Auteur Topic: [MFD] Veilingitems  (gelezen 37130 keer)

anoniem 24971

  • Gast
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2014, 22:57:10 »
115 euro. (Inclusief jokerring die je toen nog had, in 2006.) Daarna zijn de jokers alleen maar duurder geworden.

Phoe-ee.  ::joehoe:: Het wordt eens tijd dat de productie ze via een prijsvraag weg gaat geven  ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2014, 23:01:32 »
Dat is geen goede optie, mbt de veiling.....

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2014, 10:05:58 »
Zwarte vrijstelling  ;D

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2014, 11:04:22 »
Zwarte vrijstelling  ;D

Die is al geveild bij serious request  ::zwaai::
Overigens zal ik graag de enveloppen van de finalisten hebben uit aflevering 9  ;D
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2014, 12:53:54 »
Molboekjes van kandidaten uiteraard :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #25 Gepost op: 19-01-2014, 22:27:31 »
Het geld dat Freek heeft weggemoffeld ;D
...óf niet!

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #26 Gepost op: 19-01-2014, 22:39:21 »
Het geld dat Freek heeft weggemoffeld ;D

Past perfect bij je onderschrift  ::rofl::
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #27 Gepost op: 19-01-2014, 22:47:28 »
Zandloper  ::vergroot::
Kaartjes met de tekst erop
Vrijstellingen
Jokers
Geld inderdaad
39 kilo rijst :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #28 Gepost op: 19-01-2014, 23:11:18 »
Jade (Ja, dúh!)
De oude vrijstellingen, die vervangen lijk door plattere varianten ::vergroot::
De oude jokers, die in S12 vervangen zijn (of geef ze maar gewoon weg, daar hebben ze toch nog stapels van liggen ;D)
Een blieb :)
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #29 Gepost op: 23-01-2014, 22:57:41 »
Wat betreft de vrijstelling: Tygo heeft hem in beeld gebogen. Ik ga er vanuit dat er dus een rubberen vrijstelling in zat.

Doe mij dan maar de rubberen zwarte vrijstelling die dus niet geveild is  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #30 Gepost op: 23-01-2014, 23:05:41 »
- De schaal voor de kokers.
- De kokers zelf.
- Sofie  ::rofl::

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #31 Gepost op: 23-01-2014, 23:09:32 »
Doe mij dan maar de rubberen zwarte vrijstelling die dus niet geveild is  ::vergroot::

Weet je 't zeker? Hij heeft wel in de onderbroek van tygo gezeten.
(Wat best opmerkelijk is hoe sofie hem daarna simpel pakt en zegt dat die lekker aanvoelt)
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #32 Gepost op: 23-01-2014, 23:11:52 »
Weet je 't zeker? Hij heeft wel in de onderbroek van tygo gezeten.
(Wat best opmerkelijk is hoe sofie hem daarna simpel pakt en zegt dat die lekker aanvoelt)

Hahaha, als die al geveild gaat worden en ik hem win gaat ie eerst in een plastic zakje om thuis in een emmertje met sop te verdwijnen, gewoon voor de zekerheid  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #33 Gepost op: 24-01-2014, 17:13:55 »
Die zandloper zou ik graag willen hebben, ja.

Overigens zou ik het leuk vinden wanneer er 1 item niet via de veiling wordt aangeboden, maar via een loterij. Zoiets als ooit met die olielamp is gedaan bij Expeditie Robinson. Maar dan moet het wel een onbreekbaar item zijn, want met die olielamp is het niet goed afgelopen.

Daarbij denk ik bovendien nog aan het volgende: slechts degenen die niets bij veiling hebben kunnen kopen, mogen meedoen.

Het is maar een idee van een oude forummer, dus als niemand er iets in ziet, so be it.......

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #34 Gepost op: 25-01-2014, 15:00:09 »
Die zandloper zou ik graag willen hebben, ja.

Overigens zou ik het leuk vinden wanneer er 1 item niet via de veiling wordt aangeboden, maar via een loterij. Zoiets als ooit met die olielamp is gedaan bij Expeditie Robinson. Maar dan moet het wel een onbreekbaar item zijn, want met die olielamp is het niet goed afgelopen.

Daarbij denk ik bovendien nog aan het volgende: slechts degenen die niets bij veiling hebben kunnen kopen, mogen meedoen.

Het is maar een idee van een oude forummer, dus als niemand er iets in ziet, so be it.......
Dat is inderdaad een heel leuk idee! Zo maken ook degenen die steeds te weinig geboden hadden, of die geen geld om te bieden hadden kans op een leuk item! Je zou dan heel simpel iedereen een lootje bij binnenkomst kunnen geven!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #35 Gepost op: 25-01-2014, 15:03:54 »
Je kan inderdaad prima en en doen, helft v/d items en wat kandidaten ter plekke nog inbrengen veilen. Andere helft in de vorm van een loting, waarbij bij binnenkomst je een lotnummer krijgt gelijk aan je inschrijfnummer (ik zeg maar wat) + mogelijkheid tot bijkopen van loten à 1 euro de stuk. En dan max. 5 loten per persoon bijv, zodat niet 1 persoon alle loten kan opkopen. Hebben niet enkel kleine kinderen met hun zakgeld een kans, maar ook molloten met een krappe beurs :) Er zijn toch altijd genoeg items + door die hoeveelheid gaan sommige items dan en groupe geveild worden terwijl ze ook prima los voor een kleiner bedrag weg kunnen.  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #36 Gepost op: 26-01-2014, 10:09:53 »
Ik bedoel eigenlijk 1 of 2 items, en ik dacht aan achteraf, dus na de Mfd. Maar dan krijg je weer verzendkosten.......dus enkele items hiervoor aparthouden voor de dag zelf, zou toch een optie kunnen zijn.

Nogmaals, het is maar een hersenspinsel van een oude forummer, dus als de organisatie er niets in ziet, staat het idee "buitenspel".

Toch zie ik tegelijk ook een bezwaar, namelijk dat de kans bestaat dat voor de items die regulier in de veiling komen, gemiddeld minder geboden kan gaan worden, en dat heeft dan weer invloed op het totaalbedrag. Simpelweg omdat je ook voor een habbekrats iets leuks kan bemachtigen.

Dus ik kan het  best begrijpen als het hele idee niet doorgaat.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2014, 10:15:30 door Bodejos »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #37 Gepost op: 26-01-2014, 10:13:15 »
Ik wil wel die kapotgevallen nokia  ::love::
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #38 Gepost op: 26-01-2014, 10:16:13 »
Die is voor Heinz...........200 euro,............



Los van de uitvoerbaarheid van het idee, heb ik wel een naam ervoor: mollootjes.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2014, 12:14:22 door Bodejos »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [MFD] Veilingitems
« Reactie #39 Gepost op: 26-01-2014, 13:37:12 »
Doe mij dan maar de rubberen zwarte vrijstelling die dus niet geveild is  ::vergroot::

Koop ik!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!