Auteur Topic: [KANDIDAAT] Evelien Bosch  (gelezen 24760 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2015, 18:09:31 »
"nachtblind"
Puur zo'n aparte mollenuitspraak zoals Jon die kromme uitspraken had en Inge die telkens de biechten met "Toch" begon.

En dat schuld verleggen, naar Ajouad en vooral Chris die er niet bij is... zo mols....

Maar vooral dat ze zo secundair reageert vind ik opvallend. Dat heb ik nu al 4x gezien, ze reageert, ze toont zelf geen initiatief. Zoals op het perron, dan misbruikt ze de ander in het geloof dat de Srilankanen allemaal een wit T-shirt aan hebben/er precies zo uitzien als op het plaatje terwijl ze natuurlijk anders gekleed gaan...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #21 Gepost op: 2-01-2015, 18:17:09 »
Ik vind het wel een slimme opmerking dat uit de opmerking over nachtblindheid blijkt dat Evelien geen voorkennis had over deze opdracht. Natuurlijk zou het ook een hint kunnen zijn, maar nachtblindheid is ondertussen zo vaak gebruikt dat ik het allemaal niet meer geloof (dat het een hint is hé, misschien is ze wel echt nachtblind  ::hypocriet:: ).

Maar Evelien zou ons ook weer op het verkeerde been kunnen zetten door de uitspraak.. argh, zo kom je er nooit uit natuurlijk. :P

Wat ik verder van Evelien vind? Hoe snel ze iedereen naar een perron dirigeert vind ik onmols. Ze pakt hierbij niet de kans aan om zelf een perron uit te kiezen, terwijl je als Mol toch graag naar een perron wilt waar geld is te vinden, en geen vrijstelling? Ze komt bij mij in de eerste opdracht nogal fanatiek over. Wel verdacht: het checken van Rik's tas (kost tijd).
In de tweede opdracht is ze maar onhandig bezig. Ze trekt aan draden van camera's om ze uit de knoop te halen, waardoor je camera's verschuift. Ze vindt wel een paar lijnen..
Als laatst bij de executie reageert ze nogal heftig op haar groene scherm. Oprechte opluchting of iets te overdreven gespeeld? Ik weet het niet.

Conclusie: Evelien is zeker niet onverdacht, maar ook niet extreem verdacht.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #22 Gepost op: 2-01-2015, 18:56:52 »
Wat doet Evelien met haar handen? Een Oh Yeah! moment of een verwijzing naar die Buddha's bij de test?

Gewoon een "rock on" hand. Niks bijzonders

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #23 Gepost op: 2-01-2015, 19:45:34 »
Gewoon een "rock on" hand. Niks bijzonders

Dank, dacht dat ook...Alleen bij nader inzien vond ik het wel een moeilijke 'rock hand' zeg maar....toch blijf ik even bij Rik ;-)
Meer L

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2015, 11:35:55 »
Déjà vu:




2013 Paulien Cornelisse winnares:




Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2015, 12:12:14 »
Hmm die opmerking 'ik ben nachtblind' komt op mij over op een 'wannabe mol-uitspraak'. Sowieso vind ik de '(nacht)blind' verwijzing wat cliché worden en bovendien heeft het totaal niets met de opdracht te maken: het pand is verlicht. Ik denk dat alleen een onwetende kandidaat deze misplaatste opmerking had kunnen maken en niet een mol (die had het dan eerder bij een donkere opdracht opgemerkt).

Ik ben het met je eens. Bij mij komt dat 'ik ben nachtblind' ook over als verdacht maken omdat je verdacht wil zijn. Sowieso net zo als in Moltalk gezegd was, heeft die opmerking helemaal niks toe te voegen aan of jij nu wel of niet in de controle kamer aanwezig wilt zijn.
Daarnaast heb ik gelezen had dat Evelien voor dat ze mee deed al grote fan was van widm. Hierdoor krijg ik meer een gevoel dat ze ook dingen extra doet. Ook die molbril van haar vind ik ook zo'n dingetje die ze met voorbedachte rade opgezet heeft om iedereen gek te maken.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2015, 13:44:33 »
Kan het ook niet zijn dat Evelien dacht dat het donker zou zijn in het gebouw, dus dat ze liever in de Controlroom bleef, zodat ze niet door die (in haar ogen) donkere gangen hoefde te gaan? ???
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Shari

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #27 Gepost op: 3-01-2015, 18:00:19 »
Bij de eerste rode lijn die Evelien en Martine vinden (die met de blauwe achtergrond), lijkt het snoer in de knoop en moeten ze terug met de camera om het te ontwarren. Op dat moment zegt Evelien, "Is het dan niet de camera? dat kan natuurlijk ook nog"
Achteraf blijkt het inderdaad de verkeerde camera te zijn.
Mij lijkt het nou niet dat je als mol de verkeerde camera neemt en zo snel gaat suggereren dat het inderdaad wel eens de verkeerde zou kunnen zijn.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #28 Gepost op: 3-01-2015, 18:32:22 »
Bij de eerste rode lijn die Evelien en Martine vinden (die met de blauwe achtergrond), lijkt het snoer in de knoop en moeten ze terug met de camera om het te ontwarren. Op dat moment zegt Evelien, "Is het dan niet de camera? dat kan natuurlijk ook nog"
Achteraf blijkt het inderdaad de verkeerde camera te zijn.
Mij lijkt het nou niet dat je als mol de verkeerde camera neemt en zo snel gaat suggereren dat het inderdaad wel eens de verkeerde zou kunnen zijn.

Inderdaad dat is gek!!
Meer L

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #29 Gepost op: 3-01-2015, 18:37:18 »
Ik zie dat meer als het interactieve dat Evelien heeft, of zoals sommigen zeggen "aanvallende". Ze is zeker een atypische mol. Misschien een beetje mijn wensmol maar goed, ik zet haar in voor de pool  ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #30 Gepost op: 7-01-2015, 10:34:31 »
Ik zie in het stemgedrag van de pool dat de meeste mensen denken dat ze de volgende afvaller gaat zijn.. Is daar een reden voor?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #31 Gepost op: 7-01-2015, 10:42:35 »
Ik zie in het stemgedrag van de pool dat de meeste mensen denken dat ze de volgende afvaller gaat zijn.. Is daar een reden voor?

Een mogelijke spoiler  :-X ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #32 Gepost op: 7-01-2015, 10:50:03 »
Ja, ik hoop vurig dat ze de komende weken doorkomt, mijn molletje ::schaam::

Wat is ze weer fantastisch in de vooruitblik he. Door de porto roepen dat een ander het helemaal verkeerd doet ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #33 Gepost op: 8-01-2015, 11:25:52 »
Puur zo'n aparte mollenuitspraak zoals Jon die kromme uitspraken had en Inge die telkens de biechten met "Toch" begon.

En dat schuld verleggen, naar Ajouad en vooral Chris die er niet bij is... zo mols....

Maar vooral dat ze zo secundair reageert vind ik opvallend. Dat heb ik nu al 4x gezien, ze reageert, ze toont zelf geen initiatief. Zoals op het perron, dan misbruikt ze de ander in het geloof dat de Srilankanen allemaal een wit T-shirt aan hebben/er precies zo uitzien als op het plaatje terwijl ze natuurlijk anders gekleed gaan...
Uitspraak: Kippenvel van benen tot mijn kruintje??

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2015, 11:34:56 »
Heb haar ook nog steeds als mijn molletje staan maar de uitspraak kippenvel .... kruintje is wel een redelijk vaak gebruikte uitspraak.
Maar in het kader van wie is de mol.............  ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #35 Gepost op: 8-01-2015, 21:31:41 »
Jammer Lo....

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #36 Gepost op: 8-01-2015, 21:38:29 »
Zo jammer, was een leuke kandidaat  :\'(
I will follow my inner gold

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #37 Gepost op: 8-01-2015, 21:39:44 »
Vind het ook erg jammer, vond Evelien een erg leuke kandidaat inderdaad. Had haar er graag langer in zien blijven. Maar helaas...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #38 Gepost op: 8-01-2015, 21:40:14 »
Erg jammer, gellukig verdacht ik haar minder in de loop der tijd.

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #39 Gepost op: 8-01-2015, 21:45:09 »
Ik had Evelien graag als mol gezien maar tijdens deze aflevering begon ze al wat te zakken. Had nog niet verwacht dat ze er helemaal uit zou vliegen en dat vind ik toch wel jammer. Vond het haar super leuk doen.