Poll

Wat is het leukste onderschrift van Wie is de mol 2016?

[leader] Isabelle: Marc-Marie is kritisch...... Marc Marie is kritisch
3 (3.4%)
[aflevering 1] Eerste opdracht baard Airen geen zorgen
1 (1.1%)
[aflevering 2] Ook aan tafel is er totaal geen sprake van 'eterdiscipline' bij kandidaten widm 2016
33 (37.9%)
[aflevering 3] "Hoe je onder de grond belandt? Die drukke weg daar oversteken zonder uit te kijken."
8 (9.2%)
[aflevering 4] Taeke kaejakt als een baes, Maer hij begaet een flaeter; Want waer de aek de koker raekt, Raekt Taekema te waeter.
10 (11.5%)
[aflevering 5] Tim gaat voor de molletjestrui.
17 (19.5%)
[aflevering 6] Annemieke vertrouwt Rop voor geen inch
3 (3.4%)
[aflevering 7] Annemieke ziet picollo achter Taeke en schreeuwt: "Ai... Ren!"
3 (3.4%)
[aflevering 8] Klaas: 'heeft iemand een paracetamolletje?  Ik heb hoogtevrees.' Annemieke: ' voor je staat wel een tabletje!'
3 (3.4%)
[aflevering 9] Hier rust het format van "Wie is de Mol?"
6 (6.9%)

Totaal aantal stemmen: 87

Poll gesloten: 12-03-2016, 23:00:04

Auteur Topic: Funstuff - Het onderschriftenspel  (gelezen 278595 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #40 Gepost op: 16-12-2015, 22:50:01 »
Citaat
Art: "We kijken nu naar een gezichtsreconstructie van de mol?"
Ellie: "Dat klopt, het betreft een blanke man, 25-30 jaar oud, met donker krullend haar die nogal geschrokken was toen hij hoorde dat ik meedeed..."

Nominatie ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #41 Gepost op: 16-12-2015, 23:24:57 »


Wie Is De Mol: Genieten & Granieten.




Ik wijs mezelf wel de deur  ::zwaai:: ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Anoniemand

  • Forumlid
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #42 Gepost op: 17-12-2015, 19:32:26 »




Christus de Verlosser: ''Yo man, what's up my friend? You want something from me, huh, huh?''
Wilhelm: ''Oh shit, hij weer... Hou nou is je kop dicht''

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #43 Gepost op: 17-12-2015, 20:47:20 »

Oh no, welke vlegel heeft die secondelijm op mijn gezicht gesmeerd...
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #44 Gepost op: 17-12-2015, 21:32:30 »

Sterk spul hè, die Fisherman's Friend?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #45 Gepost op: 17-12-2015, 22:17:17 »



Don't blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good Luck
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #46 Gepost op: 17-12-2015, 22:32:32 »
Don't blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good Luck
Ik had die van HDD ook al genomineerd maar deze dan toch ook nog maar even want ja, Doctor Who verwijzingen zijn altijd goed ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #47 Gepost op: 17-12-2015, 23:01:29 »
Christus de Verlosser: ''Yo man, what's up my friend? You want something from me, huh, huh?''
Wilhelm: ''Oh shit, hij weer... Hou nou is je kop dicht''

Ook een nominatie voor deze, want ik moest lachen ;D ::ok::

Offline Hans97

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let's go amigo! 🎶🎶
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #48 Gepost op: 18-12-2015, 00:42:44 »

Aflevering 0 - the leader





Art's 0 symbool! ;D ::ok::

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #49 Gepost op: 19-12-2015, 11:38:29 »


De gezichtsuitdrukkingen voor de kandidaten in aflevering 10  ::oink::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #50 Gepost op: 19-12-2015, 11:53:26 »

Nog maar twee weken tot de eerste aflevering? ::oink::
« Laatst bewerkt op: 19-12-2015, 17:03:47 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #51 Gepost op: 19-12-2015, 16:01:52 »
Christus de Verlosser: ''Yo man, what's up my friend? You want something from me, huh, huh?''

Eerste wat ik las was ''you've got something for me''. Oops daar komt mijn 'ik zie overal widm in' weer naar boven.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #52 Gepost op: 19-12-2015, 17:56:35 »
Een stukje geschiedenisles ::regenboog::

Dit standbeeld is opgericht voor Antonio Montesino, een Spaanse monnik. Hij zeilde in 1510, dus kort na de ontdekking van Amerika door Columbus, als een van de eerste westerse mensen naar Hispaniola om het Christelijk geloof naar 'de Nieuwe Wereld' te brengen. Daar ontdekte hij hoe de kolonisten met de oorspronkelijke bewoners omgingen. Samen met andere Dominicanen stelde hij een preek op die hij hield tegen de Spaanse kolonisten. Hier waren ze niet blij mee, maar uiteindelijk wisten ze de Spaanse koning over te halen wetten aan te nemen die de rechten van de indianen beschermden. Goeie kerel, dus ::ok::
Dit moet dus het onderschrift zijn:

    "Ik, de stem, roepende in de woestijn, heb hier de preekstoel beklommen om jullie iets te zeggen.Daarom is het passend dat jullie met aandacht, niet half slapend, maar met heel jullie hart en al jullie zintuigen, ernaar luistert. Deze preek zal zijn de meest nieuwe die jullie nooit gehoord hebben, de meest scherpe en strenge en meest vreselijke en gevaarlijke die jullie nooit gedacht hadden te horen. Deze stem zegt, dat jullie allen in doodzonde verkeert, en jullie daarin leven en sterven, vanwege de wreedheid en het geweld dat jullie gebruiken tegen deze onschuldige mensen (de Indianen)."
   "Zeg mij: met welk recht en met wat voor soort rechtvaardigheid houden jullie deze Indiërs in zo’n wrede en verschrikkelijke slavernij? Met welk gezag hebben jullie zulke afschuwelijke oorlogen aan deze mensen verklaard, mensen die zich bevonden in hun vriendelijke en vredelievende gewesten, waar Julie zo oneindig velen van hen, met dood en nooit gehoorde vernielingen hebt verwoest? Hoe houden jullie hen zo onderdrukt en vermoeid zonder hen eten te geven noch hen van hun ziektes te genezen: ziekten die zij oplopen vanwege de buitensporige werkzaamheden die jullie hen opdraagt, en ze sterven; beter gezegd: jullie die hen doodt om iedere dag goud weg te halen en te bemachtigen? "    
   "En wat voor zorg hebben jullie dat iemand hen onderricht, opdat ze hun God en Schepper kennen, gedoopt worden, mis horen, de feest- en zondagen onderhouden? Deze, zijn dat soms geen mensen? Hebben zij geen redelijke zielen? Zijn jullie niet verplicht om hen lief te hebben als jullie zelf? Dat begrijpen jullie niet? Voelen jullie dat niet aan? Bevinden jullie je in zo'n diepe en verdovende slaap? Wees er zeker van, dat jullie in de situatie waarin jullie verkeren niet beter gered klunen worden dan de Moren en de Turken, die het geloof in Jezus Christus’ missen en niet willen."
...óf niet!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #53 Gepost op: 19-12-2015, 18:02:18 »

Of ik de mol ben?  ::megafoon:: Laat je niks wijsmaken
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #54 Gepost op: 19-12-2015, 18:04:30 »
ik nomineer die van pac mol maar ik weet nog niet hoe ik die in de poll ga verwerken
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #55 Gepost op: 19-12-2015, 18:05:36 »
Een stukje geschiedenisles ::regenboog::

(...)

"Ik, de stem, roepende in de woestijn, heb hier de preekstoel beklommen om jullie iets te zeggen.Daarom is het passend dat jullie met aandacht, niet half slapend, maar met heel jullie hart en al jullie zintuigen, ernaar luistert. Deze preek zal zijn de meest nieuwe die jullie nooit gehoord hebben, de meest scherpe en strenge en meest vreselijke en gevaarlijke die jullie nooit gedacht hadden te horen. Deze stem zegt, dat jullie allen in doodzonde verkeert, en jullie daarin leven en sterven, vanwege de wreedheid en het geweld dat jullie gebruiken tegen deze onschuldige mensen (de Indianen)."
   "Zeg mij: met welk recht en met wat voor soort rechtvaardigheid houden jullie deze Indiërs in zo’n wrede en verschrikkelijke slavernij? Met welk gezag hebben jullie zulke afschuwelijke oorlogen aan deze mensen verklaard, mensen die zich bevonden in hun vriendelijke en vredelievende gewesten, waar Julie zo oneindig velen van hen, met dood en nooit gehoorde vernielingen hebt verwoest? Hoe houden jullie hen zo onderdrukt en vermoeid zonder hen eten te geven noch hen van hun ziektes te genezen: ziekten die zij oplopen vanwege de buitensporige werkzaamheden die jullie hen opdraagt, en ze sterven; beter gezegd: jullie die hen doodt om iedere dag goud weg te halen en te bemachtigen? "    
   "En wat voor zorg hebben jullie dat iemand hen onderricht, opdat ze hun God en Schepper kennen, gedoopt worden, mis horen, de feest- en zondagen onderhouden? Deze, zijn dat soms geen mensen? Hebben zij geen redelijke zielen? Zijn jullie niet verplicht om hen lief te hebben als jullie zelf? Dat begrijpen jullie niet? Voelen jullie dat niet aan? Bevinden jullie je in zo'n diepe en verdovende slaap? Wees er zeker van, dat jullie in de situatie waarin jullie verkeren niet beter gered klunen worden dan de Moren en de Turken, die het geloof in Jezus Christus’ missen en niet willen."



...Wees dus een beetje lief voor elkaar. #jesuisindiaan
« Laatst bewerkt op: 19-12-2015, 18:36:01 door Heinz »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #56 Gepost op: 19-12-2015, 19:46:29 »


...Wees dus een beetje lief voor elkaar. #jesuisindiaan

Jesu is Indiaan? Millennia aan theologie gaat overboord ::oink::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #57 Gepost op: 19-12-2015, 20:01:38 »

Jesus Christ ben ik echt al zo oud?
#teamamaimiljaarde

Offline Anoniemand

  • Forumlid
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #58 Gepost op: 19-12-2015, 23:43:54 »


Sexy hoor, leuke ´´Oeeh, een knappe man, ik val flauw´´-houding voor op de molewalk. Staat je beeld-ig ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 19-12-2015, 23:45:43 door Anoniemand »

Offline Anoniemand

  • Forumlid
Re: Funstuff - Het onderschriftenspel
« Reactie #59 Gepost op: 19-12-2015, 23:51:24 »


Plot twist: De standbeeld is de Mol, want als hint geeft hij overduidelijk aan dat hij slecht ziet (aan één oog) en ook nog eens tegelijkertijd verkeerde dingen uitroept en bevelen geeft aan zijn medekandidaten om hen te misleiden en om wanorde in de groep te brengen ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 20-12-2015, 00:04:06 door Anoniemand »