Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1029810 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #60 Gepost op: 17-05-2014, 11:34:25 »
Pietertje is nu nog bij DWDD. ::vergroot::

...En hij is er voor het laatst ::)


1. Pieter Derks

We zien het al gauw genoeg als Rik de (komende) 3 weken niet te zien is. Als dit zo is, is hij waarschijnlijk kandidaat 2, en kunnen we veel andere namen van ramonmol er ook tussen zetten :)

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #61 Gepost op: 17-05-2014, 12:09:37 »
zou best eens kunnen, de namen die genoemd zijn zouden een leuke groep maken ::ok::

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #62 Gepost op: 17-05-2014, 15:42:51 »
Zouden ze deze week vertrekken? of al vertrokken zijn.

Ik heb denk ik wat namen. gebaseerd op twitter dan. Zo heb ik het andere jaren ook steeds gedaan en je kunt best veel halen uit wie wie volgt. Het is bijvoorbeeld TE toevallig als mensen elkaar gaan volgen maar ook echt dezelfde mensen achter elkaar. Dat moet vaak wel iets betekenen. Zoals vorig jaar Jennifer hoffman, in de opname periode, JP en Eva achter elkaar begon te volgen, daarna Freek, Jp en Maurice alle 3 achter elkaar. Toen ging ik naar Freeks profiel, en zag ik dat hij Jennifer, Sofie, Jp en Muarice ging volgen. En SOfie ging hun ook allemaal volgen. Dan kan je gewoon in link leggen, als je zo midden mei/begin juni zit.

Dit jaar is dat dus weer het geval en wel met dit groepje:

Pieter Derks (cabaratier) volgt sinds kort WIDM, JP, maar ook Rik van de westelaken, Marlijn Weerdenburg en Evelien Bosch.
Evelien Bosch volgt sinds kort ook JP, maar ook Rik, Pieter, Marlijn en Martine Sadifort.
Marlijn volgt achter elkaar JP, dan KLM en dan Evelien, Pieter, Rik, En Victor Brand.
Victor Brand begint vandaag met Marlijn, Martine en Pieter te volgen en volgt Rik en Evelien al langer.
Verder volgt Roos Schlikker sinds kort Eva keune en JP achter elkaar, wat ook opvallend is. Dat MOET iets met widm te maken hebben als je hun 2 achter elkaar gaat volgen. JP volgt haar terug, net als Victor, Martine,Marlijn, Rik, Evelien en Pieter. Allemaal vrij recent ook
JP, RIk en Marlijn volgen recent ook allemaal Ajoud al Ahmali (van het KRO programma Puberruil oa)
Eva en JP volgen allebei recent Birgit Schuurman, maar ze zit volgens mij nu nog met Ali B een programma te maken, maar ik weet de opname periode van WIDM niet, er kwam vandaag een filmpje van de NOS vrij over stress op de WIDM redactie, zag dat het in een ander forum hier geplaatst was, misschien vertrekken ze pas in Juni. Dus daar kunnen we nog vrij weinig over zeggen, vorig jaar was het rond deze week maar het kan ook ieder jaar anders zijn. er waren volgens mij ook jaren dat ze pas midden Juni vertrokken ofzo?

Sommige van deze mensen tweeten sinds 10 mei niet meer (Rik, Martine, Ajoud, en Victor)
Pieter derks vanaf 11 mei, Marlijn en Evelien tweeten wel nog door..
Ik weet niet, misschien vertrekken ze volgende week. Mss interessenat om in de gaten te houden of Pieter derks zijn wekelijkse samenvatting bij DWDD doet. en of Anniko van Santen bij OV is te zien aankomende weken.... Geldt ook voor de rest, (Victor bij Showniuews) (Rik bij het NOS nieuws), Marlijn tweete wel dat ze met een voorstelling bezig is dus ook ff in de gaten houden tot hoelang. Kn nergens een schema vinden van haar.

Als iemand aanvullingen heeft graag:)
Nou, dat wordt dan weer geen leuke groep.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #63 Gepost op: 17-05-2014, 16:32:58 »
Nou, dat wordt dan weer geen leuke groep.

Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld.

Als dit klopt, is het voor mij in ieder geval een leuke groep deelnemers ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Frank32

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #64 Gepost op: 17-05-2014, 17:43:37 »
Pieter Derks (cabaratier) volgt sinds kort WIDM, JP, maar ook Rik van de westelaken, Marlijn Weerdenburg en Evelien Bosch.
Als iemand aanvullingen heeft graag:)

Hij was net als Owen en Arjen de slimste mens. Dat belooft niet veel goeds dus :p

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #65 Gepost op: 17-05-2014, 17:45:28 »
Ik ben erg benieuwd wie het allemaal worden. Persoonlijk vind ik Pieter een leuke kandidaat voor Widm net als Rik. We zullen wel zien wie het wordt. Zolang het maar niet Victor Brand word zoals hier al gesuggereerd word
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #66 Gepost op: 17-05-2014, 18:17:19 »
Nou, dat wordt dan weer geen leuke groep.

Het zijn slechts de eerste paar, en ieder jaar zitten er weer foute bij (Jelka van Houten, Noortje Herlaar, Jan Douwe Kroeske, enzovoort)

Voor het laatst dat ik een 'stomme' groep het gezien was seizoen 4  ::zwaai::
Dus ik vertrouw wel weer op JP  ::ok::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #67 Gepost op: 17-05-2014, 20:08:37 »
Vandaag heb ik het onwaarschijnlijke gedaan.
Waar iedereen van altijd over speculeerde, maar wat niemand ooit écht deed.
Ik ging op pad... naar Schiphol! :D

Aangezien er een aardige kans was dat WIDM vandaag naar land X zou vetrekken, besloot ik om deze morgen een ochtend op Schiphol rond te kijken. :) Ik zocht wat vluchten uit die ik een kans gaf dat er wat BN'ers op zouden stappen, onder andere vluchten naar Zuid-Amerika. Ik heb dus bij de incheckbalie een tijdje rondgekeken of ik ergens een Pieter Derks of een Evelien Bosch rondliep. ::vergroot::

Terwijl ik tussen de menigte passagiers 'Wie is de bekende Nederlander?' speel, loopt er een cameraman voorbij!
Hij had zijn camera bij zijn bagage en stapte samen met een collega op een vliegtuig. Ging hij (alvast?) op reis voor de opnames van Wie is de Mol?!
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #68 Gepost op: 17-05-2014, 20:10:51 »
dat heb je hem natuurlijk even gevraagd ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #69 Gepost op: 17-05-2014, 20:12:00 »
Je bent gestoord Pac.

In positieve zin natuurlijk ;D
« Laatst bewerkt op: 17-05-2014, 20:17:14 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #70 Gepost op: 17-05-2014, 20:16:56 »
Geniale actie pac
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #71 Gepost op: 17-05-2014, 20:53:47 »
De incheckbalies zijn voor iedereen toegankelijk, dus je kan er in de buurt rondhangen zonder dat het echt opvalt.


Maar incheckbalies zijn bij mijn weten niet ''regio-gebonden''. Dus de kans dat je toevallig bij de goede balie stond, acht ik niet zo groot. Ik weet niet hoeveel rijen met balies er zijn, maar per rij heb je ook nog eens tientallen balies. Opzij van die rijen heb je weliswaar bankjes van waaruit je meerdere rijen in de gaten kunt houden.

Neemt niet weg dat ik het een stoere actie vind.

De kans dat ze pas op 4 juni vertrekken, acht ik nagenoeg uitgesloten, anders zou ik ze ook nog wel eens tegen het lijf kunnen lopen.
« Laatst bewerkt op: 17-05-2014, 20:55:29 door Bodejos »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #72 Gepost op: 17-05-2014, 22:17:47 »
Geweldige actie  ::rofl::

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #73 Gepost op: 18-05-2014, 15:45:08 »
Het zijn slechts de eerste paar, en ieder jaar zitten er weer foute bij (Jelka van Houten, Noortje Herlaar, Jan Douwe Kroeske, enzovoort)

Voor het laatst dat ik een 'stomme' groep het gezien was seizoen 4  ::zwaai::
Dus ik vertrouw wel weer op JP  ::ok::
Helaas ... ik heb tot en met dit jaar iedere serie wel te veel vervelende kandidaten gezien.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #74 Gepost op: 18-05-2014, 16:04:10 »
Helaas ... ik heb tot en met dit jaar iedere serie wel te veel vervelende kandidaten gezien.
Dan is mijn tip om je mensbeeld te veranderen ::ok::

Maar goed, we dwalen af...
De cameraman in kwestie vertrok naar een locatie in
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #75 Gepost op: 18-05-2014, 16:06:15 »
Zouden ze überhaupt wel via Schiphol gaan? Lijkt me niet echt verstandig of zo met 3 miljoen kijkers.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #76 Gepost op: 18-05-2014, 16:17:48 »
Zouden ze überhaupt wel via Schiphol gaan? Lijkt me niet echt verstandig of zo met 3 miljoen kijkers.
Ja, sinds 2012 zullen ze wel weer beter op hun hoede moeten zijn, maar ik kon geen leuke vluchten vinden bij de kleinere vliegvelden. (En dat is veel te ver weg natuurlijk ::regenboog::)
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #77 Gepost op: 18-05-2014, 18:47:39 »
Ik zou er inderdaad op gokken dat ze van luit Duitsland of België vliegen. Denk dat Amsterdam wel veel kans geeft op herkenning

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #78 Gepost op: 18-05-2014, 20:43:45 »
Mijn uitgangspunt is vaak een bekende tv-serie. Wanneer een acteur JP en/of Eva gaat volgen, ongeveer vanaf maart/april, dan is de kans groot dat het een kandidaat betreft.

Dan wordt het leuk om betreffende series eens onder de loep te nemen, bijvoorbeeld GTST, Julia's Tango, of recentelijk Dokter Tinus. Uit die laatste serie zijn in seizoen 14 twee kandidaten naar voren gekomen. Weliswaar waren het door omstandigheden 2, maar toch.

Wanneer nu een derde acteur uit Dr. Tinus plotseling volger van JP of Eva wordt, houd die acte3ur maar in de gaten, het zou dus zomaar een kandidaat uit serie 15 kunnen zijn.

Natuurlijk is dit gokwerk, natuurlijk kan het toeval zijn. Maar ik richt me meestal op de combinatie TV-serie/musical/radioprogramma, twittervriendjes worden met JP en/of Eva in de ''juiste'' periode. De kans is daarbij meer dan gemiddeld dat er een kandidaat uit rolt.
« Laatst bewerkt op: 18-05-2014, 20:45:56 door Bodejos »

Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #79 Gepost op: 19-05-2014, 13:21:35 »
Het zou inderdaad goed kunnen wat pac heeft gemeld. Aangezien Pieter Derks als een kandidaat wordt gezien wordt het volgende interessant.

Iedere vrijdag had hij 3 minuutjes bij dwdd waarin hij de week op een grappige manier samenvat qua nieuws. Hij neemt de actualiteit op de loep.

Laat afgelopen vrijdag nu net zijn laatste optreden zijn geweest. Hij gaat daarmee stoppen. Het zou mij niet verbazen dat hij eerder stopt dan dwdd met een smoes zodat hij mee kan. Ook is zijn vertrouwenspersoon voor de hand liggend. Marc Marie.