Auteur Topic: Theorie 鼹 Yǎn is mol / 眼 Yǎn is oog  (gelezen 13574 keer)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie 鼹 Yǎn is mol / 眼 Yǎn is oog
« Reactie #20 Gepost op: 29-01-2014, 14:02:06 »
Volgens mij heb ik deze nog niet gezien:

Yin wordt in verband gebracht met de donkere maan (die afgekeerd is van de zon) en staat zonder oordeel voor de vrouwelijke natuur. Yang wordt in verband gebracht met de heldere zon en komt overeen met de mannelijke natuur. Yin: de donkere zijde van de berg en yang: de lichte zijde van de berg.

Ik heb de duo's niet goed bijgehouden, maar iemand anders misschien wel? Anders moet ik vanavond even alles terug kijken.
Maar is er een deelnemer die tot nu toe bij de duo's steeds was met iemand van het andere geslacht?

Hoort volgens mij niet in dit topic thuis.... ga even zoeken waar ik hem wel onder kan brengen.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: Theorie 鼹 Yǎn is mol / 眼 Yǎn is oog
« Reactie #21 Gepost op: 29-01-2014, 14:06:49 »
Maar is er een deelnemer die tot nu toe bij de duo's steeds was met iemand van het andere geslacht?

Alleen Maurice: met Daphne en Susan. Maar ik denk niet dat hij de mol is.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie 鼹 Yǎn is mol / 眼 Yǎn is oog
« Reactie #22 Gepost op: 29-01-2014, 14:09:18 »
Alleen Maurice: met Daphne en Susan. Maar ik denk niet dat hij de mol is.
Nee dat denk ik ook niet  ::rofl::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Theorie 鼹 Yǎn is mol / 眼 Yǎn is oog
« Reactie #23 Gepost op: 29-01-2014, 21:10:14 »
Art wederom: OOG voor detail.... En yin yang is de spiegel van het leven. Staat bij moltalk ook een enorme spiegel achter Arjen, dit is zeker een hint, komt allemaal te vaak terug. Dus goed gaan letten op woorden die kandidaten gebruiken, of idd toch de mol die in de spiegel kijkt met inzoomen op ogen (en verkleed is), al zie ik dat nog niet..... ::vergroot::
Meer L

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Theorie 鼹 Yǎn is mol / 眼 Yǎn is oog
« Reactie #24 Gepost op: 2-02-2014, 00:06:11 »
Deze werd elders opgemerkt op het forum (ik meen door Rat) dus zet hem ook maar even hier neer.  :)

Dagboek Mol afl 4:

Citaat
'Op de Filipijnen is daarentegen alles. Hele mooie natuur, steden en oogverblindende eilandjes bijvoorbeeld.

Ik hoop dat we daar ook zullen komen, op die oogverblindende eilandjes'.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)