Auteur Topic: Aflevering 1 - Schijnbeweging  (gelezen 186507 keer)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - Schijnbeweging
« Reactie #720 Gepost op: 6-02-2014, 16:14:45 »
Gelukkig zit er 9 maanden tussen het einde van deze serie en de volgende :D

Aaf de mol? Ik denk het niet. Heeft nooit hoog op mijn lijstje gestaan. Al heb ik ook nooit echt een reden gehad om haar door te strepen (iets wat ik bv wel bij Tygo had), dus uitsluiten doe ik het niet.

Ik verwacht echter een finale van Susan, Freek en JW, waarbij een van de eerste twee de mol is.

Ik vraag me werkelijk af waarom mensen Aaf niet verdenken. Hoogtevrees, geen richtingsgevoel, posities afdwingen, liegen, fanatiek zijn. Het zijn alle klassieke tells, toch?

Soms zie ik in haar de trucjes van Milouska terug. Ook een mol waar niemand me wilde geloven.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 16:16:59 door Jossie »
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - Schijnbeweging
« Reactie #721 Gepost op: 6-02-2014, 16:35:28 »
Vind Aaf nogal een beetje saai, doet niet echt veel, is eigenlijk nooit beslissend. Juist omdat ze eigenlijk zelden beslissend is, is ze lastig weg te strepen. Als ze toch de mol zou zijn, vind ik dat ze toch wel wat vaker ergens een stempel op mag drukken. Maar zo slecht als Milouska zou ze niet zijn geweest, dus dat scheelt.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - Schijnbeweging
« Reactie #722 Gepost op: 6-02-2014, 16:37:44 »
Vind Aaf nogal een beetje saai, doet niet echt veel, is eigenlijk nooit beslissend. Juist omdat ze eigenlijk zelden beslissend is, is ze lastig weg te strepen. Als ze toch de mol zou zijn, vind ik dat ze toch wel wat vaker ergens een stempel op mag drukken. Maar zo slecht als Milouska zou ze niet zijn geweest, dus dat scheelt.

Aanrader: Kijk 'Snake' nog eens terug.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - Schijnbeweging
« Reactie #723 Gepost op: 6-02-2014, 16:39:40 »
Aanrader: Kijk 'Snake' nog eens terug.
Afgelopen aflevering had ze wat momenten waarop ik dacht: O ja, Aaf is toch nog niet uit het spel...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - Schijnbeweging
« Reactie #724 Gepost op: 7-02-2014, 11:32:59 »
Als er een verkiezing zou zijn van 'slechtste mol ooit' zou Milouska er wat mij betreft met kop en schouders boven uit steken. Zij was gewoon een schande voor het programma. Toen ik in de terugblikaflevering van 13 seizoen WIDM hoorde dat ze in hetzelfde rijtje genoemd werd met George en Dennis, lag ik dubbel van het lachen. Zwaar en zwaar onterecht.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - Schijnbeweging
« Reactie #725 Gepost op: 7-02-2014, 11:36:54 »
Als er een verkiezing zou zijn van 'slechtste mol ooit' zou Milouska er wat mij betreft met kop en schouders boven uit steken. Zij was gewoon een schande voor het programma. Toen ik in de terugblikaflevering van 13 seizoen WIDM hoorde dat ze in hetzelfde rijtje genoemd werd met George en Dennis, lag ik dubbel van het lachen. Zwaar en zwaar onterecht.

Ik doelde met de trucjes met name op de brugopdracht, waar ze hoogtevrees gebruikte als excuus om als laatste te gaan, zodat ze plotseling als eerste 2 blokjes moest omdraaien en twee keer -1500 pakte. Voorkennis en excuses. Dat zag ik ook in Aaf. Onterecht blijkbaar.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 1 - Schijnbeweging
« Reactie #726 Gepost op: 7-02-2014, 14:28:45 »
Als er een verkiezing zou zijn van 'slechtste mol ooit' zou Milouska er wat mij betreft met kop en schouders boven uit steken. Zij was gewoon een schande voor het programma. Toen ik in de terugblikaflevering van 13 seizoen WIDM hoorde dat ze in hetzelfde rijtje genoemd werd met George en Dennis, lag ik dubbel van het lachen. Zwaar en zwaar onterecht.

Ik vond haar niet super en ze is zeker niet één van mijn favorieten, maar haar tactiek vond ik wel erg gedurfd. Ik vond sowieso Patrick, Kim en Yvon veel slechter want lafjes.
No Milk today???