #231 Gepost op: 20-03-2014, 23:07:24 »
Leuke hint inderdaad ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #232 Gepost op: 21-03-2014, 00:49:11 »
En toch vind ik hem ietwat zwakjes want Sofie heeft ook geacteerd dus dat had dan ook op haar nog kunnen slaan.

Hints hoeven naar mijn idee niet specifiek naar de mol te wijzen, maar zouden wel bepaalde deelnemers uit kunnen sluiten.