Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg  (gelezen 171605 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #120 Gepost op: 30-01-2015, 14:13:54 »
1000 dan, een logisch bedrag en toch ruimschoots minder.
The British are not impressed.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #121 Gepost op: 31-01-2015, 09:39:54 »
Dit viel mij op mij Marlijn:

Als Art aan iedereen de vraag 'Wie is de mol?' stelt klinkt het zo
Wie... is de mol?

Bij Marlijn klinkt het echter zo:
Wie... is... de... mol?

Of we er iets mee kunnen, geen idee?
klaar voor de strijd

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #122 Gepost op: 1-02-2015, 01:44:20 »
Dit viel mij op mij Marlijn:

Als Art aan iedereen de vraag 'Wie is de mol?' stelt klinkt het zo
Wie... is de mol?

Bij Marlijn klinkt het echter zo:
Wie... is... de... mol?

Of we er iets mee kunnen, geen idee?
Ja WouterV!!! Wilde het net gaan schrijven, haha!
Intonatie is zo anders bij Marlijn!
Een beetje als Art in de "voice-overs".
Alleen bij Marlijn "staccato".
Bij de rest: "WIE...isdemol?"... of "Wieisdemol?"...
Alleen bij Marlijn: Wie..is..de..Mol?

En Marlijn antwoordt ": Chris: en dat was een leugen....".

Zeer opvallend  ::vergroot::

Edit; typo




« Laatst bewerkt op: 1-02-2015, 01:46:22 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #123 Gepost op: 2-02-2015, 16:26:44 »
bij het terugkijken van aflevering 3 zag ik rechts onder in beeld envelop met MOL
precies op 12.00 bij Marlijn
aanwijzigng?

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #124 Gepost op: 2-02-2015, 16:49:23 »
bij het terugkijken van aflevering 3 zag ik rechts onder in beeld envelop met MOL
precies op 12.00 bij Marlijn
aanwijzigng?

Dit is geen aanwijzing. Tijdens dit spel word er weergegeven als er enveloppen worden gepakt welke dat zijn. Marlijn pakte de envelop MOL en wordt dus weergegeven. Dit is geen aanwijzing van de productie, hooguit van Marlijn zelf.
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #125 Gepost op: 5-02-2015, 14:02:44 »
Ook voor mij een mogelijke mol.

Viktor krijgt de jokers niet gevonden, Marlijn ziet ze liggen neemt ze mee.
Waarom deze informatie delen, sterker nog waarom deze jokers delen?
In je zak stoppen en er met niemand over praten lijkt mij het gedrag van een kandidaat.
Ook het delen van deze informatie met Rik is in mijn ogen een rare keuze.
Ik denk dat ik deze "fladderende kandidaat" maar eens in de gaten ga houden... ::vergroot::



Viktor heeft de jokers dus echt niet gevonden blijkt nu achteraf.

Marlijn heeft ze wel gevonden in de bureaula...of zaten ze gewoon in haar rugtas!?

De opdracht met de jokers moest wel doorgang krijgen want ze moesten 'gevonden' worden door Marlijn.
Dat ze de jokers dan ook nog gaat delen met Viktor???
En dan nog de info met Rik delen en Viktor beschuldigen dat hij een Molstreek leverde...hahaha

Ze speelt een mooi spel die Marlijn.

Nu wilde ze ook dat er een nieuwe penningmeester komt, maar eerst even het geld tellen.
Exit Spruitje...welkom Muis.

Plan geslaagd en Muis mag voor wat,hoort wat, dit direct vanavond uitoefenen.






Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #126 Gepost op: 5-02-2015, 20:33:58 »
Brrrr zag aflevering 1 opdracht 2 terug en zie een hele sterke aanwijzing naar Marlijn. Zal hem later posten nu eerst aflevering 6 kijken :)
::art::?

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #127 Gepost op: 5-02-2015, 21:43:03 »
De figuur met de zaklamp die de enveloppen ging rondbrengen? Leek in ieder geval lang haar te hebben.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #128 Gepost op: 5-02-2015, 21:57:02 »
Ik heb nog steeds niet het idee dat zij de mol zou zijn.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #129 Gepost op: 5-02-2015, 21:58:56 »
Ik heb nog steeds niet het idee dat zij de mol zou zijn.

Idem. Eigenlijk de enige van de vijf die ik echt voor 99,9% afgeschreven heb.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #130 Gepost op: 5-02-2015, 23:06:08 »
Ze deed zo enorm fel tegen Chris en Carolina die waarschijnlijk 2 kokers met mingeld hadden verzameld, terwijl ze zelf telkens voor zichzelf kiest en de pot daardoor al veel geld heeft gekost. Ik vind haar gewoon echt geen leuke kandidate.  ::ohno:: Dus ze zal de finale wel halen..
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #131 Gepost op: 5-02-2015, 23:14:09 »
Ze deed zo enorm fel tegen Chris en Carolina die waarschijnlijk 2 kokers met mingeld hadden verzameld, terwijl ze zelf telkens voor zichzelf kiest en de pot daardoor al veel geld heeft gekost. Ik vind haar gewoon echt geen leuke kandidate.  ::ohno:: Dus ze zal de finale wel halen..

Als je dan achteraf ziet in Moltalk dat ze mogelijk zelf (gedeelde) schuld draagt bij de 3 kokers met mingeld...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #132 Gepost op: 5-02-2015, 23:16:35 »
Ik maak mijn molkeuze niet op basis van hints en kan mij ook niet voorstellen dat ze de mol is. Ze doet volgens mij te veel goed voor de pot. Al moet ik zeggen dat ik niet goed genoeg op haar gelet heb om er een uitspraak over te doen. Daarnaast komt ze zo oprecht en fanatiek over dat ze een Oscar verdient als ze wel de mol blijkt te zijn. Maar toch even dit plaatje met 'eenvoudige' hints die richting haar gevonden zijn. De linker twee zijn te koppelen aan het thema in de tweets ::art::. De rechter twee hebben ook absoluut potentie.

In elk geval een reden om nog eens te letten op haar bij het terugkijken.

EDIT: Het topic doorbladerend was die ::art:: van aflevering 1 nog niet geplaatst. Het komt uit een biecht van het einde van opdracht 2 waarbij ze zegt "Er waren twee strepen gewoon niet te vinden"... en ik zie ook dat ik mijn vorige post in dit topic nog maar eens terug moet lezen.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2015, 23:21:24 door Rat »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #133 Gepost op: 5-02-2015, 23:20:40 »
Ik maak mijn molkeuze niet op basis van hints en kan mij ook niet voorstellen dat ze de mol is. Ze doet volgens mij te veel goed voor de pot. Al moet ik zeggen dat ik niet goed genoeg op haar gelet heb om er een uitspraak over te doen. Daarnaast komt ze zo oprecht en fanatiek over dat ze een Oscar verdient als ze wel de mol blijkt te zijn. Maar toch even dit plaatje met 'eenvoudige' hints die richting haar gevonden zijn. De linker twee zijn te koppelen aan het thema in de tweets ::art::. De rechter twee hebben ook absoluut potentie.

In elk geval een reden om nog eens te letten op haar bij het terugkijken.

Mooi collage van Lijntje  ::love:: En toch kan ik mij ook niet voorstellen dat Marlijn de mol is. Ze is voor mij te puur, te fanatiek, de drive om te willen winnen, bondjes aangaan met de mol het maakt haar niks uit.  :P Zolang ze de finale maar haalt en kan winnen zal het haar een rotzorg zijn voorlopig hoeveel geld er nu in zit. Ik vind Lijntje bij uitstek een Sofie, Carolien of Liesbeth type. Kandidaatser kan je ze niet krijgen is mijn idee. Maar net zoals ik Chris voor kandidaat aanzie, kan ik met beide uitermate tevreden zijn ookal zou dat inhouden dat ik het verkeerd heb  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #134 Gepost op: 6-02-2015, 06:12:02 »
De enige van wie ik overtuigd ben dat ze zeker kandidaat is!  ::jaja:: Alleen die LIJN....dat komt telkens terug, ook nu weer met een LIJNEN opdracht? Of zullen ze dit seizoen naar elke kandidaat een rode lijn doen behalve naar de mol? Dus LIJN, Bloemen, Regenboog Kleuren etc....
Meer L

Offline Turdus

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #135 Gepost op: 6-02-2015, 07:01:17 »
Het viel me op dat Marlijn tijdens de laatste executie verschrikkelijk gespannen was, lijkt mij haast onmogelijk gespeeld.
Voor mij valt ze af als mol... blijven er nog 4 over ::rofl::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #136 Gepost op: 6-02-2015, 07:10:43 »
Vergeef me als het al opgemerkt is
Gisteren kwam ik tot een gekke ontdekking, terwijl ik niet in de Marlijn tunnel zit
In één van de opdrachten aan zee, ik denk in de tweede of derde aflevering zie je water achteruit stromen, een teruggedraaid beeld, is iemand dat opgevallen?
Gisteren zat ik op de site van Marlijn haar video te bekijken van haar song en aan het einde van de clip zat precies hetzelfde beeld. Ik vind dat zo frappant.
Zou Marlijn dan echt.....?
Zijn er molloten die  hetzelfde beeld gezien hebben
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #137 Gepost op: 6-02-2015, 13:04:24 »
Marlijn is niet mijn mol maar:ze maakt wel veel foutjes bij het nummers onthouden. En is weer gretig om jokers te kopen.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #138 Gepost op: 6-02-2015, 13:35:00 »
Rare biechten:

Pagode. "Ik lig niet zo lekker in de groep de laatste tijd, dus ik dacht, ik ga vriendjes maken." > de mol die wat vertrouwen terug wil winnen en daarom wat geld binnen brengt?

Liegen of Waarheid, over haar antwoord op de vraag wie de mol is: "En dát was natuurlijk een leugen." > ...want je bent het zelf?


Toch lijkt ze in de opdrachten veel te enthousiast mee te doen. En wordt ze nog amper verdacht door de andere kandidaten, wat ook wel wat zegt. Mogelijk een gevalletje Liesbeth. Die biechtte ook zo verdacht.
If I was a haircut would you wear a hat?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #139 Gepost op: 6-02-2015, 14:32:25 »
Marlijn zegt: 'Ik kijk al uit naar de test, dat er een mooie joker op tafel ligt.'

Hoe weet zij dat de jokers zo gaan verdeeld worden?
klaar voor de strijd