Auteur Topic: [KANDIDAAT] Martine Sandifort  (gelezen 111766 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #260 Gepost op: 21-02-2015, 12:10:37 »
Extra beelden:



Pittige, gedetailleerde vragen dus. (Als iedereen op Mol Margriet ingezet heeft kan het zijn dat de vragen te lastig waren voor Martine, ondanks dat zij veel met Margriet opgetrokken heeft.)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #261 Gepost op: 21-02-2015, 12:56:02 »
Helemaal in navolging van vorige week dat ze zei... Wie deed dit, wie zat waar, het wordt teveel om allemaal bij te houden (of iets van die strekking)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #262 Gepost op: 21-02-2015, 14:29:15 »
Mijn favoriete kandidaat was ze weliswaar niet, maar zoals ze die fabrieksopdracht in ging: absolute top!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #263 Gepost op: 21-02-2015, 16:16:33 »
Ze was wel mijn favoriet. Geweldige mol kandidaat! ::bravo::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #264 Gepost op: 21-02-2015, 16:18:12 »
Ze was wel mijn favoriet. Geweldige mol kandidaat! ::bravo::

 ::jaja:: ::bravo::

Heb lang gehoopt dat ze de Mol zou zijn, leek me geweldig, maar ze is sowieso mijn favoriete kandidaat van dit seizoen! Eén van de leukste kandidaten die WIDM gekend heeft!  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #265 Gepost op: 21-02-2015, 16:38:37 »
Zegt ze nou tegen Art, bij het afscheid, dat ze bij de executievragen alles op hem gezet had?
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #266 Gepost op: 21-02-2015, 16:47:25 »
Daar zou ze in 2011 niet ver mee zijn gekomen.........

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #267 Gepost op: 21-02-2015, 18:57:15 »
Daar zou ze in 2011 niet ver mee zijn gekomen.........

 ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #268 Gepost op: 21-02-2015, 19:01:47 »
Zegt ze nou tegen Art, bij het afscheid, dat ze bij de executievragen alles op hem gezet had?

Nee, ze zegt: ik heb het risico genomen helemaal op 1 te zitten.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #269 Gepost op: 22-02-2015, 13:06:23 »
Nee, ze zegt: ik heb het risico genomen helemaal op 1 te zitten.
Gisteren in de herhaling heb ik er nog eens goed op gelet en ik hoorde "ik heb het risico genomen hem op 1 te zetten" en volgens mij verwijst "hem" dan naar de test: ze heeft de test op 1 [persoon] gezet.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #270 Gepost op: 22-02-2015, 15:31:46 »
Gisteren in de herhaling heb ik er nog eens goed op gelet en ik hoorde "ik heb het risico genomen hem op 1 te zetten" en volgens mij verwijst "hem" dan naar de test: ze heeft de test op 1 [persoon] gezet.

Ik hoorde het de eerste keer al heel duidelijk: ik heb het risico genomen helemaal op 1 te zitten. Daar was hier niet eens twijfel over..
Ze slikt de helemaal een beetje in vanwege de emotie

Dus ja.. op 1 ingezet
« Laatst bewerkt op: 22-02-2015, 15:33:25 door FS »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #271 Gepost op: 22-02-2015, 15:53:40 »
Misschien geeft dit duidelijkheid?

 ::ok::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #272 Gepost op: 22-02-2015, 20:04:39 »
De ondertiteling is ook door anderen gedaan en niet door Martine zelf he ;) Dus dat zegt ook niet veel over wat ze zei. In ieder geval is in beide interpretaties vrij duidelijk dat het erover gaat dat ze de test op 1 persoon had ingezet, en niet op een "hem", dus zijn we het eens ::ok:: (of ze dan wel op Margriet zat blijft uiteraard nog steeds de vraag, dat kan ook net zo goed montage zijn).

Grappig trouwens dat iedereen iets anders verstaat, misschien een vraag voor op de fandag wat ze nou precies zei ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #273 Gepost op: 22-02-2015, 20:59:59 »
De ondertiteling is ook door anderen gedaan en niet door Martine zelf he ;) Dus dat zegt ook niet veel over wat ze zei. In ieder geval is in beide interpretaties vrij duidelijk dat het erover gaat dat ze de test op 1 persoon had ingezet, en niet op een "hem", dus zijn we het eens ::ok:: (of ze dan wel op Margriet zat blijft uiteraard nog steeds de vraag, dat kan ook net zo goed montage zijn).

Grappig trouwens dat iedereen iets anders verstaat, misschien een vraag voor op de fandag wat ze nou precies zei ;D

Nog maar een keer dan: luister het roodshow interview even terug. Dan weet je dat ze op 1 heeft ingezet, en dat het Margriet was.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #274 Gepost op: 23-02-2015, 21:53:29 »
Nog maar een keer dan: luister het roodshow interview even terug. Dan weet je dat ze op 1 heeft ingezet, en dat het Margriet was.
Ohja, dat was ik alweer vergeten, daar wees het interview inderdaad sterk op.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #275 Gepost op: 26-02-2015, 20:26:45 »
Even een verlate reactie na Martines vertrek...

Wow, ik had nooit verwacht dat Martine moest gaan. :o Voor mij was het bijna alsof er iemand was heengegaan, en zeker toen ze bijna moest huilen. :(

Tijdens de aflevering geloofde ik er echt nog in. Zeker tijdens de aflevering, dacht ik meermaals, jullie hebben het allemaal fout, het kan nog steeds Martine zijn. Zeker toen die stift foetsie verdwenen was, ze het lotussymbool als eerste aanwees, en dan weer zo onhandig dat fotoparcours aflegde net zoals bij het laserspel, dacht zelfs heel even dat het allemaal een niet te evenaren act was. Allemaal wishful thinking helaas. Maar al bij al ben ik heel blij dat ze zo ver is geraakt. Oh Martine, oh Martine, wat was zij een supermooie aanwinst voor dit programma. ::zon::

Achteraf bekeken, wel top van die zwarte vrijstelling, waar ik eerst van dacht dat de Mol zand in de ogen strooide van haar ondergeschikte kandidaten bleek dit dus een briljante actie van een topkandidaat. Dit was toch een van de epische momenten van deze serie!!! ::respect:: En het toonde voor mij dat ze toch wel heel erg goed in het spel zat, snel denkwerk kon verrichten en toch wel veel spelinzicht had. Alles wat een goede Mol moet zijn natuurlijk, en volgens mij had ze dat ook wel goed gedaan als ze als Mol was aangesteld. Maar het is natuurlijk niet zo ...

Mijn favoriet verlaat nu het spel! :\'( Het zonnetje ging onder in WIDM. Wat ga ik je missen op mijn televisiescherm. ::zwaaisip:: Tot in de finale, ben benieuwd of je goed zat, al twijfel ik daar geen seconde aan.

Dan nu even een passend lied, speciaal voor Martine uit ons Vlaams cultureel erfgoed. ::roos::



Wijst iemand mij dan nu de weg naar praatgroep 'Anonieme Vrienden van Mol Martine', ik kan wel enkele sessies gebruiken. ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #276 Gepost op: 26-02-2015, 20:33:15 »
Wat een mooi betoog  ::jaja::