Auteur Topic: [KANDIDAAT] Pieter Derks  (gelezen 23566 keer)

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Pieter Derks
« Reactie #40 Gepost op: 2-01-2015, 18:54:41 »
 ::zwaai::

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Pieter Derks
« Reactie #41 Gepost op: 2-01-2015, 19:51:08 »
Heel jammer! Hij was één van m'n favoriete kandidaten! ::ohno::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Pieter Derks
« Reactie #42 Gepost op: 2-01-2015, 22:44:02 »
Pieter over de eerste afvaller zijn:


Offline belg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Pieter Derks
« Reactie #43 Gepost op: 5-01-2015, 19:30:24 »
Om de speculaties over een mogelijke terugkeer van Pieter wat te voeden, hij zegt bij het maken van de test: "ik heb in principe nog acht verdachten want ik vertrouw mezelf ook niet helemaal."

Logischer zou toch zijn 'tien verdachten want...'; welke reden zou hij immers hebben om 2 kandidaten niet verdacht te vinden en zichzelf wél?


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Pieter Derks
« Reactie #44 Gepost op: 5-01-2015, 20:10:55 »
Om de speculaties over een mogelijke terugkeer van Pieter wat te voeden, hij zegt bij het maken van de test: "ik heb in principe nog acht verdachten want ik vertrouw mezelf ook niet helemaal."

Logischer zou toch zijn 'tien verdachten want...'; welke reden zou hij immers hebben om 2 kandidaten niet verdacht te vinden en zichzelf wél?



Het zou kunnen dat hij eerst 2 namen heeft genoemd als hoofdverdachten maar dat dat is weggeknipt omdat we anders zouden weten op wie hij vooral is gegaan in de test.

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Pieter Derks
« Reactie #45 Gepost op: 5-01-2015, 20:14:58 »
Het zou kunnen dat hij eerst 2 namen heeft genoemd als hoofdverdachten maar dat dat is weggeknipt omdat we anders zouden weten op wie hij vooral is gegaan in de test.

Dit is een mogelijke verklaring want er wordt wel meer geknipt/geplakt bij de testbiechten. Toch sluit ik het niet uit, het blijft een aparte uitspraak.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Pieter Derks
« Reactie #46 Gepost op: 30-01-2015, 12:55:51 »
Tweet van Pieter:

Vanavond om 20:30 op NPO1 alsnog@WieIsDeMol ! Dat is dat programma waaraan ik elke week meedoe. In de leader.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
wat toch jammer dat die grapjas er al zo vroeg uit lag.