Auteur Topic: Verborgen hints (spoilergevaar!)  (gelezen 59159 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #140 Gepost op: 4-02-2014, 20:09:27 »
Over die Franse bakker maak ik mij niet zo druk. Er stond afgelopen weekend een stukje over Owen in het Volkskrant magazine (over zoete kleffe broodjes bakken met zijn dochters) waarin te lezen is dat Le Fournil gewoon heel populair is in Amsterdam Zuid. Gewoon een goeie en gezellige bakker, ook zonder voorliefde voor Frankrijk. ::)

Ik zou er toch maar even langsgaan voor onderzoek als ik jou was. Neem je boekje maar mee. >:D ::bravo::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #141 Gepost op: 4-02-2014, 20:18:03 »
Die bakkerij-uitspraak van Susan zie ik als een verwijzing naar het molboekje van Susan..  ::ok::

*duikt de Susan-tunnel in*
« Laatst bewerkt op: 4-02-2014, 20:23:33 door Conejo »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #142 Gepost op: 4-02-2014, 22:24:29 »
Over die Franse bakker maak ik mij niet zo druk. Er stond afgelopen weekend een stukje over Owen in het Volkskrant magazine (over zoete kleffe broodjes bakken met zijn dochters) waarin te lezen is dat Le Fournil gewoon heel populair is in Amsterdam Zuid. Gewoon een goeie en gezellige bakker, ook zonder voorliefde voor Frankrijk. ::)

Even OffTopic: Werk nu in Oud West, maar heb een baan erbij in het centrum van Amsterdam. Zal een keer op de terugweg uit de bus stappen en bij die bakker eens wat broodjes mee nemen. Mocht ik Owen en Susan tegenkomen, zal ik ze de groetjes doen namens ons allemaal  ::rofl::

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #143 Gepost op: 5-02-2014, 23:29:12 »
Voor de Susan / Parijs liefhebbers: stuitte per toeval ook nog op deze paraplu in aflevering 2. Op minuut 36:39 van de HD download.


Offline Toke2012

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #144 Gepost op: 6-02-2014, 00:20:47 »
Voor de Susan / Parijs liefhebbers: stuitte per toeval ook nog op deze paraplu in aflevering 2. Op minuut 36:39 van de HD download.


Voor een Disney-paraplu hoeven de inwoners van Hong Kong niet naar Parijs, ze hoeven er zelfs hun stad niet voor uit  :)
Vlak bij de airport heb je namelijk Hong Kong Disneyland.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #145 Gepost op: 6-02-2014, 00:22:54 »
Voor een Disney-paraplu hoeven de inwoners van Hong Kong niet naar Parijs, ze hoeven er zelfs hun stad niet voor uit  :)
Vlak bij de airport heb je namelijk Hong Kong Disneyland.

Ohhhh nooit geweten  ::rofl::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #146 Gepost op: 7-02-2014, 10:14:02 »
Sorry, maar ik zie je lijst niet...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #147 Gepost op: 7-02-2014, 11:19:34 »
Ik heb het rijtje gezien, maar ben niet geheel overtuigt. Zitten natuurlijk wel goede punten in. Al sluit ik zeker niet uit dat Susan de mol is. Ze heeft lange tijd op 1 gestaan bij mij, maar vanaf deze aflevering heeft Freek dat net over genomen. Maar het kan zomaar omdraaien, waardoor Susan weer op plaats 1 staat. In ieder geval goed speurwerk :)

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #148 Gepost op: 7-02-2014, 13:44:08 »
De Mol is gevonden.. Kijk naar dit shirt van Jan Willem en draai de afbeelding eens om.
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.