Auteur Topic: [KANDIDAAT] Taeke Taekema  (gelezen 68870 keer)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #180 Gepost op: 19-02-2016, 04:33:48 »
En Taeke zegt bij de jokervraag dat het antwoord 100% is, Tim 50% en Klaas het ongelooflijke 25%. Dat heeft Taeke goed en dat heft zijn foute antwoord alweer op.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #181 Gepost op: 19-02-2016, 10:07:08 »
Dat is ook wat ik bedoel. Soms goede dingen doen, als het uitkomt en soms foute dingen doen als het nodig is.

Heb afl 1 nog teruggekeken. Art praat tegen de MOL en zegt (als je van Taeke uitgaat); Deze sportman wil scoren ten koste van alles, winnen is belangrijker dan meedoen. Concurentie uitschakelen is 2e natuur.

Nog even er de nadruk op leggen dat we het hier alleen over Taeke hebben.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #182 Gepost op: 19-02-2016, 11:07:43 »
Dat is ook wat ik bedoel. Soms goede dingen doen, als het uitkomt en soms foute dingen doen als het nodig is.


Maar hier deed hij iets 'goeds' terwijl de rest al het foute antwoord had gegeven. En dat doet een mol echt niet hoor. Die gaat dan gewoon onopvallend mee met het foute antwoord.

Streep door Taeke dus

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #183 Gepost op: 19-02-2016, 13:00:54 »
Maar hier deed hij iets 'goeds' terwijl de rest al het foute antwoord had gegeven. En dat doet een mol echt niet hoor. Die gaat dan gewoon onopvallend mee met het foute antwoord.

Streep door Taeke dus

Dat hij die ketting ook los maakt boven is voor mij eigenlijk ook zo'n Jan-Willemactie die mij definitief doet besluiten dat we met een kandidaat te maken hebben.

Jan-Willem hoefde maar te veinzen dat hij hoogtevrees had om niet de envelop met geld te hoeven pakken. Taeke hoefde maar net hetzelfde te doen, want het is niet gezegd dat de stoere teddybeer niet bang kan zijn van hoogtes. Hij kon niet zeggen dat hij het slot niet vond, want die smoes had Marjolein al bedacht. ;D


Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #184 Gepost op: 19-02-2016, 13:34:22 »
En Taeke zegt bij de jokervraag dat het antwoord 100% is, Tim 50% en Klaas het ongelooflijke 25%. Dat heeft Taeke goed en dat heft zijn foute antwoord alweer op.
Ik vond hierin juist Tim verdacht, weer zo'n I'm on it, Ego de mol, etc. Het is nl fout, maar ook weer goed als je het letterlijk neemt (dan is Tim of Taeke dus De Mol: 50%). Tim heeft veel te veel van dit soort verdachte uitspraken...Ook al is het Klaas.

Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #185 Gepost op: 19-02-2016, 13:37:33 »
En Taeke zegt bij de jokervraag dat het antwoord 100% is, Tim 50% en Klaas het ongelooflijke 25%. Dat heeft Taeke goed en dat heft zijn foute antwoord alweer op.

Het was omgekeerd. Klaas kwam met het ongelooflijke 50% (aangezien alle jokers hetzelfde zijn is dat een onmogelijke uitkomst) en Tim kwam met de 25% (die kan als je enkelzijdig bedrukte jokers hebt).

Doet niets van je argument af uiteraard. ;)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #186 Gepost op: 19-02-2016, 15:23:44 »
Art zegt ook; " Je bent altijd MOL, maar je moet ook kandidaat zijn"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #187 Gepost op: 19-02-2016, 16:00:53 »
Art zegt ook; " Je bent altijd MOL, maar je moet ook kandidaat zijn"

Ja, goed, maar dat eerste kwartiertje van dit seizoen waren gewoon een aantal dooddoeners die wij, het donderdagpubliek, al lang wisten, maar die voor het nieuwe publiek nog eens even moesten uitgelegd worden.

Elk jaar moet de Mol geld uit de pot houden, maar af en toe ook eens een keertje vertrouwen winnen door geld in de pot te brengen.

De vraag die je jezelf moet stellen is wanneer geld binnen halen zo onnodig was dat het ongeloofwaardig is dat die persoon de Mol is en bij Taeke en ook bij Annemieke heb ik (volgens mijn eigen definities) die acties gezien.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #188 Gepost op: 19-02-2016, 18:22:13 »
Citaat
Het was omgekeerd. Klaas kwam met het ongelooflijke 50% (aangezien alle jokers hetzelfde zijn is dat een onmogelijke uitkomst) en Tim kwam met de 25% (die kan als je enkelzijdig bedrukte jokers hebt).

Je hebt helemaal gelijk. Dank voor de correctie.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #189 Gepost op: 20-02-2016, 21:34:24 »
Jammer Taeke, je was een leuke kandidaat en sportief dat je nog zoveel geld in de pot hebt gebracht!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #190 Gepost op: 20-02-2016, 21:40:41 »
Airen de eerste afvaller en Taeke de laatste afvaller voor de finale. Ongeluk in het spel, geluk in de liefde?  ;D ::hug::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #191 Gepost op: 20-02-2016, 22:35:59 »
Taeke vond ik steeds leuker worden in de loop van het spel. Qua hoeveel geld een kandidaat in de pot brengt, had hij wellicht het meeste recht op de eindwinst. Jammer, ik had het je gegund, Taeke!  ::ok:: ::zwaai::

Edit: ik ben nu Taekes instagramprofiel aan het bekijken en daar gaf hij al sneaky hints weg naar zijn relatie met Airen. Hij was AT the beach en werd weinig verdacht in MolTAlk...  ::rofl:: ::bravo:: ::love::
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 22:53:49 door putyourHANSup! »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #192 Gepost op: 21-02-2016, 09:38:05 »
Ik had verwacht dat hij veel eerder zou afvallen, maar ik vond hem inderdaad wel leuk met zijn gortdroge humor.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #193 Gepost op: 21-02-2016, 12:08:03 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #194 Gepost op: 22-02-2016, 14:52:30 »
Ik had verwacht dat hij veel eerder zou afvallen, maar ik vond hem inderdaad wel leuk met zijn gortdroge humor.
Na tegenvallende prestaties op de Olympische Spelen, had ik niet veel met hem op. Daarom was ik ook verrast, toen uitgerekend HIJ als ex-topsporter uit de hoge hoed werd getoverd, 12 november.

Ik dacht: dat zal nooit wat worden met hem, misschien de derde aflevering ofzo.

Maar Taeke heeft mij positief verrast, en het is nou eenmaal zo dat in een ''normale''** finale van WIDM slechts plaats is voor 3 deelnemers. Anders had ik hem best een kans gegeven in die finale.


**wat is ''normaal'' bij WIDM?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #195 Gepost op: 23-02-2016, 17:30:39 »
Taeke, je was geweldig!
Fijn dat je hebt meegedaan, we hebben veel plezier aan je beleefd!