Auteur Topic: Wie is de mol? Test hier puur je intuïtie!  (gelezen 20926 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? Test hier puur je intuïtie!
« Reactie #20 Gepost op: 2-02-2015, 16:19:54 »
Vanuit een andere hoek, met die extra streep van af de neus, kan het ook best een muisje zijn, of een slang.

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Wie is de mol? Test hier puur je intuïtie!
« Reactie #21 Gepost op: 6-02-2015, 07:44:12 »
Yes, misschien weer één die klopt! Wit pak en iets wits in z'n gezicht, dit komt vrijwel overeen met een beeld wat in de aflevering van vanavond voorbij kwam: zou hier de Mol dan onder verpakt/in vermomd zitten!? Alleen wie? Rond India is de witte muis i.i.g omgeven met symboliek (Sri Lanka ligt vlak bij India) en wie had als bijnaam muis? Juist: Rik.



Sinds wanneer heeft Rik borsten? Dit is duidelijk een vrouw. En ze staat op één van de groepsfoto's in dezelfde houding ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Test hier puur je intuïtie!
« Reactie #22 Gepost op: 6-02-2015, 09:34:36 »
Ik vind het knap dat jij borsten ziet

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Test hier puur je intuïtie!
« Reactie #23 Gepost op: 11-02-2015, 18:18:48 »
Ik heb vannacht gedroomd over WIDM.  ::bravo:: Ik was zelf kandidaat   ::love:: ::hyper:: (dat heb ik al zo vaak gedroomd! En het leek altijd zo echt :( ) en wat ik me nog kan herinneren was dat Margriet heel duidelijk de mol was. ::rofl::
We waren buiten en ik had een gesprek met Martine en Margriet, meer weet ik niet meer.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Test hier puur je intuïtie!
« Reactie #24 Gepost op: 11-02-2015, 21:53:43 »
Ik vind het knap dat jij borsten ziet

Waar het hart van vol is.... ::rofl::

Zelf zie ik hier wel eerder een vrouw in dan een man. Niet omdat ik borsten zie maar meer het postuur. Om eerlijk te zijn denk ik dat de mol daar helemaal niet onder zit....

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? Test hier puur je intuïtie!
« Reactie #25 Gepost op: 26-02-2015, 23:57:40 »
hoort hier denk ik.

Ik zat even op te sommen waarom het margriet niet zou kunnen zijn. Speelde mijn spotify in eens een bluegrass bewerking van "Let it be". Mother Mary speaks to me. Zou Moeder Margriet mij de wijze woorden toespreken: Het is Rik!   ??
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 00:03:05 door SomeOne_01 »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Test hier puur je intuïtie!
« Reactie #26 Gepost op: 27-02-2015, 00:01:21 »

- Wit shirt-achtig of wit pak ofzoiets.


Toch nieuwsgierig Dutch-babe. Stap je over naar Margriet nu ze zo'n prachtig wit pak aan had?