Auteur Topic: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt  (gelezen 41624 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #60 Gepost op: 2-01-2014, 00:35:35 »
Uitzendinggemist werkt gewoon in het buitenland, daar heb je geen plugin voor nodig. De NPO livestreams zijn het probleem.

dat ja ::jaja::
ik hoop dat live.avro.nl morgen wel gewoon de echte uitzending laat zien... anders moet ik even niet op het forum en alle andere social media kijken  ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #61 Gepost op: 2-01-2014, 00:36:22 »
Heerlijk uurtje genieten van mooie, epische, ontroerende en bijzondere Mol momenten en opdrachten!!  ::bravo::

Zeker niet altijd eens met alle keuzes met name de beste Mol sabotages - dat waren gewoon twists en niet eens de beste.. Maar soit. Je kan niet alles hebben.

Heerlijk sws om nog even verder in MolModus te komen.. alsof dat nog nodig was.. ::rofl::

Bedankt voor de mooie special, makers.  :D

En gefeliciteerd aan de beste Mollen en winnaars!  ::bravo::
(al had ik persoonlijk Mol S13 op #3 gezet..  :-X) 
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #62 Gepost op: 2-01-2014, 01:12:37 »
Zoals ik al meer voorbij heb zien komen, had ik meer beelden en mensen van de series met onbekende Nederlanders verwacht.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #63 Gepost op: 2-01-2014, 01:15:42 »
Kan je nagaan hoe goed George was dat ie toch nog op plek 2 gekomen is. ::jaja::

Zeker. Maar dat was vooral omdat George al vanaf het eerste seizoen met bekende Nederlanders (2005) regelmatig op de een of andere manier lijfelijk terugkeerde dan wel genoemd werd. De vanavond gepresenteerde top-3's sloegen werkelijk nergens op. Een gemiste kans.
Woosie down?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #64 Gepost op: 2-01-2014, 08:15:27 »
Hoe hadden ze anders die top 3's moeten kiezen? Een poll is toch echt de beste manier. En dan is het logisch dat er meer wordt gestemd voor recentere seizoenen dan voor oudere. Ik heb zelf de eerste 6 series ook nooit gezien. En hoeveel forummers waren nog niet eens 10 jaar oud 13 jaar geleden?

Ik had niet anders verwacht. Er zijn simpelweg veel meer fans van de laatste jaren dan van de eerste jaren, dus logisch dat ze daar meer van uitzenden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Tesmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #65 Gepost op: 2-01-2014, 09:13:34 »
Oh jammer ik lees dit nu pas, ik ga dit vanavond na de uitzending of voor de uitzending nog wel even checken. In ieder geval zin in vanavond!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #66 Gepost op: 2-01-2014, 09:36:22 »
Jammer. Jammer, jammer, jammer... In mijn opzicht wordt er véél te veel van seizoen 12 en 13 laten zien en te weinig of niets van seizoen 1 t/m 4.

Verder... Molacties waren geen molacties en wel Angela en Art maar geen Karel en Pieter-Jan.

Jammer. Verder op zich wel een oké special. Misschien ben ik iets te kritisch...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #67 Gepost op: 2-01-2014, 10:12:33 »
Het was zeker een leuke aflevering, waardoor we helemaal zijn opgewarmd voor vanavond. Wel jammer, zoals al door velen gezegd, dat er nauwelijks iets over de eerste seizoenen is gezegd. Daar zaten toch ook mooie acties en opdrachten bij. Vreemde winnaar inderdaad van de beste molactie ooit. Waar was het geld van George hierin... (niet dat ik het een topactie vond, maar hij had er zeker bij gehoord) Maar goed, 13 seizoenen in 50 minuten is niet te doen. Ik zou zeggen: ga na dit seizoen allee oude seizoenen weer opnieuw uitzenden om de tijd door te komen tot WIDM15, want die gaat er dus gewoon weer komen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #68 Gepost op: 2-01-2014, 10:15:06 »
Of doe na dit seizoen 14 specials van 50 minuten waarin elke special een seizoen word samengevat en besproken
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #69 Gepost op: 2-01-2014, 10:41:16 »
Mijn keuzes hadden niet veel uitgemaakt...
Ich bin ein Bärliner!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #70 Gepost op: 2-01-2014, 10:44:21 »
@Tim: die samenvattingen zijn er al, ieder jaar. Of beschouw jij de ontknopings-afleveringen niet als zodanig?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #71 Gepost op: 2-01-2014, 11:54:11 »
Hoe hadden ze anders die top 3's moeten kiezen? Een poll is toch echt de beste manier. En dan is het logisch dat er meer wordt gestemd voor recentere seizoenen dan voor oudere. Ik heb zelf de eerste 6 series ook nooit gezien. En hoeveel forummers waren nog niet eens 10 jaar oud 13 jaar geleden?

Ik had niet anders verwacht. Er zijn simpelweg veel meer fans van de laatste jaren dan van de eerste jaren, dus logisch dat ze daar meer van uitzenden.

Of het de beste manier is weet ik werkelijk niet; men had ook de redactie, eventueel in samenwerking met hardcore fans van .nl en .com - waarmee kennelijk warme banden zijn - een representatieve keuze kunnen laten maken. Het is gewoon een beetje mal om een programma '13 jaar WIDM' te noemen en vervolgens extreem de nadruk te leggen op de laatste 5 jaar.
Woosie down?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #72 Gepost op: 2-01-2014, 11:58:19 »
Het valt me op, dat er ook altijd wel iets te mopperen valt, wat ze ook maken aan extra's voor het programma.
Het zou wel eens leuk zijn om de puntjes van kritiek op een positieve manier te brengen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #73 Gepost op: 2-01-2014, 12:01:05 »
Jongens.. Ik hoop toch niet dat we nu gaan klagen omdat er gisteren een 'extra' uitzending was. Die wordt echt niet gemaakt alleen voor ons, die diehard fans hoor! Er is een grote groep widm fans die de eerste paar seizoenen nooit heeft gezien, ook zij moeten worden aangesproken door deze aflevering. Als er dan heel veel focus wordt gelegd op die seizoenen, dan zegt dat het echt niets. Verder denk ik dat deze extra aflevering ook als een soort extra reclame voor het nieuwe seizoen moet worden gezien. Ik dat opzicht snap ik ook wel dat ze zich gericht hebben op de laatste seizoenen. Die zagen er namelijk voor het beeld echt wel het meest spectaculair uit.

Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #74 Gepost op: 2-01-2014, 12:25:00 »
Ik vond het ook een mooie aflevering hoor! Maar als je Angela en Art (in mindere mate) ziet moet je toch ook Karel en Pieter-Jan uitnodigen? Dat was iets wat ik miste.

Wat Elise zegt is ook wel weer waar, het is een extraatje, en wel een leuk extraatje. Persoonlijk vind ik het leuker dan Moltalk...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #75 Gepost op: 2-01-2014, 12:32:50 »
Het valt me op, dat er ook altijd wel iets te mopperen valt, wat ze ook maken aan extra's voor het programma.
Het zou wel eens leuk zijn om de puntjes van kritiek op een positieve manier te brengen.
Heb je door dat je zelf aan het mopperen bent over het gemopper? ;)
Jongens.. Ik hoop toch niet dat we nu gaan klagen omdat er gisteren een 'extra' uitzending was.
Klagen niet, maar mijn mening is wel, van kritisch zijn wordt de wereld beter :)

Ik vond het een leuke special om te zien, komt veel voorbij. Met sommige keuzes van de poll (veiling, Höfðihuis) ben ik het niet eens, maar ja het publiek heeft gekozen, en met sommige andere pollkeuzes ben ik het weer wèl eens (Janine, Art, boobytrapopdracht).

Ik vind het trouwens ook jammer dat Karel en Pieter-Jan nauwelijks aan bod kwamen. Maar dat Angela nog terugblikt vind ik wel weer tof, evenals dat we George nog even zien :)

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #76 Gepost op: 2-01-2014, 12:51:49 »
Klagen niet, maar mijn mening is wel, van kritisch zijn wordt de wereld beter :)
Maar als we nou eens met elkaar besluiten om die deken van negativisme weg te trekken!!
...óf niet!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #77 Gepost op: 2-01-2014, 12:54:16 »
De enige manier om dat te doen is er gewoon niet op te reageren. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #78 Gepost op: 2-01-2014, 13:22:45 »
Karel zou ik nu in ieder geval graag bij Moltalk willen zien, verder vielen de kijkcijfer een beetje tegen; 451000. Is een special, maar ik verwacht niet dat Wie is de Mol? dit jaar 3 miljoen kijkers trekt.

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt
« Reactie #79 Gepost op: 2-01-2014, 13:40:46 »
Een goed lekkermakertje voor seizoen 14, maar dit was de perfecte gelegenheid om wat meer van de oudere seizoenen te laten zien en het werd een soort Dennis-verheerlijking uiteindelijk. Meh.

(Desalniettemin veel 'OH JA' en 'WOEHOE GEOOOOOORGE' gegild naar de beeldbuis)
Kennis is macht.