Auteur Topic: Molbeurs  (gelezen 11942 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Molbeurs
« Gepost op: 2-01-2014, 19:52:01 »
Vandaag ontdekte ik dat er op molbeurs.com weer een nieuwe beurs geopend is, leuk! Ik trof hier op het forum nog geen informatie aan, vandaar mijn post. Voorheen was er zelfs een apart subforum bovenaan gestickt. Ik zag alweer een aantal bekende namen zoals ldhmolletje, rvdr, Siebrand, bartjel en G-root. Zou leuk zijn als er weer veel mensen aan meedoen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Molbeurs
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2014, 19:59:00 »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molbeurs
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2014, 20:17:17 »
Maar goed dat er nu ook hier een topic is. Altijd spannend Molbeurs !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2014, 21:56:33 »
Ohw, ja dat had ik dan gemist, ik had alleen onder Wie is de Mol AVRO 2014 gezocht. Maar het begint in elk geval goed voor mij want had bijna alles ingezet op Maurice als 1e afvaller  :D ::regenboog:: ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Molbeurs
« Reactie #4 Gepost op: 2-01-2014, 21:57:39 »
Ohw, ja dat had ik dan gemist, ik had alleen onder Wie is de Mol AVRO 2014 gezocht. Maar het begint in elk geval goed voor mij want had bijna alles ingezet op Maurice als 1e afvaller  :D ::regenboog:: ::trots::

Ik had het zelfde alleen dan als mol  ::schaam::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbeurs
« Reactie #5 Gepost op: 2-01-2014, 22:02:46 »
Ik kwam er vanavond achter dat er weer een Molbeurs is. Leuk dat Vlees het initiatief van Erik TKS wil voortzetten. ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2014, 11:02:50 »
Ja heb je hem trouwens nog gemaild, misschien wil hij nog wel meedoen. Ik weet dat hij in principe gestopt is met WIDM door tijdgebrek maar mogelijk zit hij toch te kijken en nu jij het organiseert geeft het geen tijdsdruk.

Ik kwam trouwens net wat tegen, ik zag een koopopdracht van iemand op Sofie en daarna legde ik in op Aaf. Maar het kwam er zo uit te zien:

Recente transacties
03-01 10:56 gekocht 10x Sofie kandidaat voor 66.34
03-01 10:56 gekocht 7x Aaf kandidaat voor 66.66

Dus zo lijkt het alsof ik eerst had ingelegd, terwijl ik dus juist als laatste had ingelegd (dan lijkt mij dat Aaf bovenaan de lijst moet)? Maar het komt er natuurlijk op welke berekening als eerste gedaan wordt, en niet wat voor volgorde in tekst op het scherm verschijnt.

Indrukwekkend hoe je de molbeurs in blijkbaar een weekend hebt kunnen maken zeg, lijkt me bepaald niet eenvoudig.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #7 Gepost op: 13-01-2014, 12:28:56 »
Uiteindelijk zijn er dan 34 spelers (kunnen nog bijkomen natuurlijk). Toch niet slecht als je bedenkt dat de meesten nog niet wisten dat het weer begon en er ook geen subforum meer voor is.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molbeurs
« Reactie #8 Gepost op: 7-02-2014, 21:50:05 »
Is er iets mis met de site? Ik kan niet meer inloggen ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbeurs
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2014, 14:18:12 »
Op de computer krijg ik:
Website is offline: error 522 connection timed out

No cached version of this page is available.

Check ik mijn mobiel en/of tablet, dan pakt ie de molbeurs wel. En kan ik gewoon inloggen  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molbeurs
« Reactie #10 Gepost op: 8-02-2014, 17:22:11 »
En kan ik gewoon inloggen  ::)

Ik snap er niets van. Op mijn vaste pc ben ik standaard ingelogd en dat werkt nog. Op mijn laptop kan ik niet meer inloggen, weet 100% zeker dat ik wel het juiste wachtwoord heb ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #11 Gepost op: 8-02-2014, 18:54:32 »
Ik snap er niets van. Op mijn vaste pc ben ik standaard ingelogd en dat werkt nog. Op mijn laptop kan ik niet meer inloggen, weet 100% zeker dat ik wel het juiste wachtwoord heb ...

Heb je soms met aandelen gesjoemeld?  >:D  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #12 Gepost op: 9-02-2014, 11:03:01 »
Reageert vlees niet dan? Bij mij werkt het wel, ik ben al klaar voor de komende uitzending ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #13 Gepost op: 9-02-2014, 17:54:47 »
Ik zie deze thread nooit langskomen.
Dat er (heel) soms deze fout komt:

Website is offline: error 522 connection timed out

No cached version of this page is available.

Kan ik niks aan doen, helaas.

Inloggen op meerdere computers tegelijk zou moeten werken, ik kwam er wel laatst achter dat je gebruikersnaam bij het inloggen net als je wachtwoord hoofdlettergevoelig is.

Citaat van: Lo
Dus zo lijkt het alsof ik eerst had ingelegd, terwijl ik dus juist als laatste had ingelegd (dan lijkt mij dat Aaf bovenaan de lijst moet)? Maar het komt er natuurlijk op welke berekening als eerste gedaan wordt, en niet wat voor volgorde in tekst op het scherm verschijnt.
Klopt, foute weergave, berekening gaat wel in juiste volgorde.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #14 Gepost op: 7-03-2014, 10:11:41 »
deze thread
Voor mij zit het spel er wel op na gisteren, ik zit nu helemaal ingebouwd op Tygo als Kandidaat en Freek als Mol wat voor mij ook goed is mocht Tygo er nu niet direct uitgaan want hij blijft Kandidaat voor mij dus levert dan 100 op ;D

Het was weer een even verslavend spelletje voor mij, ik ben ook wel de actiefste geweest denk ik met meer dan 4000 gekochte aandelen en had een flinke dosis geluk want heb 6 afvallers goed voorspeld dus dan gaat ie wel lekker ::rofl::

Molzkovicz heeft nog een dappere lastminute poging gedaan, ik zat vol op JW dus hij ging op Tygo en Sofie dus met dubbele kansen... ter verdediging van mijn positie moest ik dan zijn kant op komen maar hij timede zo goed dat ik faalde... gelukkig was het gewoon JW dus kreeg wel een erg extreme voorsprong zo.

Ik vraag me alleen af vlees, je zei dat je hem ook ging draaien bij WIDM Junior maar dat begint al haast toch ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2014, 10:53:13 »
ik zat vol op JW
Nou, gelukkig niet helemaal. Ben wel blij dat ik last-minute van vol op Tygo naar JW geswitched was. :D

Ik vraag me alleen af vlees, je zei dat je hem ook ging draaien bij WIDM Junior maar dat begint al haast toch ???
Um ja, als er genoeg animo voor is zal ik even uitzoeken wanneer het begint.
Ah, 9 maart. Dat is dichtbij ja.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2014, 10:55:30 door vlees »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molbeurs
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2014, 21:58:35 »
Wow ik sta nog top 10, en dat terwijl ik al weken niet meer kan inloggen  :o .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #17 Gepost op: 8-03-2014, 09:29:38 »
Wow ik sta nog top 10, en dat terwijl ik al weken niet meer kan inloggen  :o .

Klopt, in tegenstelling tot de oude Molbeurs verwijder ik geen inactieve spelers gezien dit er bij mij voor gezorgd heeft dat ik wel eens ineens weg was (omdat ik 7+ dagen m'n aandelen wel prima vond)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #18 Gepost op: 8-03-2014, 11:55:43 »
Voor mij zit het spel er wel op na gisteren, ik zit nu helemaal ingebouwd op Tygo als Kandidaat en Freek als Mol wat voor mij ook goed is mocht Tygo er nu niet direct uitgaan want hij blijft Kandidaat voor mij dus levert dan 100 op ;D

Het was weer een even verslavend spelletje voor mij, ik ben ook wel de actiefste geweest denk ik met meer dan 4000 gekochte aandelen en had een flinke dosis geluk want heb 6 afvallers goed voorspeld dus dan gaat ie wel lekker ::rofl::

Molzkovicz heeft nog een dappere lastminute poging gedaan, ik zat vol op JW dus hij ging op Tygo en Sofie dus met dubbele kansen... ter verdediging van mijn positie moest ik dan zijn kant op komen maar hij timede zo goed dat ik faalde... gelukkig was het gewoon JW dus kreeg wel een erg extreme voorsprong zo.

Ik vraag me alleen af vlees, je zei dat je hem ook ging draaien bij WIDM Junior maar dat begint al haast toch ???

Sterk gespeeld, Lo  ::ok:: Mijn geplande wanhoopsoffensief faalde jammerlijk afgelopen donderdag. Toen Susan en Jan-Willem elkaars hand vastpakten vlak voordat Tygo zijn scherm te zien kreeg, had ik nog wel goede hoop, maar Jan-Willem ging naar huis.

Vlees, start je bij voldoende animo (ik heb in elk geval interesse) een Junior-MolBeurs op ná de reguliere MolBeurs? Of via een andere URL of zo?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molbeurs
« Reactie #19 Gepost op: 8-03-2014, 14:37:47 »
Wow, ik sta nog steeds derde!
Ich bin ein Bärliner!