Auteur Topic: Wie is de Mol? App  (gelezen 65058 keer)

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #60 Gepost op: 1-01-2014, 23:29:47 »
Ik denk niet dat de programmeurs de vragen erin zetten. Dat doen de hoge bazen met een versimpeld programmaatje.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #61 Gepost op: 2-01-2014, 00:17:26 »
Ik was JUIST gelukkig met het tweede scherm...waarom konden de twee dan niet simultaan naast elkaar draaien...ik vindt dat belachelijk...

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #62 Gepost op: 2-01-2014, 00:40:25 »
Ik was JUIST gelukkig met het tweede scherm...waarom konden de twee dan niet simultaan naast elkaar draaien...ik vindt dat belachelijk...

Omdat je niet alles kan hebben in het leven? ::)
Wees blij dat we naar een nieuw seizoen widm kunnen kijken morgen  :D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #63 Gepost op: 2-01-2014, 00:43:20 »
Nou,dat wordt dus geen app voor mij..  Te oude versie van android.  >:(

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #64 Gepost op: 2-01-2014, 09:29:57 »
Omdat je niet alles kan hebben in het leven? ::)
Wees blij dat we naar een nieuw seizoen widm kunnen kijken morgen  :D
en dat er duizenden mensen niet mee kunnen dingen naar een reisje die iedere molloot dolgraag wil winnen :) daar ben ik heel erg blij mee...haha sukkels...en ik lach ze alleen maar uit omdat dat schijnbaar de reactie is die ik moet geven op dit gegeven feitje. (nee Pjotr1992 e.a. Ik vind het enorm jammer voor jullie!)

Je weet dat er belastinggeld betaald wordt, alleen maar om een app te maken, terwijl het tweede scherm al bestond, alleen hier en daar getweaked en gerestyled moest worden? en dat dat een traject is van een of twee extra werkdagen? en dat het maken van een app een traject is van een aantal maanden? dat de kosten van het bouwen van zo'n app al gauw kan oplopen tot 10.000 euro (en in sommige gevallen zelfs door kunnen schieten naar 25.000)? Dat er twee apps ontwikkeld zijn, dus dat je uit moet gaan van minstens anderhalf keer dat bedrag? Het tweede scherm is er al, dus dat kost maar een paar tientjes per uur extra voor een ontwerp waarvan de basis al bestaat. de achterliggende code is ook er al.

Er worden maar 2 platforms ondersteund waarvan tenminste 1 last heeft van update problemen. Niet iedere telefoon die android draaid heeft een update of draait op tenminste 4.0. Daarnaast zie ik heel veel reacties van mensen met een windows phone of een blackberry, mensen die geen dergelijke telefoon hebben of een gloedhekel hebben aan facebook en zo doende geen account hebben (het tweede scherm kon via facebook, twitter of e-mail). Kortom...dit is een te grote groep om te negeren. Ik durf zelfs te wedden dat deze groep mensen groter is dan de mensen die vorig jaar problemen hadden met het tweede scherm.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2014, 09:47:11 door SomeOne_01 »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #65 Gepost op: 2-01-2014, 10:09:39 »
Bedenk wel dat met het tweede scherm veel (echte) molfans niet aande quiz mee wilden doen, omdat ze tijdens de uitzending met de uitzending mee wilden doen.

Ik had ook liever een internetaplicatie gezien, maar   voor smartphonisten is dit natuurlijk het prettigst :)
...óf niet!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #66 Gepost op: 2-01-2014, 10:37:00 »
Dan had er alleen tijdens de uitzending geen vragen gesteld moeten worden ;)

en smartphonisten? prettiger voor hen?? voor Android 4.0 en iOS 7 ja...Maar nog steeds, je sluit een veel te grote groep uit van deelname terwijl andersom dus duidelijk een groepje was dat alleen niet mee wilde doen tijdens de uitzending. een oplossing van 25.000 euro voor een heel klein simpel probleempje....

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #67 Gepost op: 2-01-2014, 10:39:34 »
second screen werkte niet na voldoening. Dus wordt er wat nieuws uitgeprobeerd. Wie is de mol blijft vernieuwend. En wat die 25.000 euro betreft dat is een schijntje op het hele budget.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #68 Gepost op: 2-01-2014, 10:45:14 »
Hij werkte prima bij mij? als hij niet naar voldoening werkte, dan lag het probleem bij de makers van het tweede scherm. en dus niet bij het feit dat men niet mee wilde doen TIJDENS de uitzending?? of was het laatste ook het geval? dan was de oplossing toch simpel? tweede scherm verbeteren en evt vragen TIJDENS de uitzending geen punten toekennen! had het er in ieder geval er naast gehouden, want op het moment werkt die app ook nog niet erg lekker...en dat is jammer. daar hadden ze kunnen weten. Bijvoorbeeld dat de app niet makkelijk te vinden was. Dat hij wel goed getest moest worden. genoeg fans die wel even mee wilden testen.

Mijn grootste kritiek ligt niet zozeer in de verplaatsing van 2e scherm naar app, maar in het feit dat de app alleen voor bepaalde versies van android en iOS, niet tot nauwelijks werkt en dat er nu een veel te grote groep wordt uitgesloten. Alle drie dingen die niet hadden gehoeven..zeker niet als 25.000 euro een schijntje is...
« Laatst bewerkt op: 2-01-2014, 10:48:34 door SomeOne_01 »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #69 Gepost op: 2-01-2014, 11:08:21 »
Ik denk dat ze er verstandig aan hadden gedaan om de app ook op facebook zelf te zetten. Het is inderdaad erg balen dat ik nu niet mee kan doen omdat ik een veroudederde telefoon heb (blijkbaar).

Offline JacinthaO

  • Forumlid
App werkt niet na weigeren info Facebook
« Reactie #70 Gepost op: 2-01-2014, 13:11:58 »
Hallo allemaal!

Ik ben al jaren zeer groot fan en wilde me nu ook wagen aan de app. Maar nu heb ik per ongeluk op weigeren gedrukt toen er werd gevraagd of Facebook toegang mocht hebben tot mijn basisinfo. Hierna is het me niet meer gelukt om de app aan de praat te krijgen. Ik krijg steeds de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het nogmaals moet proberen. Ik heb al vanalles geprobeerd, opnieuw opstarten van m'n iPhone, app verwijderen en weer downloaden etc. maar niets werkt. Kan iemand me helpen?

Groetjes,
JacinthaO

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: App werkt niet na weigeren info Facebook
« Reactie #71 Gepost op: 2-01-2014, 13:15:47 »
Stuur WIDM een berichtje op facebook, ze zijn nu nog hard aan het werken om de app te verbeteren :)
...óf niet!

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #72 Gepost op: 2-01-2014, 13:20:20 »
Heb je ook een uitnodiging gestuurd (en volgens mij heb je hem net gelijk geaccepteerd). Laat even weten of je mij aan de poule kunt toevoegen. Heb de zichtbaarheid op facebook namelijk op beperkt gezet  ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: App werkt niet na weigeren info Facebook
« Reactie #73 Gepost op: 2-01-2014, 13:21:13 »
Ik zou de app ook best willen hebben, maar zie het niet zitten dat Facebook daarvoor moet beschikken over al mijn basisgegevens. Om daarna mijn contacten te bestoken met berichten waar zij niet om hebben gevraagd? Dan maar geen app. ::niet-ok::

Offline VYB

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: App werkt niet na weigeren info Facebook
« Reactie #74 Gepost op: 2-01-2014, 13:30:02 »
Dit probleem had ik ook! De oplossing:
Ga naar instellingen
Scroll naar beneden tot je Facebook tegenkomt
Geef daar aan dat Wie is de Mol wel je account mag gebruiken

Succes!

Offline JacinthaO

  • Forumlid
Re: App werkt niet na weigeren info Facebook
« Reactie #75 Gepost op: 2-01-2014, 13:31:38 »
Wauw! Het werkt! Ontzettend bedankt voor de hulp allemaal ;D

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #76 Gepost op: 2-01-2014, 15:42:33 »
Inmiddels lijkt het er op dat ze het poule aanmaken hebben gefixed...

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #77 Gepost op: 2-01-2014, 16:13:57 »
Ik heb het opnieuw opgezocht in play store.
Play store openen. Zoeken naar wie is de mol.
Je ziet dan vier opties maar die zijn van Widm fans dus niet de juiste.

Rechtsboven, 250 meer, aanklikken en een eind naar beneden scrollen
Dan zie je de app wie is de mol Avro/Tros. (Nummer 91.)

Ik heb ook een Samsung android.

Dank, dank, dank!  ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #78 Gepost op: 2-01-2014, 19:50:35 »
nu heb ik dus die app, zit met vrienden in een poule maar voor het goed werken van de app is een update vereist... gaat dat van zelf of dien je dan de app opnieuw te downloaden...ik zag nl ook ergens hier boven dat iemand het had over dat 3 van de 8 antwoorden weer naar 0 van de 8 is gegaan. Bij mij staat ie dus nog steeds op 3/8.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de Mol? App
« Reactie #79 Gepost op: 2-01-2014, 22:10:09 »
heeft iemand er een antwoord op perhaps??
WIDM 2012: Traust enginn!!