Poll

Wie is de afvaller? Maw: wie is de Verliezer nu?

Margriet
3 (5.7%)
Rik
10 (18.9%)
Marlijn
40 (75.5%)

Totaal aantal stemmen: 53

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 86484 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #20 Gepost op: 9-01-2015, 08:12:31 »
Ik zie dat verdacht veel mensen op Evelien hebben gestemd als afvaller. Maar hoe komen jullie hierbij? Ik kan uit de posts niet echt afleiden wat de specifieke reden is. Afgaande op de muzikale aanwijzing vond ik de links naar Viktor of niemand een stuk sterker.

EDIT: ah, mijn oog valt net op het spoilertopic. Jammer.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2015, 08:17:17 door molmark »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #21 Gepost op: 9-01-2015, 16:45:51 »
Deze was al; verklapt helaas. Hopelijk is de volgende spannender.

Wie is de afvaller?
Margriet    - 2 (3.2%)
Carolina    - 6 (9.7%)
Rik    - 0 (0%)
Chris    - 3 (4.8%)
Ajouad    - 3 (4.8%)
Viktor    - 6 (9.7%)
Evelien    - 25 (40.3%)
Marlijn    - 2 (3.2%)
Martine    - 5 (8.1%)
NIEMAND    - 10 (16.1%)

Totaal aantal stemmen: 62
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #22 Gepost op: 9-01-2015, 17:39:28 »
Chris! Lijkt tunnelvisie te hebben. Schijnt weinig op te schrijven in zijn molboekje. En ik heb een link kunnen maken met de muzikale hint (zie daarvoor dat topic).

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #23 Gepost op: 9-01-2015, 17:58:22 »
Marlijn ben ik bang voor. Heb steeds zo'n gevoel dat ze het niet ver gaat redden. ook omdat ze naar mijn kijk te veel biechten had.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2015, 19:10:32 »
Ik ga voor Marlijn, omdat ze voor mij zowiezo geen mol meer was en Door de muzikale hint

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #25 Gepost op: 9-01-2015, 22:29:46 »
Ik ga voor Carolina want je kunt wel zoeken met RHCP, maar het ging om All Saints, hebben we eindelijk de non te pakken  :-*
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #26 Gepost op: 10-01-2015, 14:43:14 »
Ik zou haast een topic maken `Wie valt er NIET af´ maar dan wordt het wel erg ingewikkeld haha.

Ik zie alleen voor haast iedereen wel reden om te gaan, behalve voor Rik en Chris, die blijven vast en zeker nog wel.

Ik denk dat het nog wel eens moeilijk kan worden voor Martine deze keer, al ligt Marlijn voor de hand. Beide dames geven een voorzet in de testbiecht. Namelijk zijn bijzonder vaag en hebben blijkbaar een verkeerde mol die wel heel lang in het spel blijft. Qua vaagheid scoort ook Ajouad hoge ogen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #27 Gepost op: 10-01-2015, 16:14:53 »
Martine, ja goed idee. Ik heb haar al 2x als afvaller ingevuld voor mijn pool, dus 3x is scheepsrecht. :D ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2015, 14:00:10 »
Zou prima kunnen... ik had voorafgaand aan de serie al een lijstje gemaakt met vroege afvallers, en finalisten. Heel apart had ik Evelien staan als 2e afvaller!!! Dus dat komt nog uit ook... verder had ik Viktor en Martine staan, gevolgd door Ajouad, Carolina en Margriet. Dus finalisten Chris en Rik... ik denk nog steeds dat die lang in het spel blijven. Verder dacht ik ook dat Marlijn lang zou blijven maar dat denk ik nu dus niet meer :-[ al blijft ze wensmol ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2015, 16:13:53 »
Qua vaagheid scoort ook Ajouad hoge ogen.

Joh: zou het?  ::rofl:: Bij gebrek aan het moeten maken van een test hoeft ie weinig los te laten natuurlijk. Qua volgorde van afvallers verwacht ik: Carolina, Viktor, Martine, Ajouad, Margriet, finale met Rik/Chris/Marlijn (of Margriet, iig een Marretje :P).

De manier van bekend maken, eerst Rik met een eigen filmpje, toen een foto van Marlijn haar jurk.. dat bracht mij al op het idee dat die twee elkaar goed hebben kunnen leren kennen in de serie. En dat kan alleen als je er lang in blijft > dus voor mij in de pool sowieso de twee finalisten. Chris zie ik als outsider, mijn poolmol, maar het kan ook maar zo Rik wezen. Ben benieuwd hoe de montage gaat verlopen, ze willen toch vaak de verliezend finalist en/of winnaar montagetechnisch naar voren schuiven t.o.v. de echte mol. Zie Liesbeth ipv Anne-Marie, zie Freek ipv Susan.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #30 Gepost op: 11-01-2015, 17:26:07 »
Joh: zou het?  ::rofl:: Bij gebrek aan het moeten maken van een test hoeft ie weinig los te laten natuurlijk. Qua volgorde van afvallers verwacht ik: Carolina, Viktor, Martine, Ajouad, Margriet, finale met Rik/Chris/Marlijn (of Margriet, iig een Marretje :P).

De manier van bekend maken, eerst Rik met een eigen filmpje, toen een foto van Marlijn haar jurk.. dat bracht mij al op het idee dat die twee elkaar goed hebben kunnen leren kennen in de serie. En dat kan alleen als je er lang in blijft > dus voor mij in de pool sowieso de twee finalisten. Chris zie ik als outsider, mijn poolmol, maar het kan ook maar zo Rik wezen. Ben benieuwd hoe de montage gaat verlopen, ze willen toch vaak de verliezend finalist en/of winnaar montagetechnisch naar voren schuiven t.o.v. de echte mol. Zie Liesbeth ipv Anne-Marie, zie Freek ipv Susan.

Marlijn is heel veel aan het woord, dat kan betekenen dat ze, net als Sofie vorig jaar, finalist (en misschien wel winnares) is. Ik verwacht ook dat Chris en Rik heel ver gaan komen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #31 Gepost op: 11-01-2015, 19:38:12 »
bracht mij al op het idee dat die twee elkaar goed hebben kunnen leren kennen in de serie. En dat kan alleen als je er lang in blijft > dus voor mij in de pool sowieso de twee finalisten
Ja dat dacht ik eerst ook. Staat zo in mijn molboekje. Maar inmiddels weten we hoe dat bondje in elkaar steekt en is Marlijn al zeer innig met Rik. Nog langer in blijven, puur om wat jij omschrijft, is dus niet nodig. Juist omdat ze zo prominent in beeld komt telkens denk ik dat ze haar zendtijd nu wel gehad heeft...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #32 Gepost op: 16-01-2015, 00:27:50 »
Toch knap dat er 6 het goed hadden:

Wie is de afvaller?
Margriet    - 3 (5.5%)
Carolina    - 13 (23.6%)
Rik    - 1 (1.8%)
Chris    - 2 (3.6%)
Ajouad    - 1 (1.8%)
Viktor    - 2 (3.6%)
Marlijn    - 25 (45.5%)
Martine    - 2 (3.6%)
NIEMAND    - 6 (10.9%)

Totaal aantal stemmen: 55
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #33 Gepost op: 17-01-2015, 13:13:00 »
Wie worden de afvallers, dan denk ik Carolina, Chris, Martine en Margriet als diegenen die genoemd worden door de 2 afvallers. Maw: zij halen de finale niet.

Rik en Viktor wel. Marlijn wellicht ook dan ??? Dat zijn de 3 finalisten die ik in de pool invulde.

Martine en Margriet zitten op mijn mol dus ik denk dat die nog wel wat verder komen. Je hebt dan dus eerst Carolina en de mooiboys die gaan afvallen de komende 3 weken.

Gezien de radiohint denk ik dat het Ajouad of Chris is die nu meteen al afvalt. Chris vanwege flying high en vooral ook de verspreking van Carolina in Moltalk.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #34 Gepost op: 17-01-2015, 13:38:46 »
Ik denk Ajouad, na dri  vrijstellingen houdt zijn geluk eens op. De muzikale aanwijzing lijkt me wel op hem slaan gezien de vorige twee niks van doen hadden  met de tekst die we hoorden maar alles eromheen wat je erbij kunt halen ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #35 Gepost op: 17-01-2015, 13:44:28 »

Ik verwacht wederom Marlijn  :\'(

Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #36 Gepost op: 17-01-2015, 14:35:48 »
Marlijn
Ja die dacht ik ook meteen na de testbiecht. Zij houdt het daar wel erg vaag, als enige. Maar ik ga daar niet meer zo hard op af als vroeger want de productie heeft het wel vaker zo gedaan dat zo'n vage kandidaat toch steeds bleef zitten. Daar heb ik al heel wat dukaten op verloren :-[.... En zou maar zo kunnen dat ze haar eerste mol Viktor tot het einde toe blijft verdenken dus de finale gaat bereiken.

Ik denk sowieso niet dat iemand die nu zegt Rik of Viktor te verdenken eruit vliegt want dan wordt de lijst met moetjes bij de afvallers wel heueul erg groot. Dus Viktor zelf is dan vrijgesteld (gaat voor Rik) maar ook Rik, Margriet en Martine.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #37 Gepost op: 17-01-2015, 20:01:26 »
Ik heb echt geen idee.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #38 Gepost op: 18-01-2015, 15:49:40 »
Viktor.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #39 Gepost op: 18-01-2015, 16:44:10 »
Hoe kom je daarbij, Heinz? Vind je dit niet een hele sterke (die dus helemaal ongeacht molvoorkeuren is!):
Ik denk sowieso niet dat iemand die nu zegt Rik of Viktor te verdenken eruit vliegt want dan wordt de lijst met moetjes bij de afvallers wel heueul erg groot. Dus Viktor zelf is dan vrijgesteld (gaat voor Rik) maar ook Rik, Margriet en Martine
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)