Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 94569 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Grappige momenten
« Reactie #340 Gepost op: 20-03-2014, 23:43:47 »
Maurice: "Ja zo'n lieve vrouw, we zitten op het dak, een beetje te kletsen, we weten niet wat er gaan gebeuren.. nouja zij dus wel."  ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Alja

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #341 Gepost op: 20-03-2014, 23:56:22 »
Susan: Je hebt geen idee hoe spannend dit spel is (of zoiets)
Art: Mwa ik heb wel een vermoeden... ::rofl::
Dat vond ik eigenlijk een hele irritante opmerking. Dan gaan er een paar rollen door elkaar heen lopen, mijns inziens niet de bedoeling. En niet professioneel. Als presentator ben je dienstbaar aan de groep, de groep hoort te shinen, maar jij moet geen deel gaan uitmaken van die groep. En dat wordt hij wel even door zo'n opmerking.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Grappige momenten
« Reactie #342 Gepost op: 21-03-2014, 00:11:33 »
Goed punt Alja. Misschien is het niet professioneel. Maar ik vond het wel een heel grappig moment omdat ik 'm heel goed getimed vond :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Grappige momenten
« Reactie #343 Gepost op: 21-03-2014, 08:21:22 »
Sofie: ik heb mezelf een grote pot gekost

Art: Sofie, Freek heeft jou in de laatste opdracht... 3500 euro gekost.

En dan stelde Art ook nog voor dat Sofie beter aan Freek had kunnen vertellen wie de Mol was... Art was op zijn >:D af en toe. ;D

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #344 Gepost op: 21-03-2014, 10:10:02 »
Dat vond ik eigenlijk een hele irritante opmerking. Dan gaan er een paar rollen door elkaar heen lopen, mijns inziens niet de bedoeling. En niet professioneel. Als presentator ben je dienstbaar aan de groep, de groep hoort te shinen, maar jij moet geen deel gaan uitmaken van die groep. En dat wordt hij wel even door zo'n opmerking.

Zo nu en dan zo'n opmerking is zeker niet erg hoor. Art maakt ze echt niet te veel. En hoe had Art dan op de opmerking moeten reageren, want was toch wel een beetje een opmerking richting Art...

Re: Grappige momenten
« Reactie #345 Gepost op: 21-03-2014, 10:21:05 »
Dat vond ik eigenlijk een hele irritante opmerking. Dan gaan er een paar rollen door elkaar heen lopen, mijns inziens niet de bedoeling. En niet professioneel. Als presentator ben je dienstbaar aan de groep, de groep hoort te shinen, maar jij moet geen deel gaan uitmaken van die groep. En dat wordt hij wel even door zo'n opmerking.

Dat is hetzelfde als dat je een dag de leiding van je baas over mag nemen en dan tegen je baas zegt: je hebt geen idee hoe moeilijk het is om een bedrijf te leiden. Ook al kan het niet professioneel zijn,  als iemand alle facetten van widm kent is het art wel. Hij staat 3 seizoenen al dichtbij de Mol en weet wat er dus moet gebeuren. En hij is daarvoor zelf kandidaat geweest die tot het einde toe heeft deelgenomen. Meer ervaring kan je niet hebben.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Grappige momenten
« Reactie #346 Gepost op: 21-03-2014, 11:18:23 »
De gezichtsuitdrukking van Sofie als de molactie van Susan bij het post ophalen kenbaar wordt gemaakt
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Grappige momenten
« Reactie #347 Gepost op: 21-03-2014, 12:06:29 »
In Moltalk zaten ook een paar geweldige momenten!  ::jaja::

De moeder van Susan, geweldig mens!
Arjen: "En je zoon heeft een scooter gestolen." Susan: "Prima!"  ::rofl::

de zus van Sofie: "En Sofie won nooit met spelletjes!"

Een vraag: waarom heette aflevering 4 'Jennifer'? Jennifer: "Geen idee, ik ga er vanuit omdat ik zo ontzettend slim was die aflevering."  ;D
Owen: "Mijn eerste tunnelvisie was Tygo, maar in het vliegtuig op weg naar huis dacht ik oh wat ben ik dom geweest alles valt op zijn plaats, het is: Jan-Willem!"
« Laatst bewerkt op: 21-03-2014, 12:24:11 door Conejo »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48