Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 315696 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #160 Gepost op: 17-01-2015, 11:03:11 »
Chrissie, Rikkie, Vikkie, Carolina, Margriet of Martine. Maar wie van de zes?  ??? Geen idee.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #161 Gepost op: 17-01-2015, 23:51:41 »
Chris en Rik zijn na de opdracht met het watervliegtuig een stuk verdachter geworden. Al vond ik het dan weer onmols van Rik om penningmeester te willen zijn. Het woord Bentota lezen was dan weer onmols van Chris en bij het laden en lossen zat hij in de verkeerde molpositie (vrachtwagen).
Daarom blijf ik bij Carolina als hoofdverdachte (snel uitgeschakeld met 2 enveloppen) gevolgd door Margriet (stelde voor verf te kopen). Chris en vooral Rik blijf ik ook nog als mogelijke molkandidaten zien en ook Martine (ze schoot op Margriet). Viktor verdenk ik alsmaar minder (als enige een enveloppe binnengehaald) en Ajouad en Marlijn zie ik ook niet dadelijk als mol.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2015, 00:04:11 door Luc »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #162 Gepost op: 18-01-2015, 00:30:01 »
Normaal heb ik mijn tunnel al gevonden, goed uitgegraven, versiering opgehangen en vind ik allerlei bruikbare aanwijzingen naar mijn mol.

Alleen dit jaar kan ik er op een of andere manier niet inkomen. Kan aan mij liggen omdat ik te vermoeid ben of het ligt aan een spelersgroep waar super veel dynamiek in zit. Beats me.

Ik heb vanavond de overgebleven kandidaten eens op een rijtje gezet en kom dan tot de conclusie dat ik inderdaad nog steeds niet mijn vaste moltunnel gevonden heb, alhoewel er een paar uitspringen. Zal morgen eens proberen het op papier te krijgen en hier neer te zetten. Wie weet kunnen jullie dan eens helpen een tunnel in te duiken  ::rofl::



Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #163 Gepost op: 18-01-2015, 12:17:42 »
Nou ik zit inmiddels behoorlijk diep in Rik zijn tunneltje!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #164 Gepost op: 18-01-2015, 16:33:18 »
Margriet.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #165 Gepost op: 18-01-2015, 16:51:55 »
Rik, Viktor of toch Margriet ik switch wat af dit jaar  ;)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #166 Gepost op: 18-01-2015, 19:17:36 »
Hebben meer molloten hier niet het idee dat het dit seizoen onduidelijker dan ooit is wie de mol is?
Iedereen kan het zijn momenteel Infeiten.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #167 Gepost op: 18-01-2015, 19:19:03 »
dit seizoen onduidelijker dan ooit is wie de mol is?
Ik vind het makkelijk zat hoor ::rofl:: :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #168 Gepost op: 18-01-2015, 20:33:32 »
Ik heb er de hele dag over nagedacht, nog wat dingen bekeken en ik ga toch de Margriet tunnel induiken.

Margriet is de enige die continue aan het regelen / sturen is op de achtergrond. Natuurlijk zijn er ook wel acties waarbij ik haar even minder verdenk maar overwegend stonden bij haar meer plusjes dan minnetjes en bij de rest was er geen overtuiging te bekennen.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #169 Gepost op: 18-01-2015, 21:05:39 »
Chrissie, Rikkie, Vikkie, Carolina, Margriet of Martine. Maar wie van de zes?  ??? Geen idee.
Knoop doorgehakt. Ik blijf toch bij Carolina als hoofdverdachte. Voor haar zijn m.i. de minste tegenargumenten te vinden.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #170 Gepost op: 18-01-2015, 21:20:12 »
1. Carolina
2. Margriet
3. Rik

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #171 Gepost op: 18-01-2015, 21:24:16 »
Wat Joey zegt.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #172 Gepost op: 18-01-2015, 21:28:40 »
Carolina, Martine of Margriet.
Voor de andere vijf heb ik (tekortschietende) redenen om ze af te strepen.
Maar ik ga voor Martine. Puur omdat het veel leuker is om één iemand als Mol aan te wijzen en dan te gaan tunnelen, dan om tot aan aflevering 8 nog 'alle opties open te houden'. Vanuit een bevooroordeelde blik vind ik Martine ook wel waarschijnlijk als Mol ::jaja:: Aan de ene kant is ze een wensmol, maar aan de andere kant is ze juist weer geen wensmol omdat ze niet 'De Perfecte Mol' is, maar ook juist wel eens niet op een goede molpositie zit en daardóór is ze het misschien weer wel.
...óf niet!

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #173 Gepost op: 19-01-2015, 16:43:05 »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #174 Gepost op: 20-01-2015, 00:42:43 »
Ik denk dat ik deze week nog even bij Rik blijf hangen, maar het ligt er wel erg dik bovenop. Het is zeker nog mogelijk dat ik ga switchen. Naast de drie usual suspects op deze site (Rik, Chris en Margriet) wil ik niet uitsluiten dat Marlijn de mol is. Hoewel zij er niet uitspringt wat betreft molgedrag en soms bloedfanatiek lijkt, zijn er dingen die mij niet lekker zitten.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #175 Gepost op: 20-01-2015, 18:04:11 »
Toch maar gewoon Rik?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #176 Gepost op: 20-01-2015, 18:48:16 »
G-root:
bij Rik blijf hangen, maar het ligt er wel erg dik bovenop

Viktor niet blijkens deze poll ::trots:: ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #177 Gepost op: 20-01-2015, 21:45:43 »

Gisteren had ik dan eindelijk tijd  :o om aflevering 1, je moet bij het begin beginnen, op mijn gebruikelijke manier te analyseren.

Voor de leesbaarheid en lengte van het bericht heb ik de details gemakshalve weggelaten.

Prematuur voor harde conclusies, aangezien slechts gebaseerd op observaties van de eerste aflevering, zijn dit in het kort mijn bevindingen:

  • Ajouad en Marlijn zou ik omschrijven als zeer kandidaats (al bijna een streep erdoor)
  • Bij Rik, Viktor, Margriet, Evelien in meer of mindere mate kandidaatse reacties/emoties waargenomen die mij serieuze twijfel geven over hun Molschap
  • Zou ik de Mol zoeken tussen Carolina, Chris, Martine, Pieter


Als Viktor de Mol is, dan is er dit seizoen een Mol die zelf twijfels had of hij wel goed voorbereid was en een Mol die het executiescherm van Art beschouwde als iets negatiefs (in ieder geval in afl. 1 dan). Dit staat wat mij betreft haaks op de bewering (van Art) dat we dit jaar te maken hebben met een agressieve Mol die doelbewust en vol zelfvertrouwen de kandidaten confronteert en misleidt.

Over Carolina bestaan er in twee andere topics spoiler-achtige twijfels of zij wel de Mol kan zijn. Ik weet zelf nog niet goed wat ik hier mee moet. Trek je eigen conclusies.

Ik wil ondertussen zo snel mogelijk verder met aflevering 2 ::vergroot::

Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #178 Gepost op: 20-01-2015, 23:25:18 »
  • Ajouad en Marlijn zou ik omschrijven als zeer kandidaats (al bijna een streep erdoor)

Over Carolina bestaan er in twee andere topics spoiler-achtige twijfels of zij wel de Mol kan zijn. Ik weet zelf nog niet goed wat ik hier mee moet. Trek je eigen conclusies.
Over Ajouad en Marlijn ben ik het helemaal met je eens: ik weet bijna 99% zeker dat die de mol niet zijn.
Dat over Carolina had ik liever niet geweten..
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #179 Gepost op: 21-01-2015, 00:05:07 »
Prematuur voor harde conclusies, aangezien slechts gebaseerd op observaties van de eerste aflevering, zijn dit in het kort mijn bevindingen:

Leuk, de eerste lightman-analyse !  ::ok::
Spelletje ?! - It's a way of life !