Auteur Topic: Vondel CS Jij was erbij!  (gelezen 38140 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #80 Gepost op: 5-03-2015, 23:58:01 »
Zo, da's lang geleden.. Heeft iemand mij nog weten te spotten (mochten er mensen weten hoe ik er inmiddels na al die jaren uitzie haha)? Ik stond helemaal vooraan, zoals je hier kunt zien: http://www.at5.nl/artikelen/140939/video-honderden-fans-bij-finale-wie-is-de-mol-in-vondelpark (rechtsonderin bij vanaf 10 seconden). Ik vond het in ieder geval erg tof!

Gelukkig alleen maar honderden fans en geen duizenden... Er was nog ruimte om te ademen.

Was leuk om erbij te zijn! Lekker samen juichen bij de ontknoping ;D Hoewel er ook een aantal mensen errug sipjes keken toen Rik het niet was  >:D
Tell me what your telescope says

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #81 Gepost op: 6-03-2015, 00:02:08 »
Gelukkig alleen maar honderden fans en geen duizenden... Er was nog ruimte om te ademen.

Was leuk om erbij te zijn! Lekker samen juichen bij de ontknoping ;D Hoewel er ook een aantal mensen errug sipjes keken toen Rik het niet was  >:D
Ik las net 2600  ::jaja::
Strikt genomen dus wel duizenden  ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #82 Gepost op: 6-03-2015, 00:02:21 »
Het was geweldig!!!  ::love:: super maar niet te koud en goed te volgen op de twee grote schermen.. publiek werd de hele tijd gefilmd maar geen idee wat ze daarvan hebben of gaan uitzenden. Ik heb allerlei filmpjes en foto's gemaakt, even kijken hoe ik dat vanaf mijn mobiel kan uploaden

Publiek werd gek toen margriet genoemd werd en we hebben iedereen ook kunnen zien op het bordes. Aan het einde bleef art nog even langer om op de foto te gaan met molloten en handtekeningen uit te delen, supercOOl  ::love::

De video's kan ik via you tube uploaden.. nu de foto's nog.. krijg melding dat mn foto's te groot zijn als ik het probeer hier te uploaden.. Hoop dat het gelukt is.. heb nog nooit iets geupload via YouTube  ::schaam:: https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=86p2L2VUSCA
http://youtu.be/1VrolJSMnp0
http://youtu.be/pc8XNM39ktI
http://youtu.be/XAeRoV-uK0E

Hahaha op dat derde filmpje zie je Jan-Willem vlakbij Rik dwarrelen omdat hij hem voor radio 2 wilde strikken ::rofl:: (dat zat ik live mee te luisteren op dat moment)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #83 Gepost op: 6-03-2015, 00:03:16 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #84 Gepost op: 6-03-2015, 00:08:26 »
Het was geweldig! ::bravo::
...óf niet!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #85 Gepost op: 6-03-2015, 00:09:55 »
Het was geweldig! ::bravo::

Vertel, vertel  ::joehoe::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #86 Gepost op: 6-03-2015, 00:11:27 »
Lijkt me erg leuk om op die afterparty te zijn ;D

En ja vertel Pac!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #87 Gepost op: 6-03-2015, 00:11:50 »
Vertel, vertel  ::joehoe::
Later, later. Eerst morgenochtend maar een tentamentje maken ::wijn::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #88 Gepost op: 6-03-2015, 00:22:54 »
Ik ben heel blij dat ik gegaan ben want het was heel leuk om mee te maken. Ik stond er al iets over zessen en toen werd net aflevering 8 op de grote schermen ingestart. (Aansluitend negen en na wat leuke onderbrekingen voor opnames tien.) Er stond toen nog maar een man of 20, waaronder Bodejos en Rick De Molloot. Langzaam maar zeker stroomde het steeds voller. De sfeer was prachtig met al die enthousiaste molloten, kandidaten en crew. ::ok::

« Laatst bewerkt op: 6-03-2015, 00:26:57 door Heinz »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #89 Gepost op: 6-03-2015, 00:25:54 »
Later, later. Eerst morgenochtend maar een tentamentje maken ::wijn::

Succes daarmee!!

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #90 Gepost op: 6-03-2015, 00:29:48 »
Leuk  ::bravo::

Maar ik word wel een beetje zeeziek  ::rofl::

Hahahha ja sorry allerlei mensen liepen tegen me op de hele tijd hahahaha kheb mn best gedaan  ::tandpastasmiley::
zag dat Heinz hele mooie foto's heeft!! Ik krijg mijne er niet op dus heb het via een externe link nu geprobeerd toe te voegen

En @pac-mol wat geweldig hoor dat je dit van zoooooo dichtbij hebt kunnen meemaken!! Kijk erg uit naar je "verslag"  ::bravo::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #91 Gepost op: 6-03-2015, 00:34:19 »
Hahahha ja sorry allerlei mensen liepen tegen me op de hele tijd hahahaha kheb mn best gedaan  ::tandpastasmiley::
zag dat Heinz hele mooie foto's heeft!! Ik krijg mijne er niet op dus heb het via een externe link nu geprobeerd toe te voegen

En @pac-mol wat geweldig hoor dat je dit van zoooooo dichtbij hebt kunnen meemaken!! Kijk erg uit naar je "verslag"  ::bravo::

Waar staan die dan (behalve de 2 hierboven)?

En ik geloof onmiddellijk dat je je best hebt gedaan maar dat het niet meeviel in die menigte  ::jaja::  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #92 Gepost op: 6-03-2015, 00:37:03 »
Waar staan die dan (behalve de 2 hierboven)?

Ik denk dat Mollige die twee bedoelt want dat is meteen de selectie beste foto's die ik met mijn telefoon gemaakt heb. Maar ik verwacht dat er nog volop foto's van anderen zullen volgen. En ik heb nog wat videofragmentjes maar die moet ik morgen eerst kantelen. ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #93 Gepost op: 6-03-2015, 00:40:51 »
Morgen eens op mijn gemak alles bekijken.

Heinz, kijk je wel uit net kantelen dat je niet ineens een M krijgt 😋

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #94 Gepost op: 6-03-2015, 00:42:08 »
Ik denk dat Mollige die twee bedoelt want dat is meteen de selectie beste foto's die ik met mijn telefoon gemaakt heb. Maar ik verwacht dat er nog volop foto's van anderen zullen volgen. En ik heb nog wat videofragmentjes maar die moet ik morgen eerst kantelen. ;)

Tof  ::bravo::

Kijk uit naar alle foto's en filmpjes (van iedereen)  ::jaja::  ::joehoe::

En niet te vergeten de verhalen/sfeerverslagen  ;D

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #95 Gepost op: 6-03-2015, 00:42:56 »
Ik denk dat Mollige die twee bedoelt want dat is meteen de selectie beste foto's die ik met mijn telefoon gemaakt heb. Maar ik verwacht dat er nog volop foto's van anderen zullen volgen. En ik heb nog wat videofragmentjes maar die moet ik morgen eerst kantelen. ;)

Ik bedoelde inderdaad die twee ja! Dacht eigenlijk dat het een voorproefje was  ;)

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #96 Gepost op: 6-03-2015, 01:27:55 »
Dit-was-echt-zo-gaaaf!!!

Ik kom nu pas thuis, omdat Marlijn niet eerder op kwam dagen, maar ik moet morgen helaas om 06:00 weer op.
Morgenavond dus een sfeerimpressie van mij kant uit, compleet met foto- en videomateriaal!

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #97 Gepost op: 6-03-2015, 01:47:56 »
Zo, da's lang geleden.. Heeft iemand mij nog weten te spotten (mochten er mensen weten hoe ik er inmiddels na al die jaren uitzie haha)? Ik stond helemaal vooraan, zoals je hier kunt zien: http://www.at5.nl/artikelen/140939/video-honderden-fans-bij-finale-wie-is-de-mol-in-vondelpark (rechtsonderin bij vanaf 10 seconden). Ik vond het in ieder geval erg tof!

Geniaal! De verbazing die op sommige mensen hun gezicht is af te lezen als Margriet zegt dat ze de mol is!  ::rofl::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #98 Gepost op: 6-03-2015, 01:50:39 »
Dit-was-echt-zo-gaaaf!!!

Ik kom nu pas thuis, omdat Marlijn niet eerder op kwam dagen, maar ik moet morgen helaas om 06:00 weer op.
Morgenavond dus een sfeerimpressie van mij kant uit, compleet met foto- en videomateriaal!

Leuk!  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vondel CS Jij was erbij!
« Reactie #99 Gepost op: 6-03-2015, 10:08:21 »
Ik heb een paar fragmentjes achter elkaar gezet: