Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 182341 keer)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #800 Gepost op: 20-03-2014, 20:49:08 »
De dag des oordeels. Freek blijkt weer een ordinaire kandidaat. :P Sofie de overgelukkige winnares mag gedag zeggen tegen haar manipulatief kantje en mag terug naar haar lieve zelve. En Susan een glibberige slang, immers haar Chinese dierenriemteken ;) blijkt niet zo'n lieve en vertrouwelijke Mol. >:D

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #801 Gepost op: 20-03-2014, 21:45:41 »
Freek is dan misschien toch niet de mol. (Maar dat zat er eigenlijk al wel een beetje in.)

Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
::zwaai::

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #802 Gepost op: 20-03-2014, 21:53:54 »
Als je kijkt naar de verdenkingen was Susan een goede Mol ::ok::...
De meesten zaten op Jan Willem voor een hele tijd...
Kortom niet te negatief over de bekendmaking..
En dat men de acties e.d. vindt tegenvallen dat mag hij/zij denken..
Maar dat is voor mij minder belangrijk.
Ananas

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #803 Gepost op: 20-03-2014, 23:12:44 »
Sofie van den Enk    - 18 (14.8%)
Susan Visser    - 89 (73%)
Freek Bartels    - 15 (12.3%
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #804 Gepost op: 21-03-2014, 00:00:09 »
Nice!  ::jaja::  Ook dit is een mooie lijst. In alle eerlijkheid, zonder de bevindingen van mijn methode - en het geloof in - had ik best wel eens Susan kunnen verdenken.

 ::rofl:: Hier moet ik nu eigenlijk best wel om lachen. #beetjezelfspot  Niet alleen een mooi lijstje, maar het enige correcte lijstje, Jayne!

Gefeliciteerd Susan verdenkers, zij is wel de Mol. ::jaja::

Na mijn eerdere 'betoog' kan ik nu niet anders dan erkennen dat ik er volledig naast zat!

Respect en complimenten voor Susan. Zij heeft het uitstekend gedaan. Bewust of onbewust heeft ze mij, net op de punten waar ik extra op let, totaal op het verkeerde been gezet.

Denk niet dat ik nu van mijn microexpressie methode afstap. De materie is en blijft fascinerend en waardevol. Ik ben er sowieso het hele jaar door mee bezig. De ontknoping dit jaar heeft wel één belangrijke consequentie voor mijn verdere benadering van WIDM, ook mbt het forum. Meer hierover in dit bericht.

Het was een interessant en bewogen Wie is de Mol 2014. Wie weet tot volgend jaar... en vergeet ondertussen niet naar WIDM Junior te kijken. ::tandpastasmiley::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #805 Gepost op: 21-03-2014, 10:07:29 »

Gefeliciteerd Susan verdenkers, zij is wel de Mol. ::jaja::

Na mijn eerdere 'betoog' kan ik nu niet anders dan erkennen dat ik er volledig naast zat!

Respect en complimenten voor Susan. Zij heeft het uitstekend gedaan. Bewust of onbewust heeft ze mij, net op de punten waar ik extra op let, totaal op het verkeerde been gezet.

Denk niet dat ik nu van mijn microexpressie methode afstap. De materie is en blijft fascinerend en waardevol. Ik ben er sowieso het hele jaar door mee bezig. De ontknoping dit jaar heeft wel één belangrijke consequentie voor mijn verdere benadering van WIDM, ook mbt het forum. Meer hierover in dit bericht.

Het was een interessant en bewogen Wie is de Mol 2014. Wie weet tot volgend jaar... en vergeet ondertussen niet naar WIDM Junior te kijken. ::tandpastasmiley::
::ok::

Susan vertelde in de moltalk dat ze zichzelf zo heeft ingeprent "ik ben een kandidaat" om te voorkomen dat ze zichzelf zou verraden naar de buitenwereld. Ze speelde de rol van kandidaat. Dat heeft ze heel goed gedaan!
Dat dan weer wel

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #806 Gepost op: 21-03-2014, 13:24:52 »

Gezichtsuitdrukkingen, lichaamstaal en micro expressies zijn dan ook lastiger te beoordelen op echtheid. Susan had het kennelijk allemaal goed onder controle.
Dat zegt echter niets over de methode.


Jawel, dat zegt dat de methode niet altijd toepasbaar is op iedereen, zoals ik al eerder had aangegeven.  ;)

Maar ik vind de methode leuk en interessant dus laten we het erin houden next year lightman!!  ::ok::

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #807 Gepost op: 21-03-2014, 13:39:35 »
Ik ben fan van de Lightman methode.

Ik hoop dat er volgend jaar een apart topic voor komt en dat we er meer mee gaan doen. En Lightman als vader van de methode dit topic opent. En misschien kunnen we 'm dan met z'n allen een beetje tunen of op reageren (op een opbouwende manier).
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #808 Gepost op: 21-03-2014, 14:15:07 »
dat ze zichzelf heeft ingeprent dat ze derol van kandidaat moest spelen.
Dat heeft ze heel goed gedaan
Toch was het wel goed te zien op momenten. Ze verklaarde dit gisteren zelf doordfat ze op zoveel niveau's moest nadenken, hoe het thuis zou overkomen, hoe ze als mol moest doen, en vooral de kandidaat moest zijn. Ik noemde dit in de eerste afleveringen verkrampt. En bij het Vrouwenbondje zag je ultiem hoe ze worstelde. Terwijl de andere 4 vrijuit delibereerden hield zijn afstand.

Zelf trapte ik dit jaar weer in de val van De Stille. Daar zie ik meestal de mol in. Naast Susan vond ik JW en Freek verkrampt overkomen. Bij de laatste 2 was dat gewoon het karakter. Bij Susan matcht de verkramptheid juist niet met haar personality. Achteraf had ze ook wat geluk met alles, zoals Freek die ook een envelop met geld pakte, en Freek die zonder haar te verdenken in de finale kwam. Ik kwam niet meer bij Susan terecht nadat ik MIJN grote mol 2 executies voordat hij ook een rood scherm kreeg moest laten gaan, omwille van vooral kandidatengedrag (conflict zoeken met Aaf, gehannes met zijn verloren envelop etc.).

Helemaal eens dat Susan haar acteertalent heel goed beheerst. Ik vind haar een TOPMOL en komt zeker in mijn top-5 voor aller tijden, misschien wel top-3. Vooral om het feit dat ze bij zovele kandidaten onverdacht bleef maar wel elke opdracht probeerde te saboteren. Super Susan ::bravo:: en feli aan de molloten die haar (soms vanaf het 1e uur ::ok::) verdachten ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)